Noh, mitäs tästä illasta nyt sanoisi...
Aloitetaan undercardista. Seurasin töllön välityksellä sittenkin. Piispasen ja Leppiksen matsit ylittivät ainakin mun odotukset. Walstad oli kova myös, ryssäkään ei ollut huono. Sitten oli tämä Euden ja whatshisnamen matsi, ihan selkeä mismatchi, ei näitä. Tosi mauttomia koppeja otti musta mies.
Tolppola. Hmm...Tuntuu inhalta tarttua ikävämpiin asioihin voiton jälkeen, mutta kyllä TNT:n otteista puuttuu mielestäni tietynlainen terävyys. Vertailiko kukaan Idin ja Tolppolan vartalon liikettä takimmaista suoraa iskettäessä? Idillä tämä puoli paremmin hallussa, hän menee imo kunnolla terävästi sen lyönnin "yli", vai miten sen nyt sanoisi. Mielestäni muutenkin Tolppola hieman väritön, mutta otteli kyllä ennen kaikkea fiksun matsin eikä lähtenyt ryntäilemään teknisesti huonomman kaverin snagariheijareihin. Burgos ihan pienoinen pettymys, kovassa kunnossa oli mutta thats it, siihen se sitten jäikin. Niinkuin meronen sanoi, suoria ei Burgos osannut lyödä ollenkaan.
Idi. Mun uusi suosikki. Voi että oli komea se uppari, minkä Saporiti söi ennen tipahtamistaan. Piitkä etummainen suora ja nätti uppari päälle. Idi oli muutenkin koko ajan todella terävä, hyvin oltiin ilmeisesti harjoiteltu. Saporiti tuli lyhyellä varoitusajalla ja teki ihan kiitettävän duunin. Toinen asia, mikä lämmitti mieltä oli Idin lähiottelu, joka oli mielestäni oikein oivaa. Hienostihan mies lyö koukkujakin.
Ja mitä Johnnykin tuossa sanoi, sinne terävimmälle huipulle ei välttämättä tässä tallissa mennä. Meronenhan hieman arvosteli riskialtista matsivalintaa, olen hieman samaa mieltä. Tällaisen riskin sisältävä matsi olisi saanut olla jotakuta eurooppalaista vastaan. Hyöty voitosta olisi ollut kenties suurempi. Noh, helppohan se täältä on...
Seuraavaan matsiin malttia ja korkeintaan samantasoiset vastustajat. Ei liian kovia nyt alkuun. Eri asia on, jos pääsee tittelinmurusista ottelemaan (TNT-Orlando), ne pitääkin ottaa ne matsit.