Miten voi edellisen matsin perusteella veikata näin?
Kyllähän tuon pystyy ohittamaan, joten en vielä iloitsisi. Mutta käsittääkseni Robelle täytyy ainakin maksaa jos haluavat hänet sivuun titteliottelusta."ROBERT HELENIUS is the new mandatory challenger for the winner of Oleksandr Usyk's rematch with Anthony Joshua."
Helenius new mandatory for winner of Usyk vs Joshua rematch after Kownacki win
Onkohan tässä vielä jotain politikoinnin vaaraa vai onko tittelimatsi tosiaan tulossa?
Toisaalta sama tilanne oli jo 3 erässä kun Wilderin pelasti kongi. Lisäksi Fury ei nyt kauhean pahassa jamassa näyttänyt edes olevan kun heti 5. Erässä pisteli Wilderiä nokkaan.Lähellä tuo Wilderin voitto oli, kongi pelasti Furyn. Britille laskettiin 4. erässä kahdesti lukua ja oli melko sekaisin, erä loppui sopivasti toisen luvunlaskun jälkeen. Tuossa, jos olisi ollut 20-30 sek erää jäljellä, olisi Wilder lopettanut ottelun siihen.
Toisaalta sama tilanne oli jo 3 erässä kun Wilderin pelasti kongi. Lisäksi Fury ei nyt kauhean pahassa jamassa näyttänyt edes olevan kun heti 5. Erässä pisteli Wilderiä nokkaan.
No, ailahteliko muu kuin polakin lanttu?Jonkun nyrkkeilysivuston ennakkoa tästä iltamasta kun luin pari viikkoa sitten, Heleniusta pidettiin ennakkosuosikkina. Itse olen kaikkea muuta kuin asiantuntija, mutta en mitenkään saa Robbesta suosikkia, otteet ovat olleet niin ailahtelevia
Menikö kävelyksi?Pahaa pelkään että Robben kondis kaikesta hypestä huolimatta taas piiputtaa loppuerissä ja ihan kävelyksi menee.
Nousiko?Oma veikkaus yölle on että Fury tippuu lattiaan eikä nouse.
No ei muuta kuin hörökorvaiset mätisäkit jonoon Lontoo - Las Vegas koneeseen. Oliko ne paremmat nekkaajat edes katsomossa. Tuskin.Brittilähetyksessä Steve Bunce totesi aika ylimielisesti, kun kysyttiin, että pitääkö Heleniusta nyt pelätä, että briteissä on viitisen kovempaa kaveria, kuin Helenius. Harmittaa myöntää, mutta kun alkaa laskemaan, niin äkkiä päätyy samaan.
Tollanen Ruiz kävisi Robbelle mutta eiköhän mehikano katsonut matsin. Rahaa pitäisi tulla paljon eikä taida PAF:ilta niin paljon irrota.Ruiz tuskin lähtee junaan missä on konnarina Helenius, eiköhän siellä ole katsottu Kownacki ottelut ja Ruiz samantyylisenä nyrkkeilijänä sulkee Robben pois.
Menikö kävelyksi?
Ei, Robbe otteli fantastisesti. Aivan eri nyrkkeilijä kuin pari vuotta sitten. Olen suhtautunut Robertin uraan hyvin skeptisesti niiden parin Tallinnassa käytyjen ottelujen takia, mutta väärässä olin. Valmennuskuviot eivät myöskään luvanneet hyvää, mutta mitä siitä.No, ailahteliko muu kuin polakin lanttu?
Nyrkkeilyssä alasuojat (groing protector) ovat pakolliset. Mutta eivät nekään ihmeitä tee.Munasyndit tarvisi Helenius. Kownacki löi kasseille. Pari hyvää osumaa taas Heleniukselta kolmannen erän loppuun. Puolalaisella silmä alkaa olla ummessa.
Nyt sitten kerrotaan, että Robben on 37-vuotiaana elämänsä kunnossa. Hyvää on se, että on. Huonoa on se, että aiemmin Robben on otellut puolikuntoisena. Seison edelleen vuosi sitten kirjoittamani tekstin takana. Olenko "kääntänyt kelkkani"? Ei mulla mitään Robbenia vastaan ole ollut. Olen todennut sen, minkä olen nähnyt. Ihan perustellusti voi kysyä, miksi Robben ei ole ollut elämänsä kunnossa viimeiseen 15 vuoteen? Käsivamma pilannut 15 vuotta, mutta sitten se käsivamma yht'äkkiä katosi, kun ikää tuli sen 35? Ja kerrottakoon vielä erikseen, että toki toivon Robbenin pääsevän MM-otteluun (ja tietysti voittavan sen). Näyttää siltä, että Robben on oppinut läksynsä.Ei sitä Robben mahaa ja huonoa kuntoa voi käsivammoilla tms. selitellä. Epäammattimaista toimintaa, jossa odotellaan jotain "arpaonni", "joku toinen loukkaantuu ennen titteliottelua ja Robbeen pääsee takaovesta mestaruusotteluun" - tyylistä pääsyä isoihin rahoihin. Kannattaa vaikka verrokiksi katsoa, miten useasti Ali (19 ottelua alle kolmeen vuoteen) tai Tyson (27 ottelua alle kahteen vuoteen!) ottelivat ennen mestaruusotteluaan. He olivat kunnossa. He eivät selitelleet, että otteluissa voi käydä miten vaan. Asenne oli ihan toinen.
Ei. Se on PPVKuuluuko tuo Tyson Furyn tän yön matsi Viaplayn tarjontaan jos sen ottaa kuukaudeksi?
Tekninen suorittaminen oli aivan eri planeetalta. Kliininen suoritus.Dillian Whytella ei ollut sitten mitään palaa Tyson Furya vastaan, kuten odottaa sopikin. Näytti Whyte myös erittäin väsähtäneeltä jo viidennessä erässä. Kuudennessa erässä Fury sai kohokoukun leukaan ja siinä ei tarvinnut edes lukuja laskea, kun Whyte heilui siihen malliin noustessaan ylös. Aivan kuutamolla. Tiedä sitten oliko mediatemppu vain, mutta Furyn piti omien sanojensa mukaan lopettaa jo Wilder-trilogian jälkeen, mutta halusi vielä vetää Lontoossa Wembleyllä yhden matsin. Nyt kuulemma taisi olla hänen viimeinen matsi. Saas nähdä.