Nyt just vituttaa!

  • 2 562 733
  • 12 127

Hockey#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Anna olla -- nuo serkusjutut liittynevät ankkalammen (ankdammen) touhuihin enemmän kuin mihinkään muuhun; ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Yllättävää muuten, että joku lestadiolaistaustainen on ylipäätään lähtenyt urheilu-uralle. Kukahan hifkiläinen mahtaa olla kyseessä, vai onko tullut vielä kaapista tässä suhteessa?

Annetaan olla. Näitä kommentteja kun on lukenut, niin parempi kun nimeä ei mainitse niin ei pääse nämä tyhmimmät HIFK:n kannattajat käyttämään lyömäaseena häntä kohtaan jos tulee huonoja pelejä.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Yllättävää muuten, että joku lestadiolaistaustainen on ylipäätään lähtenyt urheilu-uralle.

Ei se aivan tavatonta ole. Riippuu paljolti vanhemmista. Jääkiekon osalta tietenkin vähän hankala kun harrastaminen on kallista ja panostaminen lajiin pitää aloittaa jo nuorella iällä mutta muut lajit joissa selviää "helpommalla" on noussut lestadiolaistaustaisia ihan Suomen huipulle asti. Piireissähän kilpaurheilu on toki kiellettyä mutta harrastaminen erittäin suosittua. On ollut tapauksia joissa jonkun pienen kyläkoulun vahvasti lestadiolaispainoitteinen porukka on pyörittänyt isomman koulun pääasiassa jonkun seuran junioreista koostuvan porukan aivan solmuun koulujen välisissä kisoissa. Valitettavasti lähipiirin paineen takia monta ikäluokan kärkitalenttia eri lajeissa karsiutuu viimeistään tossa täysi-ikäisyyden kynnyksellä pois.
 

444

Jäsen
En tiedä minkälaista aivotoimintaa vaaditaan vastustajan fanilta, kun tullaan voitetun ottelun jälkeen ilkkumaan hävinneen osapuolen vitutusketjuun. Ihan normaalin ihmisen kriteerejä se ei täytä. Luulisi, että siinä omassa voitossa riittäisi riemun aiheita pidemmäksikin aikaa.
Pelikieltoihin päätyneet kirjoitukset olivat toki tyylittömiä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Voi olla tunnin päästä aika huikea vitutus päällä kun näkee kokoonpanot. Jos/kun sieltä on top3 laitureista 2/3 poissa (Rask ja Salminen), niin voi olla ylipääsemätöntä meidän materiaalille. Toivotaan että jollain ihmeen konstilla on lääkitty ja teipattu pelikuntoon nuo äijät.
 

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ihan vitusti Telia TV:n porukan tapa käsitellä tätä ottelusarjaa. Nyholmin johdolla jokaisella vitun erätauolla kehutaan Kärppiä tai jotain palasta heidän "maagisesta" joukkueestaan. Vittu 2-2 voitot ja HIFK on lähes joka pelissä ollut pelillisesti niskan päällä. Tätähän ei saatana millään muodoin voi noteerata, muuta kuin ohimennen "HIFK pelaa fyysisesti".
Joka vuosi sama vitun laulu. Rantanen nakuttaa twitterissä Kärppien puolesta ja näkee kuinka vituttaa HIFK:n mahdollinen menestyminen.

Ai että tämmönen positiivinen perseen näyttö koko vitun Telia TV:n organisaatiolle ja muille sitä paskaa suoltaville, ja on muuten kärpän karvassa koko perse kauttaaltaan tällä hetkellä, ei hengitä kyllä suuntaan jos toiseenkaan.

Ainoa valon pilkahdus tulee Vallinin touhusta, tietää pappa noi fiilikset tuolla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
@MHPeg, osittain oon tehnyt saman huomion, tai siis itse tehnyt sen huomion, että aina kun IFK voittaa niin kysellään "missä Pelicans tänään oli" ja "missä Kärpät tänään oli". Ihan kuin se joka kerta johtuisi vastustajan huonoudesta, että IFK voittaa. Kentällä ne Kärpätkin mun mielestä tänään oli, alkuun jopa oikeinkin hyviä, mutta itse se IFK sen otteen pelistä niiltä kaappasi.

Mutta tykkään kyllä Nyholmista ja Saravo on mielestäni osoittautunut hyväksi kommentaattoriksi vastoin ennakko-odotuksiani, Ikan tiesinkin olevan hyvä kommentaattori, sanoo asiat suoraan.

Rantanen on ihan vitsi, onneksi sen juttuja ja varsinkaan naamaa ei tarvitse enää nähdä yhtään. Sillä kaverilla on oikeasti suuret antipatiat IFK:ta kohtaan.
 

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mua kyllä vähän vituttaa se, että vaikka kuinka onkin hienot kevätsäät ja välieräsarja vielä nyt näyttää hyvältä, niin mitäs sitten jos sinne finaaliin päästäisiin? Täällä on kova usko siihen, että jopa Tappara kaatuisi, mutta itse en siihen usko ollenkaan. Joku perkele siinä on, että niille ei ikinä voida mitään - vaikka nyt ollaankin kahtena vuotena runkosarjassa pisteet viety.

