Mertaranta sekä Saukkonen ovat harjoitelleet jo riittävän kauan ja silti nuoremmat hoitavat hommat paljon ammattimaisemmin.
Ja arvatkaapa kuka selostaa tänään HPK-HIFK pelin, no Mikahan se.
TAAS VITUTTAA
Mertaranta sekä Saukkonen ovat harjoitelleet jo riittävän kauan ja silti nuoremmat hoitavat hommat paljon ammattimaisemmin.
En henk.koht. edes muista, milloin viimeksi tv:stä katsoessani joku toinen, kuin "siitä tulee pelikatko" -Mika, olisi selostanut meidän peliä (ei se pelikirja).Ja arvatkaapa kuka selostaa tänään HPK-HIFK pelin, no Mikahan se.
TAAS VITUTTAA
Tällaisen vastauksen sain palautteeseeni:Älkää vaan enää valittako cmorelle siitä, tuntuu että laittavat vittuiluna Saukkosen selostamaan KAIKKI IFK:n loppukauden ottelut. Saisko sen PItkäsen vaikka sinne työharjoitteluun.
CMorella on parempiakin selostajia, kuin Mika Saukkosen. En silti aivan ymmärrä, että ottelun selostaja aiheuttaa jengille aivan ylitsepääsemättömiä reaktioita. Varmaan teidänkin televisiossa on mute-näppäin. Se mykistää television äänet.
Minulla on.En tiedä onko televisiossa mute-näppäintä.
CMorella on parempiakin selostajia, kuin Mika Saukkosen. En silti aivan ymmärrä, että ottelun selostaja aiheuttaa jengille aivan ylitsepääsemättömiä reaktioita. Varmaan teidänkin televisiossa on mute-näppäin. Se mykistää television äänet.
No, eipä tämä varmaan minulle kuulukaan. Kunhan ihmettelen.
Olet aivan oikeassa.Toki tämä on vähän ns. first world problems. Mutta kun otteluun selostus vähän niin kuin kuuluu, olisi se kiva että ihan oikeasti joskus joku muu selostaisi kuin Suomen paskin jääkiekkoselostaja. Mertaranta jakaa tittelin.
Ongelma on se, että Telia, jolla ei ole mitään historiaa urheilun lähettämisestä sai tehtyä teknisesti kohtuullisen asian, eli selostuksen poistamisen, mutta muiden lähetysäänien säilyttämisen.
Tällaisen vastauksen sain palautteeseeni:
Kenties eniten turhauttaa että Saukkosesta on ilmeisesti tehty joku IFK-pelien hoviselostaja; eilen todella toivoin että olisi joku näppäin josta voisi pitää halliäänet mutta poistaa selostuksen. Niin ala-arvoista horinaa että savu tulee korvista. Klassisesti - "itsekin selostaisin paremmin".
En mä kyllä saa Saukkosta vihattua. Mielestäni parantanut otteita vuosien varrella ja kommentaattorin kanssa ihan ok. Kyllä mua enemmän tämä IFK:n pelaaminen vituttaa.
Sama vastaus kun mulle, eli siellä on valikoissa valmiit pohjat...homma hoidettu.
Mute-nappi käyttöön tai tilaus poikki ja syyksi Saukkonen.
Minähän saatana valitan tästä asiasta vaikka hautaan saakka, jos Saukkonen/Mertaranta vielä silloin selostavat. Vai että mutelle? Jääkiekkoa tv:stä ilman ääniä. Joo, sehän vasta hienoa olisikin.CMorella on parempiakin selostajia, kuin Mika Saukkosen. En silti aivan ymmärrä, että ottelun selostaja aiheuttaa jengille aivan ylitsepääsemättömiä reaktioita. Varmaan teidänkin televisiossa on mute-näppäin. Se mykistää television äänet.
On tuo kyllä hieman huolestuttavaa, että Mika Saukkosen pääsee noin pahasti ihon alle selostamalla lätkää ajoittain huonosti.Minähän saatana valitan tästä asiasta vaikka hautaan saakka, jos Saukkonen/Mertaranta vielä silloin selostavat. Vai että mutelle? Jääkiekkoa tv:stä ilman ääniä. Joo, sehän vasta hienoa olisikin.
Rupean nyt laittamaan ihan systemaattisesti palautetta CMorelle. Aina kun rupeaa vituttamaan (mikä asia tahansa) niin menen sinne CMoren livechattiin purkamaan tuntojani Saukkosesta ja Mertarannasta.
Hehe. No eipä luulisi olevan vaikeaa myydä halli "täyteen" tällä hetkellä.Ehkä tämä on Everin, Valtasen & co Masterplan saada porukka Nordikselle Saukkosen avulla?