Nykäsen comeback!

  • 19 266
  • 111

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti scholl
Tänäänhän iltapäivälehdissä Mervi sanoo, että se on ihan ok viillellä kasvot, jos toinen haukkuu huoraksi.

Aika mielenkiintoisella tavalla molemmissa jutuissa taidetaan viittauksenomaisesti (layout, otsikot, kuvat, palstamillimetrit) kammeta Nykänen syylliseksi omien kasvojensa viiltelyyn?

Onko siis niin, että sosiaalisesti ja kulttuurisesti ei vieläkään olla valmiita hyväksymään sitä faktaa, että nainenkin voi olla pihalla, alkoholisoitunut ja häiriintynyt vakavasti - kuten nti Tapolan tapauksessa kovin todennäköisesti on asian laita? Jos tappelu pariskunnan välille tulee, syyllinen on AINA mies?

Ei, en väitä tietäväni totuutta tässä taistelevien Nykästen keississä, mutta filosofoinnin ja fundeeraamisen kohteena tämä tapaus on mielenkiintoinen.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Matti ja Mervi in love

Niin, tulihan se sitten nähtyä omin silmin. Nimittäin pöyhkeily- ja pintaliitoravintola Sirkuksessa nähtiin ja kuultiin eilen suorastaan hulppea ja spektaakkelimainen Matti Nykänen Show.

Muutamia todellisia helmiä ja mattismeja ynnä mm. Matin putoaminen lavalta hänen yrittäessä poistaa liian innokasta ihailijaa pois jaloista.

Show lähti käyntiin Mervi Tapolan vauhdikkaalla sisääntulolla, jossa mentiin ns. mukkelismakkkelis. Kanssakatsojani totesikin Mervin olleen kuin kävelevä sahtitynnyri. Pääasia että rakkaus tuntui kuitenkin kukoistavan, sillä suudelmia nuoripari vaihtoi alituiseen

Suosittelen lämpimästi kaikille Matti Nykänen Show'ta. Aikamoisia velikultia etten sanoisi.
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hei - miksi me ei keskustella lainkaan Matista ja Mervistä? Onhan se nyt aika iso uutinen, kun he ovat JÄLLEEN (56 kerran?) löytäneet toisensa! Ja 60 vuotta meinaavat haukkua ja raapia toisiaan. Lööpeillä olen koko stoorin tasalla.
Voi herrajumala, eivätkö ne toimittajat voisi jo laittaa pistettä tuolle tarinalle. Kun oikeasti kyseinen pariskunta on jo ihan naurunalaisena, eivätkä he itse tunnu tajuavan sitä...Sehän siinä surkuteltavinta onkin, kun eivät näe itse, kuinka säälittäviltä vaikuttavat - tai siis ovat. Voevoe...
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti mauri

Voi herrajumala, eivätkö ne toimittajat voisi jo laittaa pistettä tuolle tarinalle.

Samaa toivotaan täällä, kaikki lehdet jotka "uutisoivat" (paskat tämä mitään uutisointia ole) Matista ja Mervistä pysyvät mustallalistalla.

Luulisi toimittajillakin olevan jokin taso... mutta niinpä se taitaa mennä, että kansa saa mitä tilaa (tai luulee tilaavansa).

Vituttaa kaikki haaskalinnut...

vlad.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti vlad
Vituttaa kaikki haaskalinnut...

Jep. Ja haaskat. Nuo jutut myyvät ja siksi niitä julkaistaan. Lienee tarpeetonta kertoa mielipidettäni moisten juttujen aiheena olevista tai niitä janoavista. Itse asiassa en ole ollenkaan varma, ketkä tässäkin nimenomaisessa tapauksessa ovat niitä korppikotkia ja ketkä jotain muuta.

Tyhmiltähän saa ottaa rahat pois.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Oloneuvos
Nuo jutut myyvät ja siksi niitä julkaistaan.

Itsellä on ainakin nykyään sitenperin, että jos nuoripari, tai toinen heistä kurkkii mua lööpistä, jätän varmasti lehdykäisen ostamatta.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Olkku
Itsellä on ainakin nykyään sitenperin, että jos nuoripari, tai toinen heistä kurkkii mua lööpistä, jätän varmasti lehdykäisen ostamatta.

Niinpä. En muista, milloin olen viimeksi Iltalehden tai Ilta-Sanomat sytykkeeksi ostanut. Surkuhupaisaa vain seurata, miten pölhöä ja kuljetettavissa porukka todella on. Ns. aikakauslehtiä en ole ostanut koskaan. Suomen Kuvalehteä ei sitten lasketa. Nuo Nykäs-jutut ovat tympineet alusta saakka.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Selväähän on että Nykäsen seuraelämä on yhtä suurta näytelmää eli siis tositv-saippuaoopperaa, eikä kaikkia eroja kannata niin tosissaan ottaa, mutta antaako Nykänen tosiaan vapaaehtoisesti vaimonsa raadella naamansa saadakseen roskalehdistöltä rahaa vai sattuuko hänelle tosiaan tälläistä jatkuvasti suunnittelematta?
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Niinkuin Matti itsekin sanoi vuosi sitten hänestä saisi loistavan TV:n reality ohjelman. Matti ei taatusti häpeäisi taikka salaisi mitään kameralta. Matti töllöön!
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Vaihteeksi naimisiin aikovat:

"Kohupariskunta Matti Nykänen, 40, ja Mervi Nykänen, 50, hakivat eilen kuulutukset Ylöjärven seurakunnasta.

Nykäsmäiseen tyyliin Matti kommentoi tapausta monimielisesti.

Monien erojen ja yhteen palaamisten jälkeen pariskunta on kertonut suunnittelevansa kesähäitä.

Seuraava avioliitto on Matti Nykäselle viides ja Mervi Tapola-Nykäselle kolmas.

Pariskunta on ollut keskenään naimisissa kerran aiemminkin. Ero tuli vahingossa huhtikuussa 2003.

Viime syksynäkin häitä piti viettää useamman kerran, mutta tilaisuuden päähenkilöt puuttuivat."

Lähde: päivän IS
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös