Nyrkkeilyketju

  • 756 016
  • 3 665

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Robbe on pirteämpi kuin aiemmin? Teper ei kyllä näytä ulkoisesti olevan kovin kummoisessa kunnossa!
Robbe, se on tulos tai ulos nyt!
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
5 vuotta sitten? Nysvää ja nysvää, varmasti olisi väistynyt jos kotimaasta olisi haastajaa ollut tarjolla, hiljaista on ollut.
5 vuotta sitten? Heh, miksi Heleniuksen tähti on pudonnut todella alas kansainvälisessä nyrkkeilyssä? Oletko yhtään seurannut kyseistä miestä? Noin 5 vuotta sitten puhuttiin Nordic Nightmaresta jopa Klitschkon haastajana, sen jälkeen ura on mennyt alamäkeä ja syystä. Mies kun ei vain pysty tai osaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Se on hyvä kun jaksetaan vittuilla. Heleniukselle kuitenkin maksetaan vielä tästä ja työtään tekee.
Minä olen aina arvostanut noita kehäraakkeja tosi korkealle jotka hakkauttaa aivonsa ja elämänsä tuolla pilalle saadakseen muutaman tonnin, sen sijaan että menisi töihin. Sinä toki saat kuvitella ja ajatella mitä tahansa. Mahdollisuus oli, mutta sen missasi ja olisi pitänyt lopettaa jo aikaa sitten.
En tiennytkään, että Robbelle formuloihin on paikkaa ollut tarjolla.
Sauerissa, perhana.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
5 vuotta sitten? Heh, miksi Heleniuksen tähti on pudonnut todella alas kansainvälisessä nyrkkeilyssä? Oletko yhtään seurannut kyseistä miestä? Noin 5 vuotta sitten puhuttiin Nordic Nightmaresta jopa Klitschkon haastajana, sen jälkeen ura on mennyt alamäkeä ja syystä. Mies kun ei vain pysty tai osaa.

Niin, siitä oli alunperin kysymys jos seurasit keskustelua. 5 vuotta liian myöhään tiukassa kunnossa oli keskustelun aihe. Paljon on tapahtunut sen jälkeen, pystymisestä tuskin on ollut kiinni.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Minä olen aina arvostanut noita kehäraakkeja tosi korkealle jotka hakkauttaa aivonsa ja elämänsä tuolla pilalle saadakseen muutaman tonnin, sen sijaan että menisi töihin. Sinä toki saat kuvitella ja ajatella mitä tahansa. Mahdollisuus oli, mutta sen missasi ja olisi pitänyt lopettaa jo aikaa sitten.Sauerissa, perhana.

Viime vuonna sai ottelusta Whytea vastaan 200-400k, jonkinlaiseksi palkaksi sitä vielä kutsuisin.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Niin, siitä oli alunperin kysymys jos seurasit keskustelua. 5 vuotta liian myöhään tiukassa kunnossa oli keskustelun aihe. Paljon on tapahtunut sen jälkeen, pystymisestä tuskin on ollut kiinni.
Minä olen aina toivonut Heleniukselle kaikkea parasta, katsonut dokkarit jne. Vaan mieheltä on aina puuttunut se yksi asia. Tyrmäävät iskut. Juuri ne erottavat huiput ja muut. Kun katsot huippujen rostereita, suurin osa matseista päättyy tyrmäykseen. Heleniuksella ei, koska häneltä puuttuu se, just se tärkein ominaisuus että pääsisi huipulle. Tyrmäävä isku.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Viime vuonna sai ottelusta Whytea vastaan 200-400k, jonkinlaiseksi palkaksi sitä vielä kutsuisin.
Joo ja 80 000€ ulosottoon menossa, kun ei ole maksanut managerilleen, parhaillaan oikeudessa ko. tapaus. Tosi hyvin menee. Noista katsojista varmana tulee sata tonnia maksaa noi oikeudenkäynnit. Se on helvetin hienoa että jaksaa kannustaa ja uskoa, koska suomalainen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Minä olen aina toivonut Heleniukselle kaikkea parasta, katsonut dokkarit jne. Vaan mieheltä on aina puuttunut se yksi asia. Tyrmäävät iskut. Juuri ne erottavat huiput ja muut. Kun katsot huippujen rostereita, suurin osa matseista päättyy tyrmäykseen. Heleniuksella ei, koska häneltä puuttuu se, just se tärkein ominaisuus että pääsisi huipulle.

Kyllä Heleniuksen oikea oli uran parhaimmassa vaiheessa pelote ja toimi oikeinkin hyvin.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Joo ja 80 000€ ulosottoon menossa, kun ei ole maksanut managerilleen, parhaillaan oikeudessa ko. tapaus. Tosi hyvin menee. Noista katsojista varmana tulee sata tonnia maksaa noi oikeudenkäynnit.

Tämä on taas ihan eri asia. En tosin tiennyt että on menossa ulosottoon jo tuo.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Kyllä Heleniuksen oikea oli uran parhaimmassa vaiheessa pelote ja toimi oikeinkin hyvin.
Silti ei kovia vastustajia vastaan. Kun tulee oikein hyvä vastustaja, sekin pitää yrittää tyrmätä ala Klitschko bros.
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
Minä olen aina toivonut Heleniukselle kaikkea parasta, katsonut dokkarit jne. Vaan mieheltä on aina puuttunut se yksi asia. Tyrmäävät iskut. Juuri ne erottavat huiput ja muut. Kun katsot huippujen rostereita, suurin osa matseista päättyy tyrmäykseen. Heleniuksella ei, koska häneltä puuttuu se, just se tärkein ominaisuus että pääsisi huipulle. Tyrmäävä isku.

Heleniuksellahan pitäisi olla hirmu iskut? Ei osu tai mene perille?
B luokan ottelijat! Kumpikaan ei montaa erää seisoisi Joshuaa tai Wilderiä vastaan?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tämä on taas ihan eri asia. En tosin tiennyt että on menossa ulosottoon jo tuo.
Menee jo chättäilyksi eikä ole enää nyrkkeilyketjun asia, mutta näin uutisoitiin. En nyt sano milään pahalla, mutta joku raja tuossakin paljonko voi pelkästään kansalaisuuden perusteella sokeasti huutaa ja meuhkata. Helenius oli ja meni, nyt odotetaan että monesti jonkun juopon pitää se hakata maahan tai montako kertaa tuomarien pitää vetää joku täysin naurettava päätös ennen kuin se tajuaa lopettaa. Ei tässä ole enää nyrkkeilyn kanssa mitään tekemistä tällä touhulla. Ennemminkin sellaisen nykyaikaisen myötähäpeän ja julkisesti itsensä nolaamisen kanssa on.

Tämä on sitä isoa maailmaa kun entiset mestaruushaastajat, tai liki olleet, käy hakkauttamassa päätään muiden hanskoihin rahan takia siellä ja täällä latien toivossa. Nousevat kyvyt tai ne jotka saaneet turpaan sitten hakee nästä buustia uralleen.

Minun osaltani olkoon tämä keskustelu tässä.
 

DarkTower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pool, NHL, MMA, Kärpät
Heleniuksellahan pitäisi olla hirmu iskut? Ei osu tai mene perille?
B luokan ottelijat! Kumpikaan ei montaa erää seisoisi Joshuaa tai Wilderiä vastaan?
Ei Helenius ole mikään B-luokan ottelija, mutta ei todellakaan mikään A+luokan. A- tai B 1/2?
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hyvää yötä Teper
 

Trimmer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lähti ihan suorilta jaloilta
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
No nyt oli selvä peli, muutema aiempi matsi melkoisella tuomaripelillä?
 

tjj67

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Liverpool
No ei loppunut Robben ura vielä! Hieno tyrmäys!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös