Mainos

Official record book

• 762
  • 5

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
HELP !!!

Mistä saisin tämän NHL:n raamatun uusimman ( 2001-2002 ) kirjan hankittua?

Syksyllä rahapulassani jätin ostamatta ja nyt kun pitäisi se ostaa, niin ainakin suurimmista kirjakaupoista Tampereelta kirja on loppunut !

Ostan vaikka käytetyn jos haluaa luopua omastaan...

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Eikös teillä mansesterissa ole Stockmann ja siellä Akateeminen Kirjakauppa? Eli jos on niin lampsit sinne ja sanot että jos ei löydy niin tilaavat sen sulle. Kätevää ja näppärää, sano.

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Kysytty jo, ruskeasilmäinen neito kertoi ettei ko. opusta saa enää tilattua !

Muistelisin että täällä oli jotain juttua kirjasta talvella, oliko kirjan painossa jotain häikkiä sen syyskuun terroriteon vuoksi?

werther

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Another HAB
Damned. Sit olis kyllä kallis vaihtoehto nimittäin tilaat netistä. Amazonista tai Barns & Nobelilta.
Kallis? Saattaa olla jopa halvempi vaihtoehto. Suomessa kirjat ovat tolkuttoman hintaisia ja joskus kannattaa tilata ulkomailta kirjoja jopa yksin kappalein. Yleensä vasta useamman kirjan tilaus tuo todellista säästöä. Itse tilaan kirjat osoitteesta http://www.bookshop.co.uk. Keskimäärin se on ollut hieman halvempi kuin Amazon, mutta kannattaa vertailla. Tilausta tehdessä huomioida mahdolliset VAT/ALV. Muistaakseni Amazon ilmoittaa hinnat nettohintoina, mutta lisää VAT:n tilausta lähetettäessä.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Minä tilasin sen soittamalla Akateemiseen Kirjakauppaan. Lähettivät postiennakolla, maksoi 23.50 € (kirja 15.00 €, postikulut 8.50 €). Mikäli kirja joudutaan tilaamaan rapakon takaa, hinta nousee reilusti.

Saattaa kestää jonkin aikaa, mikäli kirjaa ei ole varastossa. Itse tein tilauksen helmikuun ensimmäisellä viikolla, minulle sanottiin että kirjaa ei ole varastossa, joten toimitus kestää noin neljä viikkoa, mutta sainkin kyseisen opuksen jo reilun viikon kuluttua tilauksestani, eli silloin ainakin varastossa vielä kirjaa oli.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy