Tää on nyt just tätä, alla näkee selvästi nämä kaksi eri kilpailevaa mentaliteettia. Ensimmäinen edustaa sitä bullshittipropagandaa mitä office suoltaa:
Kumma että näitä "Zabo haluaa tulla", kuuluu nyt eikä silloin pari kk sitten. Mua taas vituttaa trollit jotka keksimällä keksii settiä kustakseen Nybondaksen ja seuran päälle.
Kyllä vain! Keksimällä on keksitty vuodesta toiseen jo etukäteen mitkä ne puutteet jengin kokoamisessa on ollut, ja kun juuri nämä puutteet ovat realisoituneet ja osoittautuneet paikkaansapitäviksi, niin se on trollaamista ja kusemista vastuullisten (ja seuran!) päälle? Ehkä heikoimmat 15% faneistakin menee tohon kusetukseen ja uskoo kaiken mitä nämä huonosti seuraa hoitavat ja surkeasti jengiä kasaavat tahot määrittelevät viralliseksi totuudeksi. Muuten, noita "Zabolla on haluja takas", "Zabo loistaa nyt pleijareissa, olisiko siitä vähän halvempi ykköstykki loukkaantumisen jäljiltä?", "Zabo ja hänen vaimonsa viihtyi Helsingissä" ja "Zabo nähty Helsingissä" ei kuulu nyt yhtäkkiä, niitä nimenomaan kuului ja näkyi täällä koko kevään, jos jaksoi tekstejä lukea. On puusilmäistä valehtelua väittää, että näistä ei esim. maalis-huhtikuussa puhuttu. Bullshitpropagandaa ja kusetusta, sitä tämä office-siipi edustaa.
Ja tässä sitten se, miten me muut 85% fanipohjasta ajattelemme:
Minua taas ärsyttää HIFK:n propagandakoneiston puolesta puhujat, jotka kritisoivat niitä, joita hiertää HIFK:n nykyinen arvoton toiminta...
HIFK kusee itse omille nilkoilleen. Me vain yritämme saada HIFK:ta havahtumaan siihen.
IFK:n johto on niin itseriittoinen ja ylimielinen sokea kasa ylpeitä gubbeja, että surettaa. Ei ne tajua. Ei vanhat typerät pukumiehet juuri koskaan tajua mitään mitä nuoremmat ja viisaammat kertovat, sillä he eivät ole kykeneviä sisäistämään uutta tietoa. Vanhoille yrityspohattamiehille on tässä maailmassa hyvin vähän järkevää käyttöä, syövätkin yleensä niin epäterveellisesti etteivät kelpaa edes lannoitteeksi.
Hieman edittiä ja selitys: En viitannut kaikkiin vanhoihin miehiin, vaan yritysjohtajan stereotypiaan. Elon Musk ja Virginin Branson varmaan olisivat mainiota lannoitetta syötyään mitä luultavammin hyvin, mutta esim. jotkut Kochin veljekset varmaan pitäis viedä lajiteltavaksi muualle kuin vain bioastiaan. Monet teistä vanhoista miehistä ootte ihan huipputyyppejä. Itsekin olen kohta sellainen, ensinmainittu.