Huomenna tulis urheilukanavalta suorana Hatton vs Malignaggi.
Pitäsköhän herätä ja kattoo...
Pidetään peukkuja Aminille, tätä matsia ei todellakaan ole enää varaa hävitä. Tunnelmaa ei kisahallista tule ainakaan puuttumaan.
.
Ei ole Kisahallissa, vaan Hartwall-areenalla. Pari viikkoa siiten ei saanut enää lippuja eityisen hyvltä paikoilta, joten tunnelmaa riittänee tälläkin maneesilla.
Aina olen nyrkkeilystä tykännyt, joten ihan ihmehomma etten ole aikaisemmin käynyt katsomassa.
Paikanpäällä tilaisuus alkaa klo.18 kuudella esiottelulla.
Olisi kyllä mukavaa jos löytyisi, mutta ei taida kuitenkaan löytyä? Ainakaan itse en onnistunut löytämään.Streamejäkin löytynee.
Taitaa olla Aminin terveyden kannalta aika laittaa hanskat naulaan, onko kukaan muu huomannut kaverin katseessa jotain outoa? Tulee tuosta katseesta mieleen muutama muu uransa ehtoopuolella ollut iskijä.
Olen huomannut. Itseasiassa oli vaimon kanssa siitä just puhettakin. Vähän sellainen -Valot on päällä, muttei ketään kotona-.
Nyt vaan sitten odottamaan Tolppolan matsia, josko hänestä olisi Idiksi Aminin paikalle.
Tolppola nyrkkeilee ylemmän kevytsarjan EM:stä Italiassa joulukuussa. Hallitseva mestari Gianluca Branco tulee vastaan.
R. Heleniuskin näytti jatkaneen voittoputkeaan tuomaripäätöksellä. Kaverihan uhosikin jo etukäteen, että kuusi erää menee helposti. 5-0 saldolla on hyvä jatkaa eteenpäin pikku hiljaa vastuksia koventaen.
Komea voitto Gevorille. Todella hyvä nyrkkeilijä, joka iski läheltä kaiken aikaa Asikaista oikein kunnolla. Mielestäni Amin oli aika pihalla koko ajan vrt. Gevoriin, joka sitten niittasi ansaitusti suomalaisen 7.ssä erässä.
Shafikov oli taas kerran illan paras ottelija teknisesti. Tämä ei toki ole ylläri ja oletankin että muutaman ottelun päästä Dennis on P3 Boxingin ykkösiskijä. Shafikovin tämän illan vastustaja on kuitenkin entinen WBA:n sarjaa alempaa mestari, joten ei todellakaan heikko päänahka.