Nyt minä sen päätin..

  • 1 751
  • 4

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
..että..lopetan juomisen.

Puoli unessa myös päätin perustaa tälläisen ketjun koska ei tullut äkkiseltään mieleen tälläistä? Itse ainakin päätän usein tehdä niin ja näin mutta esim tuo ylempi päätökseni on jo kauan kehittynyt päässäni kun ei ole tultua pitkään aikaan edes juotua niin olkoot se ensimmäinen suuri päätökseni.

Onko täällä sanansa mittaisia miehiä ja naisia?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
..että..lopetan juomisen.

Puoli unessa myös päätin perustaa tälläisen ketjun koska ei tullut äkkiseltään mieleen tälläistä? Itse ainakin päätän usein tehdä niin ja näin mutta esim tuo ylempi päätökseni on jo kauan kehittynyt päässäni kun ei ole tultua pitkään aikaan edes juotua niin olkoot se ensimmäinen suuri päätökseni.

Onko täällä sanansa mittaisia miehiä ja naisia?
Ei ole. Kuten aina niin aloitan joka päivä viinalakon, ja kuten aina, niin ylihuomenna tulee kaksi päivää täyteen.

Onnistumisiakin on. Päätin kesällä 2005 lopettaa tupakoinnin, ja se jäi kerrasta. Tosin mielihalu koko harrastukseen oli hiipunut vuosien varrella niin, että kessuttelu oli tuossa vaiheessa lähinnä satunnaista hupia. Tupakkia teki mieli varmaan vuoden päivät tietyissä tilanteissa vanhasta tottumuksesta, mutta nekin tuntemukset jättivät sen jälkeen rauhaan. Enää ei tulisi mieleenkään poltella. En yhtään kaipaa sitä räkimistä ja paskanmakua suussa aamulla.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Katsotaas... Tupakointi on jo lopetettu, juopottelua en lopeta, suonensisäiset kamat on vielä aloittamatta. Ruokavalio on just sopiva, eli kermaa, voita, suolaa ja lihaa. Jotain pitäisi silti päättää...

No, en aloita tänäänkään niitä suonensisäisiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös