Ei kannata hirveästi alkaa vittuilemaan muille siitä, mikä niille on tärkeää.
Ja, jos et ole varma, onko, ole hiljaa.
Tämä oli ihan yleismaailmallinen neuvo, ei liity HIFK:n mitenkään.
Ai tämä mun viesti saa ihmisen lähettämään yksityisviestin, että minun lapsukaisen pitäis pyyhkiä kyynel. Ja, että minä olen LUUSERI!!!
Julkaisen poikkeuksellisesti tämän
@Jakke76 yksityisesti lähettämän viestin sisällön pääpiirteissään sen takia, että tänään Suomea on kohdannut aivan järjetön tragedia. Yksi nuori ei enää koskaan palaa koulusta kotiin. Ja toinen nuori on vähintään koko lapsuutensa sosiaalihuollon piirissä. Kaksi muuta uhria taistelevat hengestään sairaalassa. Tämä sairaalloinen kiusaaminen ja netissä pikku "juttujen" tekeminen saa mun puolesta tulla päätökseen.
Juuri tällaista paskaa kukaan ei halua elämäänsä. En minä ainakaan. Minä haluan, että sentään Jatkoaika on tuttu ja turvallinen paikka olla ja kirjoittaa, mitä mieltä on mistä tahansa asiasta. Ja minulle se on tähän mennessä sitä ollutkin. Olen saanut shittiä kirjoittelustani ja mielipiteistäni, mutta se on ok, kun se tapahtuu julkisesti. Silloin sitä vastaan voi puolustautua. Kuten pitääkin. Sehän keskustelupalstan perimmäinen ominaisuus onkin. Että ollaan jotain mieltä, joku toinen jotain muuta, ja sitten pitää argumentoida, jos on toista mieltä.
Kannustan tällä ulostulolla muitakin kirjoittajia tulemaan ulos heille tulleen paskan takia. Ettei kenenkään tarvi lukea yksityisviesteissä mitään vihapuhetta, tai päänaukomista. Eli, saa ilmiantaa tekijän.
Jos sen sijaan päädyn isoista ovista ulos, niin ainakin olin rehellinen itselleni.
Pitäkää itsestänne ja toisistanne huolta, kaveria ei jätetä koskaan!
Ystävällisin terveisin
Vaakuna