Nyt just vituttaa!

  • 2 574 776
  • 12 173

el_hazardo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Vituttaa se, että tässä 5-1 tilanteessa ifk:lla on ehkä yks pelaaja ketä kiinnostaa mennä hieromaan hanskaa ja painimaan vastustajan maalille. Vittu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK on välierissä ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen, pelaa yleisöön menevää taitavaa ja fyysistä lätkää ja on voiton päässä finaaleista - tai kahden tappion päässä pronssimatsista; olihan tää negatiivisuusketju? -, mutta mä en ole ehtinyt vielä kertaakaan hallille näissä pleijareissa. Pelsu-sarjan aikana olin matkoilla ja nyt JYP-matsien aikaan on ollu kaikkia luottamustehtäviä, josta ei ole voinut olla pois. Joo, valintojen maailma, mutta vituttaa silti.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Olin jo reilusti ennen klo09 lippupalvelun sivuilla, ja päivitin sivua nopeaan tahtiin. Heti kun siihen noin 9.02 ilmestyi "osta lippuja" boksi, klikkasin sitä, ja jouduin jonoon. Jonoa kesti 9.27 asti, ja silloin vapaina oli ainoastaan pari lippua f9, f8, e8, e4 -katsomoissa. Koitin yhtä niistä ostaa, heitti mut takaisin pohjakartalle koska ilmeisesti ehti mennä. Pari lippua siinä vapautui aina välillä, ehkä seitsemän kertaa pääsin yrittämään, mutta joka kerta se lippu ehtikin mennä jollekkin muulle, vaikka nopea sormistani olenkin.

Vituttaa tällainen paska, haistakaa kaikki ticketmasterin koodarit aivan helvetin haiseva mätä apinanpillu.

P.S. Ostan obviously ylihinnalla lipun jos jollain hordaajajonnella niitä on.
Edit: game 3:seen. Mieluiten toki fanipäädystä, mutta halvemmanpuoleinen kelpaa kai minne tahansa muuallekin.
 
Viimeksi muokattu:

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka sain liput jotka halusin ja oon siihen tyytyväinen, niin just nyt vituttaa noi Vantaalaiset trokarit jotka myy lippuja huikeeseen ylihintaan huuto.netissä.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Vaikka sain liput jotka halusin ja oon siihen tyytyväinen, niin just nyt vituttaa noi Vantaalaiset trokarit jotka myy lippuja huikeeseen ylihintaan huuto.netissä.
HIFK:lla ensi kaudella sen verran laadukas nippu, että suosittelen kausikortin hankkimista ettei tarvitse painia trokareiden kanssa. Helppoa.
 

F#21

Jäsen
Sama ongelma tuli itselle kuin @Lemieaux:ille. Jäi sitten tiketit hankkimatta...

HIFK:lla ensi kaudella sen verran laadukas nippu, että suosittelen kausikortin hankkimista ettei tarvitse painia trokareiden kanssa. Helppoa.

Runkosarjan otteluihin tuskin on ongelmaa hankkia jatkossakaan lippuja, mutta nämä finaalit ovat poikkeus. Itselle ei vain kausikortti ole järkevä valinta, kun en pääse näkemään edes puolia kotipeleistä paikanpäällä. Kaikkiin muihin paitsi finaaleihin olen liput saanut hankittua ja jos nyt jotkut uunot trokaavat niitä huutonetissä, niin kyllähän se hermostuttaa.
 

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Sama ongelma tuli itselle kuin @Lemieaux:ille. Jäi sitten tiketit hankkimatta...



Runkosarjan otteluihin tuskin on ongelmaa hankkia jatkossakaan lippuja, mutta nämä finaalit ovat poikkeus. Itselle ei vain kausikortti ole järkevä valinta, kun en pääse näkemään edes puolia kotipeleistä paikanpäällä. Kaikkiin muihin paitsi finaaleihin olen liput saanut hankittua ja jos nyt jotkut uunot trokaavat niitä huutonetissä, niin kyllähän se hermostuttaa.
Asia kunnossa, jos ei runkosarja-kausikortti tai playoff-kausikortti ole mahdollinen, niin silloin on äärettömän vaikea välttää trokareita. Simple as that.
 
Viimeksi muokattu:

Jo

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
HIFK:lla ensi kaudella sen verran laadukas nippu, että suosittelen kausikortin hankkimista ettei tarvitse painia trokareiden kanssa. Helppoa.

Niin, Laskin itse että, olisin tänä vuonna nähnyt 9 kotipeliä kausarilla, sillä tuo systeemi on niin kankea vuorotyötä tekevälle. Maksaisitko itse muka yhdeksästä pelistä 30 pelin hinnan? Ja playoff korttia on turha ostaa kun pakkomyyvät kausikortin seuraavalle kaudelle. Joten sanoisin että pikkuisen perseesta koko systeemi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
En saanut lippuja ostettua perjantain peliin. Perkele! Ihan omaa tyhmyyttä, kun ajattelin, että varmaan ysin pintaan kun menee, niin saa kyllä.
Tiistaina en kerkeä hallille, juuri ja juuri kotisohvalle.
No, mahdollinen(todennäköinen) vitospeli kotona lauantaina, joten siihen sitten liput vaikka väkisin.
 

maxhc

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HIFK:lla ensi kaudella sen verran laadukas nippu, että suosittelen kausikortin hankkimista ettei tarvitse painia trokareiden kanssa. Helppoa.

Kuten sanottu, en itse onneksi joudu trokareiden kanssa painimaan, mutta harmittaahan se toisten puolesta joille se lippu ihan oikeasti jotain merkitsisi. Ja mitä kausariin tulee niin aika sama tilanne kun kirjoittajalla @F#21 ettei ole juurikaan järkevää kun töiden puolesta ei oikeestaan ikinä tiedä miten usein pääsee matsiin. Fudiksen puolelle toki kausari löytyy, mutta siinä taas hinnan puolesta ei ole niin paha sijoitus vaikkei ihan jokaiseen matsiin ehtisikään.
 

henkke

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Ja playoff korttia on turha ostaa kun pakkomyyvät kausikortin seuraavalle kaudelle. Joten sanoisin että pikkuisen perseesta koko systeemi.

Hetkinen! Itse hain playoff seisomakatsomokausarin pari päivää ennen ensimmäistä playoffpeliä ja itselleni ainakin sanottiin ettei ostopakkoa seuraavalle kaudelle ole. Oli joku päivä johon mennessä täytyy ilmoittaa peruuttamisesta. Ehkä muistan väärin?

Mutta jokatapauksessa 149€ koko playoffeista on mielestäni naurettavan pieni summa aikuiselle ihmiselle jos on pienikin mahdollisuus jatkoonmenoon ekalta kierrokselta. Ja runkkarin ykkösenä voi jopa olettaa näkevänsä enemmän kuin pari kotipeliä. Hyvä diili ja voin suositella lämpimästi trokareita välttelemään pyrkiville.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Hetkinen! Itse hain playoff seisomakatsomokausarin pari päivää ennen ensimmäistä playoffpeliä ja itselleni ainakin sanottiin ettei ostopakkoa seuraavalle kaudelle ole. Oli joku päivä johon mennessä täytyy ilmoittaa peruuttamisesta. Ehkä muistan väärin?

Mutta jokatapauksessa 149€ koko playoffeista on mielestäni naurettavan pieni summa aikuiselle ihmiselle jos on pienikin mahdollisuus jatkoonmenoon ekalta kierrokselta. Ja runkkarin ykkösenä voi jopa olettaa näkevänsä enemmän kuin pari kotipeliä. Hyvä diili ja voin suositella lämpimästi trokareita välttelemään pyrkiville.

No siis periaatteessa se on noin aina ollut, mutta jos sen tilauksen peruu niin ei saa hyvitystä pelaamatta jääneistä peleistä. Näissä on kuitenkin aina se mahdollisuus että playoff kotipelejä on vain 2, joten playoff-kausarin on aina riskipeliä (varsinkin HIFK:n kohdalla) ja suhtkoht typerää mikäli ei ole valmis ostamaan ensi kauden kausikorttia. Hinta on kuitenkin laskettu 11 pelin mukaan eikä tänäkään vuotena tuohon päästä (maksimi mahdollinen määrä kotipelejä on tällä hetkellä katsottuna 10), joten tuosta saa nyt ainakin yhden pelin verran hyvitystä ensi kauden kausariin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Itselläni oli ennen nyt hankittua kausikorttia edellinen kausari kaudelta 91-92. Nyt oli ennen poffeja sellainen, hyvin vahva kutina että nyt mennään
pitkälle. Siksipä hankin itselleni ja pojalle pudotuspeli-kausarit F3:sta. Hintaa vissiin tulee jotain 40-50 euroa per matsi, vähän riippuen. Totta kai
siinä oli riskinsä, koska en ole innostunut runkosarjaan kausaria hankkimaan. Mutta jos ajatellaan että pääsen ensimmäistä kertaa eläessäni
katsomaan finaaleja livenä, oman jälkikasvuni kanssa, niin tuo hinta on itselleni vähintäänkin kohtuullinen. Toisinkin olisi toki voinut käydä, mutta usko
oli kova. Nyt on helppo hymyillä.
 

Vecca

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NJD
Jäi sitten liput saamatta Lauantain peliin... pääsin puhelimella läpi, ja ne sano sieltä, että Tappara on päättänyt olla myymättä puhelimen välityksellä lipppuja. Pääsin myös selaimella läpi, mutta meni hetkessä harmaaksi... Vituttaa todella paljon, kun oli ideana viettää synttäreitä pelissä, ja nyt suunnitelmat menivät sitten uusiksi. Miltään trokarilta en osta yhtään lippua. Fan Clubkaan ei palannut meilitse asiaan, joten fanidösätkin on varmaan täynnä...
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sama juttu, Hakametsään jäi nyt liput saamatta, onneksi on perjantaille ja seuraavalle lauantaille mahdolliseen vitosmatsiin himapeleihin liput, mutta toi kevätretki Tampereelle kavereiden kanssa ensi viikon perjantaina olisi kiinnostanut myös.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On toi joo nihkeetä, puoliväkisin jos sitenkään, eikä mullakaan natsannut. Kysyntä ylittää tarjonnan. Onneksi IFK:n futikseen saa vielä kausareita ja irtolippujakin huomiseen matsiin, kävin tsekkaamassa. Ei tarvii jonottaa, eikä vedä harmaaksi. Laihaa lohtua. (En olisi ikinä kuvitellut innostuvani futiksesta, mutta niin vaan kävi, tosin vaan yhden seuran kohdalla ja Veikkausliigan osalta)
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Uskon että harmittaa. Juurikin noiden hamstraajien takia rajoituksen pitäisi olla 4kpl per ostaja ja muussa tapauksessa pitäisi joutua ostamaan ryhmälippuja. Muistan kun Kiss esiintyi vuosia sitten Hartwallilla ja liput menivät kahdessa minuutissa. Puolen tunnin päästä huuto.net oli aivan tukossa tuplahintaisia lippuja. Ahneus on paska tauti!
 
Noita lippuja vapautuu aina joitakin kappaleita takaisin myyntiin, eli kannattaa seurailla tilannetta. Alle kymmenessä minuutissa myytiin molemmat Tampereen matsit loppuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös