O.J Suomeen??

  • 712
  • 11

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Heitänpä ilmoille tällaisen huhun joka ei perustu muuhun kuin siihen että mielestäni O.J:n sopimus Floridassa loppuu tähän kauteen ja kyllä päällikön ura NHL:ssä on mennyt niin penkin alle odotuksiin nähden että kausi Suomessa voisi tehdä hyvää..mitä luulette?
 

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
Jos Jokinen tulee maitojunalla Suomeen , niin tuskin enää takasin NHL kuvioihin lähtee / pääsee. Luulen , että pysyy siellä , kun kerran ei ole joutunut farmiinkaan. Kuka liigassa ostaisi noin kalliin miehen ? Hinta / laatusuhde ?
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
No ei se ainakaan hyvää varmaan tee NHL-paikkaan nähden. Minun nähdäkseni Ollin NHL-uran esteenä on vain yksi asia, ja se on mies itse. Jos OJ sitoutuisi rooliinsa ja tekisi duunia vähänkään samalla asenteella kuin vaikkapa Helenius tai Nieminen, niin tulostakin tulisi varmasti. Ollin ongelma oli siinä, että alussa hän piti paikkaa taalaliigassa niin itsestäänselvyytenä, että unohti tehdä kunnolla duunia sen eteen - taisipa tulla yhdelle harjoitusleirillekin reippaasti ylipainoisena. Ei mulla mitään Ollia vastaan silti ole, mutta saisi ottaa itseään niskasta kiinni jos meinaa NHL:ssä pärjätä.[addsig]
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Eiks kurpitsapää tienaa jotain 400 000 dollaria kaudessa? Eli siis yli 2 miljoonaa Suomen markkaa. Ollille palkanalennus tuskin tulee ensimmäisenä mieleen, eli se SM-Liigasta.
<BR>
<BR>Kyllä mun mielestä OJ:n kannattaa jatkaa siellä, kun heikossa floridassa muutkin pelaajat ovat niin surkeita, että Ollille liikenee peliaikaa.
 

anantsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Ei varmaan tuu. Ei se kehtais. Ja se on niin ahne, että ei pikkuhiluilla Suomeen lähde.
<BR>Laiskuutta jätkässä kyllä on. Kannattais treenata vähän enempi ja pitää kesälläkin kuntoa yllä, eikä vaan juopottelulla ja makkaransyönnillä niin Ollista tulee hyvä pelaaja.
 

fullkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös tämän \"reservin alokkaan\" täytyisi tulla käymään intti loppuun jossain vaiheessa? Kurpitsapäähän livisti harmaista jo ennen sotilasvalaa kun tuli kiire enkelten kaupunkiin...
 

kiakkojumala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, La Beneamata sekä Harchester United
Vetää Hihki-faneilla ilmeet vaikeiks, kun on jo Calounin kanssa kestämistä.
<BR>
<BR>OJ Hifkiin ja hifki mestikseen!!!
<BR>
<BR>En oo elämässäni huonompaa pelaajaa nähny![addsig]
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös