Nykynuoriso – uhka vai mahdollisuus?

  • 3 796
  • 30

Millainen 2000-luvun alkupuolen tuotanto tulee olemaan tulevaisuudessa?


  • Äänestäjiä
    34
  • Poll closed .

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Sehän vain osoittaa, että fiksuja nuoria yhä on.

(Tosin, ite en voi Mötleytä sietää ja Jackson...noh, musiikillisia lahjoja ja antia ei kukaan voi kiistää, mutta ne muut jutut...)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Sitten on minä joka arvostaa vanhaa hard rockia, metallia sekä poppia. Annoin Mötley Crüelle ja Michael Jacksonille huomiota ylioppilaspuheessa.
Onneksi en ollut kuuntelemassa. Olisin buuannut ja heitellyt esineillä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ei kai sitä koko totuutta koskaan saadakaan tietää. Toki asianomainen ei ole itseään puolustamassa.

En ole koskaan kieltänyt miehen lahjoja, ja paljon jättikin jälkeensä. Silti tuntuu hieman ristiriitaiselta kuunnella tuotoksiaan. Kenties koko totuus joskus selviää.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ei kai sitä koko totuutta koskaan saadakaan tietää. Toki asianomainen ei ole itseään puolustamassa.

En ole koskaan kieltänyt miehen lahjoja, ja paljon jättikin jälkeensä. Silti tuntuu hieman ristiriitaiselta kuunnella tuotoksiaan. Kenties koko totuus joskus selviää.

25 vuotta ja kymmeniä syytöksiä ja epäilyjä. Ei tuossa nyt mun mielestä silleen tartte miettiä mikä se totuus on. Ja kaveri itse kertoi 2003 dokumentissa että nukkuu lasten kanssa ja haluaa olla lasten lähellä. Ihan normaalia aikuisen miehen toimintaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
25 vuotta ja kymmeniä syytöksiä ja epäilyjä. Ei tuossa nyt mun mielestä silleen tartte miettiä mikä se totuus on. Ja kaveri itse kertoi 2003 dokumentissa että nukkuu lasten kanssa ja haluaa olla lasten lähellä. Ihan normaalia aikuisen miehen toimintaa.

Sehän se. Miksi juuri Jacksonin kohdalla nimenomaan nämä syytökset ja epäilyt? Ja niin usein?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Entä mitä ihmeellistä on lasten peittelemisessä ja heidän kanssaan nukkumisessa? Ikään kuin tuo olisi jotenkin harvinaista.
Mielestäni olisi hieman erikoista, jos kuvitellut lapseni nukkuisivat aikuisen miehen kanssa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös