flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Mass Effect(4): Andromeda
Viikonloppuna tuli sähköpostiin linkki tätä koskien, eli varsin komea N7Day trailer. Uuuh...
Linkki vie youtubeen kyseiseen traileriin.
Mass Effect(4): Andromeda
Äläpä muuta viserrä. Piti säädellä työvuoroja ristiin ja rastiin ja ottaa muutama suht nihkeä työputki, mutta sainpahan tiistaista eteenpäin 3 päivää vapaata. Jos tutut ennusmerkit pitävät paikkaansa, ei tarvitse vilkuillakaan muita pelejä muutamaan kuukauteen.Ei saakeli, kun on kovat oireet. Ikinä vielä ole tullut odotettua yhtäkään peliä näin kovaa kuin Dark Soul 3.
Aika hauska yhteensattuma. Itse en harrasta konsolipelaamista ollenkaan ja olen odotellut ykkösosaa PC:lle jo kauan. Aivan turhaan. Viikko sitten lainasin pikkuveljeltäni Xbox 360:sen ja pelaan tällä hetkellä ykkösosaa läpi. Aivan loistava peli! Olen tällä hetkellä vasta aika alussa, noin 15% tarinasta. Sitten kuulin itsekin "varman" tiedon, että kakkososa on tulossa. Hienoa! En yhtään ihmettele että jatkoa seuraa.Red Dead Redemption.
Juu oli, unohtui laittaa mukaan. Tiedä sitten onko vain pieni cameo vai esittääkö isompaakin roolia.Oliko se toinen heppu tässä uudessa teaserissa Guillermo Del Toro?
Quantic Dreamin uutta peliä Detroit: Become Human tulee odotettua innolla. Beyond: Two Souls on vielä pelaamatta, Mutta Heavy Rain oli ihan mahtava! Hienoa, että tämmösiä juurikin enemmän tarinankerrontaan keskittyviä pelejä tulee, vaikka ehkä ihan vanhaa kunnon pelattavaa näissä on vähemmän. Ainakin Heavy Rainin tarina oli upea. Tässä E3 teaseri, saattanut olla jo täällä. Detroit Become Human - E3 2016 Trailer | PS4 - YouTube (video vie youtubeen).
Kumpaakaan en PS3:lla pelannut (kerta en sellaista omistanut), joten ei sikäli mitään nostalgiasuhdetta noihin, mutta tuli pelattua molemmat kun julkaistiin uudelleen PS4:lle. Beyond: Two Souls on selkeästi heikompi tekele juonellisesti, vaikka kontrollit ovatkin paremmat. Se, että tarinaa kerrotaan ristiin eri ajanjaksoilla ei omasta mielestä haittaa lainkaan, se on oikeastaan mielenkiintoista. Se tarina mitä kerrotaan ei vain oikein iskenyt.Jonkin aikaa olen nyt BTS:ia tahkonnut. Ihan hyvä on sekin mutta ei mielestäni pärjää tarinan puolesta Heavy Rainille. Toki varmaan makuasioita nuokin. Pitää kyllä Heavy Rain jossain kohtaa pelata uudestaan PS4:llä ja katsoa kuinka erilaiseen loppuun päätyy.