On tullut katsottua myös tuota toista välieräparia, ja vaikka HPK on ollut hyvä, niin kyllä Tappara siinä parissa finaalipaikan tulee viemään.

Saa lynkata.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mua kyllä vähän vituttaa se, että vaikka kuinka onkin hienot kevätsäät ja välieräsarja vielä nyt näyttää hyvältä, niin mitäs sitten jos sinne finaaliin päästäisiin? Täällä on kova usko siihen, että jopa Tappara kaatuisi, mutta itse en siihen usko ollenkaan. Joku perkele siinä on, että niille ei ikinä voida mitään - vaikka nyt ollaankin kahtena vuotena runkosarjassa pisteet viety.

On tullut katsottua myös tuota toista välieräparia, ja vaikka HPK on ollut hyvä, niin kyllä Tappara siinä parissa finaalipaikan tulee viemään.

Saa lynkata.

Noo joo, itse mietin että jos noista poff-lähtökohdista (säälejä muuten oltais vedetty ilman Lukon puppelointia) nähdään finaalipelejä Nordiksella mahtavasti uudistuneen IFK:n kanssa, niin en kyllä jotenkin osaa yöunia menettää, vaikka lpulta olisi se hopea-killutin kaulassa. Vaikka toki sitä parasta aina haluaa ja hamuaa, mutta silti.

Mutta jos joku niin itseäni hieman kyllä vituttaa tuo Kärppien kotietu. Nyt on odotukset jo ehkä vähän liiankin korkealla tuon maanantain komeuden jälkeen. Sellasta dominointia en tietenkään edes odota, mutta sitä ryöstöä kyllä...keinolla millä hyvänsä.
 
Viimeksi muokattu:

MHPeg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noo joo, itse mietin että jos noista poff-lähtökohdista (säälejä muuten oltais vedetty ilman Lukon puppelointia) nähdään finaalipelejä Nordiksella mahtavasti uudistuneen IFK:n kanssa, niin en kyllä jotenkin osaa yöunia menettää, vaikka lpulta olisi se hopea-killutin kaulassa. Vaikka toki sitä parasta aina haluaa ja hamuaa, mutta silti.

Itseäni hieman kyllä vituttaa tuo Kärppien kotietu. Nyt on odotukset jo ehkä vähän liiankin korkealla tuon maanantain komeuden jälkeen. Sellasta dominointia en tietenkään edes odota, mutta sitä ryöstöä kyllä...keinolla millä hyvänsä.
Ainoa asia mikä vituttaa on se, että Joonas Rask on poissa. Jos jollekkin niin hänelle olisi suonut tämän kevään.
Toinen asia mikä vituttaa ei yhtään, on se että mitä olen Tappara-HPK sarjaa seurannut niin ei mitään palaa olisi tässä sarjassa.
Juuri sellaista vittumaisen puuromaista pelaamista, missä vauhti ja intensiivisyys tapetaan kokonaan. Hyi helvetti miten kauhea oli toi eilinenkin peli.
Jos jotain pitäisi toivoa, niin kerho vastaan jo ihan fiiliksen takia. Tappara olisi kiva kaataa, mutta onhan se Rautakorven pelikirja ihan järkyttävää seurattavaa.
 

Keskikalja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, CHICAGO BLACKHAWKS, Liverpool, Real Madrid
Vituttaa että toi kukkonenkin saa tehdä tuolla mitä haluaa. No, kaikki tietää mistä tämä lause on lähtöisin.

Mutta oikeasti, mikä vitun suoja tällä pellellä on?
 

Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, New York Rangers
Onko ikinä tullut noin kyseenalaista jäähyä missään pelissä pleijareiden tässä vaiheessa jatkoerän alussa. Hyvä että pätäkkää riittää Junnon kirjekuoressa. Varmaan maaliin asti.
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos ei käytä tsäänssejä Raksilassa niin ei voi mennä finaaliin. Nyt vituttaa. Täysi luotto oli tähän asti mutta nyt katkesi kamelin selkä. Näädät jouluttaa joka saatanan kerta jatkoerät. Ei ollut tuurikaan puolella, paitsi Jullen maalissa, eikä dumarit, jotka lähti tiettävästi paksujen kirjekuorien kanssa kotiin. Onneksi jatkoerän jäähyssä ei ollut sentään nokan koputtamista. Game over.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllähän tuo syö rotan lailla, IFK pelaa hyvää lätkää pelillisesti se on jopa parempi kuin Kärpät, mutta vittu kun tämä joukkue tuntuu pelkäävän voittaa! Jotenkin sitä luulisi, että näihin tappioihin turtuu IFK-fani kun on, mutta ei. Aina nää vituttaa ja joka keväistä tämä vaikka joukkue pelaa yli rajojensa.

Ja vitun rimat!
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Jep. Kyllä vituttaa. Että noin nopeasti vielä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös