Nylander Kärppiin?

  • 71 879
  • 393

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Hamilton
[Hä-häh. Siinäpä vänkääjille brutaalia faktaa: "Kärpät on myös parempi joukkue kuin JYP. --- Kärpät pelaa viihdyttävää kiekkoa ja voittihan se viime kaudella mestaruudenkin."

Ei se noin ole. Nylanderihan totesi, että "Kärpät on minulle mahdollisuus". Mies tuli siis Ouluun, koska hän ajattelee pystyvänsä antamaan Kärpissä niin kovat näytöt osaamisestaan, että NHL-pomot tarjoavat hänelle kilvan paikkaa ykköskentässä huikean palkkatasontason sopimuksella höystettynä.

Logiikkana on, että jos menestyy Kärppien tasoisessa seurassa, on oikeasti kova, kun JYPissä pärjää kuka tahansa "anttivirtanenkin".
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Lare

Logiikkana on, että jos menestyy Kärppien tasoisessa seurassa, on oikeasti kova, kun JYPissä pärjää kuka tahansa "anttivirtanenkin".

Mitäs jos käännetään se toisinpäin ja ajatellaan niin, että kyllähän siinä Nylanderin rinnalla tekee 20 maalia kuka tahansa. Tuollaista sentteriä kun JYPillä ei ole ja joutuu pelaaman jonkun immosten ja hauhtosten vierellä ja tekee 18 maalia. Eikös se, jos mikä ole kova pelaaja?
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Viestin lähetti Hypnotised
Kyllähän Mikke perheensä olisi tuonut samalla mukanaan, jos aikoisi koko kauden pelata täällä.

Ei ole kuitenkaan ihan niin yksiselitteinen juttu. Ei lapsia noin vain vaihdeta koulusta toiseen kesken lukukauden. Ei ole lapsille parasta vaihtaa koulua edestakaisin parin kuukauden välein. Mikäli lakkoon yhäkkiä saadaankin ratkaisu ja kausi alkaa tammikuussa, niin lasten pitäisi jälleen vaihtaa koulua. Luulenkin että perhe-Nylander antaa lastensa opiskella syyslukukauden nykyisessä opinahjossa ja mahdollisen työsulun jatkuessa koko kauden, he vaihtavat lapsien koulua tammikuussa. Tällöin lasten olisi paljon helmpompi siirtyä uuteen kouluun kun lukukausi vaihtuu, eikä ole jälleen pelkoa mahdollisesta koulun vaihdosta. Vanhempana tälläisetkin asiat painavat aika paljon.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Lare
Mies tuli siis Ouluun, koska hän ajattelee pystyvänsä antamaan Kärpissä niin kovat näytöt osaamisestaan, että NHL-pomot tarjoavat hänelle kilvan paikkaa ykköskentässä huikean palkkatasontason sopimuksella höystettynä.

Saa käyttää järkeään noissa kommenteissa!

Mitkä v***n näytöt: NHL Totals, Runkosarja 648 140 307 447 294 play offsit 30 6 14 20 12 ?!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olis menny jonnekin muualle niin oltais vältytty tämmöseltä haista p*ska-ketjulta.

Ja anteeksi sättääminen.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kertokaapa jos olette jo käyneet tai käytte katsomassa treenejä, että miltä se micken työskentely näytti/näyttää.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Olen täällä yksin ainakin jouluun asti. Sitten katsotaan tulevatko he. Eli jatkuuko NHL-lakko vai ei
Joo-o... taas ristiriitaista tietoa. Jos perhe olisi tulossa niin miks mies muutti kaksioon?

Jos joku on päässyt seuraamaan treenejä niin kertokaapa miten Nylander pärjäsi
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Nylander olisi sopinut Jypin rosteriin kuin nyrkki silmään, Kärpissä on jo tunkua pelipaikoille. Kärppien kilpavarustelu tuntuu jo järjettömältä, tyytymättömyys peliaikaan voi lisääntyä. Jokereiden 97-98 kauden tähtisikermässä kävin juuri niin, samoin IFK:lla oli 2000-2001 hyvä joukkue, jossa oli mestariainesta. Caloun tuli, sotki joukkueen kemian ja hyvä kun pääsivät play-offeihin. Alkaa jo kateellisena toivoa pientä epäonnistumista, heh.

Nylander teki itse päätöksen, mutta silti. Olisi vain Micke ollut loistava vahvistus.Onko siellä Oulussa niitä kansainvälisiä kouluja, joita se muijansa vaati, sehän oli lopulta se peruste.
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Alkaa jo kateellisena toivoa pientä epäonnistumista, heh.
No et taatusti ole yksin ajatuksiesi kanssa siellä Jyväskylässä. Siellähän se vaikuttaa suurin kateus piilevän.

Olet kyllä oikeassa tuosta, että Kärpissä alkaa rosterilla olemaan leveyttä. Mutta peliajan väheneminen... no oikeastaan siihen voi olla tyytymättömiä ainoastaan Palsola, Pyörälä, Haataja ja Juntunen. Näistä oikeastaan ainoa Pyörälän tilanne on harmittaa hieman. Toisaalta Spede pelasi viime ottelussa Nylanderin ja Somervuoren seurassa.
 

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Viestin lähetti Jeff
No et taatusti ole yksin ajatuksiesi kanssa siellä Jyväskylässä. Siellähän se vaikuttaa suurin kateus piilevän.

Olet kyllä oikeassa tuosta, että Kärpissä alkaa rosterilla olemaan leveyttä. Mutta peliajan väheneminen... no oikeastaan siihen voi olla tyytymättömiä ainoastaan Palsola, Pyörälä, Haataja ja Juntunen. Näistä oikeastaan ainoa Pyörälän tilanne on harmittaa hieman. Toisaalta Spede pelasi viime ottelussa Nylanderin ja Somervuoren seurassa.

Eikö se ole reilua myöntää olevansa kateellinen, kuin kitistä siitä, että olette ostojoukkue, mutta en ole kateellinen.

Varmasti pitkän linjan Kärppäfanit (poislukien gloryhunterit) muistavat kun 90-alussa Jypiin lähti tukku lupaamia pelimiehiä, mm. Riihijärvi, Ponto ja Loponen. Tai kun divarista nousu kariutui muutaman kerran, varmaan otti pannuun ja olitte kateellisia liigaseuroille.
 

Fireblade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & Baby Beast
Viestin lähetti trivekku
Nylander teki itse päätöksen, mutta silti. Olisi vain Micke ollut loistava vahvistus.Onko siellä Oulussa niitä kansainvälisiä kouluja, joita se muijansa vaati, sehän oli lopulta se peruste.

Tässä ainakin on yksi: Oulu International School

Jos muistan oikein, niin suora lentoyhteys Oulun ja Tukholman välillä oli myös yksi ratkaisevista tekijöstä. Mitä tulee sitten itse mieheen, niin ensimmäisen pelin perusteella on vielä hieman vaikea sanoa miten Nylanderilla lähteen pelit Kärpissä sujumaan. Alku oli ainakin lupauksia antava.
 
Viimeksi muokattu:

Renegade

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Diego Padres
Hieman tietoa vailla olen, ja ajattelin jos löytyisi apua täältä..
Eli Nylanderilla on selvästi muutama henkilökohtainen sponsori, jotka tavalla tai toisella antavat tuntuvasti tukea Kärpille. Eli ensiksi haluan onnitella loistavasta kaappauksesta, Nylletin uraa melko tarkkaan seuranneena voin sanoa että jollain jopa maagisellakin tavalla on aina Nylander herättänyt kunnioitusta ja keskustelua. Nylanderistä voisi kirjoittaa kuinka paljon tahansa, mutta asiani koskee näitä henkilökohtaisia sponsseja:

Nylander mainostaa vahvasti Blue-1 lentoyhtiötä, mutta onko hänellä myös Stonesoft-mainos selässä? Mielestäni näin Urheiluruudussa Stonesoftin mainoksen ja henkilökohtaisista syistä kysynkin nyt, että onko kyseinen yritys aiemmin sponssannut Kärppiä ja mitä kautta tämä henkilökohtainen sponsorointi juontaa juurensa case Nylanderissa?

Kiitoksia tiedoista ja tsemppiä illan peliin,
 
Ammattimies ziizuz sentään. Ei ole kyllä vahvistuksesta valittamista. Tuolla pelitatsilla sitten ratkaisi pelin. Kiitos Micke siitä. Ei varmasti jää viimeiseksi voittomaaliksi.. ei haittais vaikka tulis varsinaisella peliajalla..
Hienoa kuitenkin.
 

Käräppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät ja Calgary Flames
Huomasin eilen sekä Jalosen että Nylanderin haastatteluissa että he mussuttivat ettei micke ole vielä huippukunnossa. WTF! Eihän näyttelijätkään voi mennä kuvauksiin tietämättä mitää roolistaan tai repliikeistään miksi siis Micke saisi mennä kentällä?
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Viestin lähetti Käräppä
Huomasin eilen sekä Jalosen että Nylanderin haastatteluissa että he mussuttivat ettei micke ole vielä huippukunnossa. WTF! Eihän näyttelijätkään voi mennä kuvauksiin tietämättä mitää roolistaan tai repliikeistään miksi siis Micke saisi mennä kentällä?
Siksi, että Micke on puolikuntoisenakin kovempi luu kuin keskiverto liigapeluri.
 

Kärppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Nylander on pelannut todella hyvin. Kun kuuntelin Jypfanejen selitystä siitä miksi Nylander meni Kärppiin, tiistain 19.10 Jyp-Kärpät ottelussa, en voinut kuin nauraa. Rahaa, rahaa ja rahaa. Kun Kärpät teki ensimmäisen maalin, takaani kuului " Paljonkohan Junno on tuostakin maksanut? " ja litania kirosanoja perään. Tuota samaa toistui jokaisen Kärppämaalin jälkeen. Häviökin oli Jypfanejen mielestä Jypin huonon budjetin vika. Taas syytettiin rahaa häviöstä kun muuta syytä ei keksitty. Säälittäävää, sanon minä.
 

Jallu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti Kärppis
Nylander on pelannut todella hyvin. Kun kuuntelin Jypfanejen selitystä siitä miksi Nylander meni Kärppiin, tiistain 19.10 Jyp-Kärpät ottelussa, en voinut kuin nauraa. Rahaa, rahaa ja rahaa. Kun Kärpät teki ensimmäisen maalin, takaani kuului " Paljonkohan Junno on tuostakin maksanut? " ja litania kirosanoja perään. Tuota samaa toistui jokaisen Kärppämaalin jälkeen. Häviökin oli Jypfanejen mielestä Jypin huonon budjetin vika. Taas syytettiin rahaa häviöstä kun muuta syytä ei keksitty. Säälittäävää, sanon minä.

Minä en ole Nylanderin Kärppiin siirtymistä selitellyt millään tavoin. En tosin tiedä aivan perimmäistä syytä, mutta mieshän sanoi, että vaimo olisi ollut viimeinen ja ratkaiseva tekijä. Sinuna en keskittyisi siihen, että sinusta selittelyt siirrosta on säälittävää. Syy selityksiin on ilmiselvästi vitutus siitä kun Micke ei tullut JYPiin PISTE!

Keskittyisin enneminkin nauttimaan tämän vertaansa vailla olevan mailataiturin otteista.
 
Micke on jäätävä. Piste tahti on erinomainen ja äijä väläyttää lähes, joka pelissä pari hienoa syöttöä ja kikkaa. Tekee paikoista melko suurella prosentilla maaleja. Kaikin puolin hieno pelaaja. Toivottavasti jatkaa joulun jälkeen vaikka pahoin pelkään, että ruotsiin käy miehen tie, jos änäri ei jatku.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
On se Nylander kyllä aika kone. Mutta en laske miestä NHL:ssä samaan kastiin Sakicin, Forsbergin ja Lemieuxin kanssa. Nylander menee samaan lokeroon Koivun kanssa.

Koivu-Nylander. Mielenkiintoinen kaksikko. Koivu vie silti voiton, koska hän on TPS-ikoni. Nylander taas ei ole kärppä-ikoni. Jos Micke on kärppä-ikoni niin sitten on kärppien organisaatiossa jotain mätää.

Tätä mä en ymmärtäny: Minkä helvetin takia Micken muija sai päättää missä Micke pelaa, jos muu perhe ei edes tule Suomeen? Taitaapi Micke-pojunen olla pahasti tossun alla.

Onnea kärpille! Hyvä hankinta. Me koitetaan mennä tällä "omat NHL-pojat" projektilla. Enää puuttuu Kipper, Salo ja Berg :)
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Tätä mä en ymmärtäny: Minkä helvetin takia Micken muija sai päättää missä Micke pelaa, jos muu perhe ei edes tule Suomeen? Taitaapi Micke-pojunen olla pahasti tossun alla.
No perhe tulee suomeen vuodenvaihteessa, mikäli Micke jatkaa Kärpissä. Ehkä sen takia. Tai sitten Mickeltä jäi edellisellä Jyväshyvän vierailulla kaupunkiin joku eloveena-tyttö, josta Mrs Nylander on tietoinen, eikä sen vuoksi päästä Mickeä keskisuomen helmeen. :-)
 

JPL

Jäsen
Viestin lähetti Grainger
Tätä mä en ymmärtäny: Minkä helvetin takia Micken muija sai päättää missä Micke pelaa, jos muu perhe ei edes tule Suomeen? Taitaapi Micke-pojunen olla pahasti tossun alla.

Koska perhe tulee vuodenvaihteessa Suomeen... ;) Edellyttää tieten sitä, että NHL:ssä ei pelata.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ja mä ku olen ymmärtänyt, että Micke pelaa joulun jälkeen ruåttissa... No enhän mäkään kaikkea voi tietää :) Entäs Niinimaa? Pelaako vielä teillä?
 

Jeff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet
Viestin lähetti Grainger
Ja mä ku olen ymmärtänyt, että Micke pelaa joulun jälkeen ruåttissa... No enhän mäkään kaikkea voi tietää :) Entäs Niinimaa? Pelaako vielä teillä?
Mistäs sä noin olet ymmärtänyt? Asiasta ei ole sovittu, mutta Micke itse sanoi pelaavansa oulussa kauden loppuun mikäli NHL kausi ei ala.
 

bunghole

Jäsen
Viestin lähetti Jeff
Mistäs sä noin olet ymmärtänyt? Asiasta ei ole sovittu, mutta Micke itse sanoi pelaavansa oulussa kauden loppuun mikäli NHL kausi ei ala.

Tietääkseni Micke ei ole sanonut muuta kuin että on mahdollista ja ehkä järkevääkin pelata samassa joukkueessa (Kärpissä) koko kausi jos työsulku jatkuu.

Mitään muuta lupausta hän ei ole antanut kuin että jos hän pelaa vuodenvaihteen jälkeen Suomessa, on joukkue Kärpät. On siis mahdollista että Micke suuntaa Ruotsiin jos NHL-kausi ei starttaa ollenkaan.

Niinimaa sen sijaan on luvannut pelata Kärpissä jos NHL-kausi jää pelaamatta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös