Nyt just vituttaa!

  • 2 583 985
  • 12 211

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Pitäsköhän muodostaa Concoylle haara; toinen mielenosoitus ratapihantie 9:n eteen Pasilaan. Etelä-Suomen aluehallintovirasto sijaitsee ko. osoitteessa

Toisaalta pitäisikö tästä päätöksestä harmistuneiden jokaisen lähettää Etelä-Suomen aviin meiliä ja kysyä, että mihin nämä rajoitukset perustuu. Jos IFK kannattajat aikoinaan sai Itä-Suomessa äänestykset sekaisin siitä, että onko Matikainen alueen kaikkien aikojen hahmo vai joku runoilija (vai kuka sen sitten voitti, kun IFK kannattajien äänet pois?). Voisi kuvitella, että "muutama" ylimääräinen viesti herättelee uniset virkamiehet Pasilassa, että pitäisikö vähän skarpata..

Tai olisiko AVI:lle vielä työläämpää, jos sinne alkaisi tulemaan ihan kirjepostia pilvinpimein, koska vaikka olisi suhteellisen varma, mitä kirje sisältää, niin jokainen olisi avattava ja luettava erikseen..
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomisesta alkaen saa sitten ottaa 500 katsojaa. Päätös on tällä hetkellä voimassa 22.2.2022 asti, mutta rajoitusta voidaan asiantuntijaharkinnan perusteella keventää uudella päätöksellä jo sitä ennen, jos epidemiatilanne etenee suotuisasti.

Jostain syystä täällä on ihan helvetin vaikeaa tämä rajoitusten purkaminen muuhun Suomeen verrattuna. "Hallittu rajoitusten keventäminen ja purkaminen", kaikkea sitä saa lukea. Ehkä sitten ensi viikolla saa ottaa enemmän katsojia tai sitten ei. HIFK:ta pidetään nyt täysin aiheetta kuritusnuorassa, koska niin vain voidaan tehdä. Haistakaa paska koko Avi.

Kyllä tämä aivan tahallista kiusantekoa ja diktatuuria, kokonaiset 500 henkeä 8200 hengen halliin, muualla suomessa saa ottaa tuvan täyteen tai 50 % paitsi Lahdessa kokonaiset 50 tällä hetkellä, Etelä suomen avi täysin pihalla ja vailla järjen häivää, tulisi edes joku perustelemaan tämän järjettömyyden välttämättömyyden omalla nimellä mutta sellaista ei taida löytyä koska ei löydy perusteita. Onko tämä taas näitä Oona Mölsän rajoituksia
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Nämä 500 henkeä voisit yläkerta-alakerta/toinenpuoli-huutojen sijaan huutaa "Etelä-Suomen AVI - Haistakaa Vittu!"
 

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisaalta pitäisikö tästä päätöksestä harmistuneiden jokaisen lähettää Etelä-Suomen aviin meiliä ja kysyä, että mihin nämä rajoitukset perustuu. Jos IFK kannattajat aikoinaan sai Itä-Suomessa äänestykset sekaisin siitä, että onko Matikainen alueen kaikkien aikojen hahmo vai joku runoilija (vai kuka sen sitten voitti, kun IFK kannattajien äänet pois?). Voisi kuvitella, että "muutama" ylimääräinen viesti herättelee uniset virkamiehet Pasilassa, että pitäisikö vähän skarpata..

Tai olisiko AVI:lle vielä työläämpää, jos sinne alkaisi tulemaan ihan kirjepostia pilvinpimein, koska vaikka olisi suhteellisen varma, mitä kirje sisältää, niin jokainen olisi avattava ja luettava erikseen..
Tässä ois kyllä ideaa, sen verran luokatonta ja käsittämätöntä toi AVItun touhu on
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuntus menevän taas tukevasti ihan päin vittua. Pelaamaan oppii vaan pelaamalla. Jätkien kausi aloitettu alusta kun minkäänlaista tuntumaa ei ole.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Pesu-peliin ehdin vasta kolmanteen. Katsoin kaksi minuuttia, ja totesin että onpa unettavaa paskaa. Siirryin muihin hommiin.

Tämän illan peliä olin ajatellut katsoa enemmän, mutta kyllä toi tepsukoiden kolmas maali riitti. Katotaan sitten taas joskus.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liivik vois kans painua jonnekin muualle tuolta tepsiä kannattamaan.

Odotammeko siis, että koska on pelannut HIFK:ssa, pitää puhua paskaa? Asiaahan Liivik puhuu.

Mun toivo on nyt Paajanen, Palola, Tallberg-akselissa. Nämä voivat tämän vielä kääntää, mut nämä Koivistoiset ja Innalat ovat pikkukylien starboja. Helppo tehdä 1+3 jossain 6-1-pelissä. Vähän vaikeampaa on kantaa HIFK:ta repparissa.

Ja mun väitteet saa todellakin todistaa vääriksi.
 

Bourne

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Odotammeko siis, että koska on pelannut HIFK:ssa, pitää puhua paskaa? Asiaahan Liivik puhuu.

Mun toivo on nyt Paajanen, Palola, Tallberg-akselissa. Nämä voivat tämän vielä kääntää, mut nämä Koivistoiset ja Innalat ovat pikkukylien starboja. Helppo tehdä 1+3 jossain 6-1-pelissä. Vähän vaikeampaa on kantaa HIFK:ta repparissa.

Ja mun väitteet saa todellakin todistaa vääriksi.
Kyllä, varsinkin Innala ollut sysipaska. Onko saanut yhtään syöttöä omille tänään?
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Okei tämä oli täysin luokaton esitys jo. Vastakkain oli huono ja huonompi.
 

palli gunnar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Näköjään ei etelä- suomen avin "päädiktaattori" Oona Mölsä enää kehtaa kommentoida näitä järjenvastaisia rajoituksia vaan on laittanut jonkun toisen antamaan tuoreimman lausunnon. Toki ei moni muukaan kehtaisi, sen verran mielivaltaisia nämä on.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Kyllä tämä aivan tahallista kiusantekoa ja diktatuuria, kokonaiset 500 henkeä 8200 hengen halliin, muualla suomessa saa ottaa tuvan täyteen tai 50 % paitsi Lahdessa kokonaiset 50 tällä hetkellä, Etelä suomen avi täysin pihalla ja vailla järjen häivää, tulisi edes joku perustelemaan tämän järjettömyyden välttämättömyyden omalla nimellä mutta sellaista ei taida löytyä koska ei löydy perusteita. Onko tämä taas näitä Oona Mölsän rajoituksia
IFK ja Pelicans ovat jostain syystä Neiti Mölsän Black List seurat tällä hetkellä.
Mitään järjen häivääkään näissä päätöksissä ei ole.
Aika surullista vallan käyttöä kahta toimijaa kohtaan.
 

Hegu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ei tämä Oona Mölsä ole henkilönä taustoiltaan oikein kiinnostanut, mutta nyt löin ihan Googleen sen hakusanalla. Ensimmäinen artikkeli, joka tarjoittiin oli kaiken puhuva... alle 30v, valmistunut muutamia vuosia sitten... ollut Avissa vielä työharjoittelija viisi vuotta sitten. Tämä kertoo samaa stooria kuin hänen lafkansa päätöksenteontaso. Valtaa ilman riittävää kokemusta, vastuuta ja ymmärrystä.

Mua oikeastaan kiinnostaisi enemmän tietää, millä tavalla tämä henkilö on päässyt johtajaksi sinne? Miten siellä valinta/rekrytointiprosessit menee...? Kuka on vastuussa tällaisesta nimityksestä/palkkauksesta...
Mun mielestä sen/niiden pää pitää saada vadille Mölsän ohella...

Yleensäkin tämä meidän alueen rajoituspäätös saattaa olla tällä hetkellä Suomen lain vastainen, mutta sitä saa kommentoida enemmän asiasta ymmärtävät....
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Joe

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minua ei tämä Oona Mölsä ole henkilönä taustoiltaan oikein kiinnostanut, mutta nyt löin ihan Googleen sen hakusanalla. Ensimmäinen artikkeli, joka tarjoittiin oli kaiken puhuva... alle 30v, valmistunut muutamia vuosia sitten... ollut Avissa vielä työharjoittelija viisi vuotta sitten. Tämä kertoo samaa stooria kuin hänen lafkansa päätöksenteontaso. Valtaa ilman riittävää kokemusta, vastuuta ja ymmärrystä.

Mua oikeastaan kiinnostaisi enemmän tietää, millä tavalla tämä henkilö on päässyt johtajaksi sinne? Miten siellä valinta/rekrytointiprosessit menee...? Kuka on vastuussa tällaisesta nimityksestä/palkkauksesta...
Mun mielestä sen/niiden pää pitää saada vadille Mölsän ohella...

Yleensäkin tämä meidän alueen rajoituspäätös saattaa olla tällä hetkellä Suomen lain vastainen, mutta sitä saa kommentoida enemmän asiasta ymmärtävät....
Oliko mahdollisesti mitään mainintaa tms. poliittisesta taustasta?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä uskon, että Mölsä on tungettu eturiviin näiden kalkkeutuneiden ja pöhöttyneiden virkamiesten toimesta. Tai en siis usko, että 29v. nainen Suomessa sanelee yhdessäkään virastossa pääasiassa sopivan puoluekirjan vuoksi duuninsa saaneille virkamiehille yhtään mitään. Samaa paskaa se on ollut ennen Mölsääkin. Eikä niitä haittaa, että Mölsä saa paskat niskaansa, pikemminkin päinvastoin, koska nyt eivät itse saa ja se on mukavaa.

Älkää olko naiiveja, vaan muistelkaapa hetki, miten tyhmiä päätöksiä ja sääntöjä täällä on ennenkin tehty. Ne on niitä perinteitä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Sen verran oli kiekkovitutusta vielä aamulla IFK:n hengettömän munattomasta peliesityksestä, että itse pohdin vielä, että katsonko peliä tänään vai teenkö ihan muuta tulospalvelun varassa, vai kiusaanko itseäni katsoen pelin. Todennäköisesti taas se jälkimmäinen, kuten yleensä, mutta tekisi ihan hyvää vaikka vetää hieman happea.
 

444

Jäsen
Minua ei tämä Oona Mölsä ole henkilönä taustoiltaan oikein kiinnostanut, mutta nyt löin ihan Googleen sen hakusanalla. Ensimmäinen artikkeli, joka tarjoittiin oli kaiken puhuva... alle 30v, valmistunut muutamia vuosia sitten... ollut Avissa vielä työharjoittelija viisi vuotta sitten. Tämä kertoo samaa stooria kuin hänen lafkansa päätöksenteontaso. Valtaa ilman riittävää kokemusta, vastuuta ja ymmärrystä.

Mua oikeastaan kiinnostaisi enemmän tietää, millä tavalla tämä henkilö on päässyt johtajaksi sinne? Miten siellä valinta/rekrytointiprosessit menee...? Kuka on vastuussa tällaisesta nimityksestä/palkkauksesta...
Mun mielestä sen/niiden pää pitää saada vadille Mölsän ohella...

Yleensäkin tämä meidän alueen rajoituspäätös saattaa olla tällä hetkellä Suomen lain vastainen, mutta sitä saa kommentoida enemmän asiasta ymmärtävät....
Sen verran täytyy ottaa kantaa, että ylitarkastaja ei ole johtajapositio. Nopealla googlauksella esim. ”ympäristöylitarkastajan päätehtävänä on esitellä aluehallintovirastolle kuuluvia ympäristönsuojelulain ja vesilain mukaisia lupa-asioita. Tehtävään voi kuulua myös lupa-asioiden ratkaisutoimintaa.” ”Kokonaispalkka virkasuhteen alussa sijoittuu arviolta välille 3900-4700€/kk.”
Eli kuten sisar @BOL tuossa ehdottikin, niin Mölsä lienee vain nimi ja kasvo koko tälle teatterille, jotta varsinaisten päättäjien ei tarvitse ottaa paskaa vastaansa, eli toimii mm. suodattimena. Mitään varsinaista päätäntävaltaa hänellä tuskin on, vaan päätökset tehdään sitten korkeampien virkahenkilöiden toimesta. Ja niitähän Etelä-Suomen AVI:ssa varmasti on enemmän kuin tarpeeksi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
IFKn kaudesta toiseen jatkuva alisuorittaminen
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Taas täysin vajaa kokoonpano. Miten on mahdollista? Sama antaa pisteet suoraan vieraille...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Taas täysin vajaa kokoonpano. Miten on mahdollista? Sama antaa pisteet suoraan vieraille...
Vituttaa että on ”varaa pitää” Winbergiä ja Heljankoa lainassa JyP’issä ja Teissalaa & Luotoa Mestiksessä. Nyt on sitten vajausta rosterissa. Puhumattakaan siitä ettei junnuista oteta täydennystä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös