Erkka Lapanen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK - FC Liverpool
Lotto -arvonta oli ja meni. Maanantaina duuniin.
En ivaa tai yritä viisastella, kerron vain mielipiteeni: Lotto on tyhmyysvero, Veikkauksen peleihin sijoitettu euro tuo muistaakseni kahdeksankymmentä senttiä takaisin, pörssiin sijoituksesta saa, ainakin itse, saman jännityksen, ja euron ja kymmenen senttiä takaisin.Lotto -arvonta oli ja meni. Maanantaina duuniin.
No nyt vasta vituuttaakin :)En ivaa tai yritä viisastella, kerron vain mielipiteeni: Lotto on tyhmyysvero, Veikkauksen peleihin sijoitettu euro tuo muistaakseni kahdeksankymmentä senttiä takaisin, pörssiin sijoituksesta saa, ainakin itse, saman jännityksen, ja euron ja kymmenen senttiä takaisin.
Lotto -arvonta oli ja meni. Maanantaina duuniin.
Ei kannata hermostua, täytyy muistaa että jo Suomeen syntyminen on Lottovoitto (kolme oikein ja lisänumero).No nyt vasta vituuttaakin :)
Kyllä. Mutta, jos voitan Lotossa (7oikein), muutan täältä pois... Suomeen syntyminen on Lottovoitto..
Alkaa pikkuhiljaa vituttaa toi karalahden ja sen sukulaisten lärvi jokaisen juorulehden kannessa. Pitäiskö tehdä asiasta jo kansalaisaloite? Eihän Marko Jantunenkaan muistele denso aikojaan Me Naisissa ja Avotakassa viikottain.
Samaa olen kuullut aika hyvästä lähteestä, uusi (yllättäen Iltasanomissakin) esillä ollut "unelmakoti" Kalasatamassa on vuokra-asunto, auto myytiin huhtikuussa ja kyllä siellä on kiekolla ansaitut rahat aivan finaalissa. Sääli ja aikamoinen reppana kyllä, koko tarina on aika synkkä polku suomalaista jääkiekkoa. Hyviä hetkiä oli paljon, mutta suuret tilit, menestykset ja sellainen hyvä glooria miehen ympärillä puuttuu.Ura loppumassa ja fyrkat vähissä. Pakko saada tiliä jostain.
Sanoin ääneen heti jokerisopimuksen julkistamisen jälkeen, että nyt teki jere taloudellisesti typerän ratkaisun. Vaikka spedet vähän enemmän palkkaa maksoikin, on jerellä vielä pitkä "ura" stadissa peliuran jälkeen. Jere menetti samalla loputkin arvostuksen rippeet Stadilaisilta eikä tule saamaan minkäänlaista arvostusta jokerileiristä. Nyt on jäljellä enää patsastelu naisten lehdissä ja satunnaiset vierailut tosi-tv ohjelmissa. Mutta ei niillä ihminen kunnollista tiliä tee.Samaa olen kuullut aika hyvästä lähteestä, uusi (yllättäen Iltasanomissakin) esillä ollut "unelmakoti" Kalasatamassa on vuokra-asunto, auto myytiin huhtikuussa ja kyllä siellä on kiekolla ansaitut rahat aivan finaalissa. Sääli ja aikamoinen reppana kyllä, koko tarina on aika synkkä polku suomalaista jääkiekkoa. Hyviä hetkiä oli paljon, mutta suuret tilit, menestykset ja sellainen hyvä glooria miehen ympärillä puuttuu.
Samaa olen kuullut aika hyvästä lähteestä, uusi (yllättäen Iltasanomissakin) esillä ollut "unelmakoti" Kalasatamassa on vuokra-asunto, auto myytiin huhtikuussa ja kyllä siellä on kiekolla ansaitut rahat aivan finaalissa. Sääli ja aikamoinen reppana kyllä, koko tarina on aika synkkä polku suomalaista jääkiekkoa. Hyviä hetkiä oli paljon, mutta suuret tilit, menestykset ja sellainen hyvä glooria miehen ympärillä puuttuu.
On toi vituttavan näköistä touhua tällä hetkellä ei voi muuta sanoa. Ja vastus on niin vastenmielinen myös ettei mitään rajaa.
JYPin Juuso Vainio oli selkä Puustista päin laidan vieressä, hyvä ettei töötännyt. Toki tuo Ritarin ilmaisutapa hymyilytti vähän muakin.Tänään alkoi vähän vituttamaan kesken pelin kun selostaja kertoi miten joku IFK:n pelaaja kohteliaasti väisti eikä taklannut loppuun asti. Mitä vittua? Onko IFK kohta Liigan ainoa jengi joka ei taklaa enää kunnolla?
Siinä oli vastustaja tosiaan selkä edellä Puustiseen päin ja metrin-pari irti laidasta. Nämä ovat todellakin niitä tilanteita, jossa vastustajaa ei taklata.Tänään alkoi vähän vituttamaan kesken pelin kun selostaja kertoi miten joku IFK:n pelaaja kohteliaasti väisti eikä taklannut loppuun asti. Mitä vittua? Onko IFK kohta Liigan ainoa jengi joka ei taklaa enää kunnolla?
Taimi ottanut hienosti Taipaluksen roolin täksi kaudeksi. Voisi mun puolesta mennä vaikka Saipaan toisen tunarin pakkipariksi.