Oheissälä

  • 2 938
  • 12

hwallen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Arsenal
Tämä ei nyt välttämättä kuulu täysin tänne, mutta menkööt. Onko olemassa kätevää kauppaa, joka toimittaisi eurooppaan asti joukkueiden oheissälää? Pelipaitoja / t-paitoja tms.? Nhl.comissa näyttäisi olevan jokin kauppa, mutta nopean vakoilun perusteella näyttäisi, että he toimittavat vain Pohjois-Amerikkaan.

Valaiskaa tietämätöntä. :)
 

juhate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Colorado Avalanche,Minnesota North Stars
En nyt mitään kauppojen nimiä muista mutta ebay kautta olen itselleni tilannut jotain. Löytyy varmaan ihan mitä vaan.
 

juhate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves,Colorado Avalanche,Minnesota North Stars
Sitten tietysti on tuo kotimainen funstuffstore mistä saa kanssa kaikenlaista
 

Cramer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Yö-Orava kirjoitti:
Tsellä.comin shoppi toimittaa kyl.
Niin mikä shoppi?

Ebaystä on tullu katottua paitoja, mutta monikaan ei näytä niitä lähettävän kotimaataan kauemmaksi. Täytynee käydä taas kattelemassa Danan listoja...
 

zeizei

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, TPS, Vaasan Sport
hwallen kirjoitti:
Nhl.comissa näyttäisi olevan jokin kauppa, mutta nopean vakoilun perusteella näyttäisi, että he toimittavat vain Pohjois-Amerikkaan.

Nhl.comin Shop toimittaa tavarat myös Suomeen, asia kyllä lukee sivuilla ihan selkeesti. Tarkemmat tiedot täältä.
Tilauksen ollessa valmis, ja kotimaasi kerrottuasi palvelu laskee automaattisesti postikulujen määrän. Päälle tulee tietysti vielä Suomessa maksettavat verot ja tullimaksut.
 

Kolzig

Jäsen
Suosikkijoukkue
#37 Olie Kolzig, Caps, Pens, Jets
Ahaa, ainakin syksyllä kun meinasin Malkinin sälää tilata nhl.comin shopista niin eipä jostain syystä postittanut Suomeen ei vaikka mitä yritin heille selittää.

Hyvä jos käytäntö on muuttunut.
 

chelios77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Ei se niin älyttömän helppoa ole tuo rapakon takaan tilaaminen,lainaan itseäni tuolta Blackhawks-ketjusta:

Yritin jo tämmöisiä pöksyjä tilata,mutta tuli vaan ilmoitus,että ei voida lähettää antamaasi osoitteeseen.Onko todellakin näin vaikeaa saada fanikamaa tilattua?No levyjä ja DVD:itä oon ainaki aiemminkin tilannut.

http://shop.nhl.com/family/index.jsp?categoryId=703152&cp=1919743.1920698

Yritin myös muista verkkokaupoista,ei onnistu.
 

Yö-Orava

Jäsen
Joo en tiiä mikä teillä muutamalla muulla tökkii, mutta mulla toimi kaikki erinomaisesti tossa kuukausi sitten ja paketti tuli perille 12 päivää tilauksesta.
 

hwallen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Arsenal
Postikulut

How can be? Kokeilin testiksi tilata yhtä 22$ paitaa tuolta, mutta moiseen vekottimeen tule kevyet 45$ pakkaus & postituskulut. Onko tuo juuri tosi? Kyllähän vaikka amazonistakin saa kirjoja tms. huomattavasti järjellisempään hintaan... Bonuksena vielä: Kyseinen paita löytyi amazonistakin, mutta vain XXL kokona. Tosi jees. :)
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Mulla kävi hemmetin hyvä tuuri Shane Doanin Phoenix Coyotes paitaa tilatessani tossa viime syksynä.

Ei mulla ole edes mitään sellaisia kortteja, joilla voisi maksaa noita tilauksia netin kautta, mutta yhen frendin kanssa tilattiin sitten. Sillä oli joku tuttu ebay kauppias tuolla rapakon takana, jolta oli aiemminkin tilannut. Saatiin ne paidat tullin läpi muistaakseni ilman mitään maksuja, kun se kaveri kuittien kanssa jotain sääti ja sitten postikulutkin jaettiin puoliksi.

Taisin vielä paidasta saada alea jonkin verran kun se oli tuttu kauppias sille kaverille. Tosi positiivinen siis tuo tilaus kokemus oli, mutta yksin se ei olisi kyllä onnistunut.

Muutama fotokin löytyy paidasta kotisivuiltani
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös