Nuutti Viitasalo

  • 5 588
  • 51

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei kai kukaan teikäläistä kivittänyt ole, tai en ainakaan minä. Uskon kyllä vilpittömästi että Viitasalo ei hyvää kuvaa teille jättänyt ja pelaaminen ei siellä tällä kaudella Viitasalolle maistunut, mikä on toisaalta ymmärrettävää, mutta toisaalta myös anteeksiantamatonta kun mun mielestä se seura missä kullonkin pelaat, niin sen logolle pitää niin kauan pelata kunnes pelit on pelattu. Näistä on täälläkin ihan riittävästi kokemusta, tai ainakin monen otteet ovat joskus siltä näyttäneet että pelaajan ajatukset ovat jossain muualla ja näitä pelaajia ei tarvitse olla joukkueessa kuin se yksi, niin sekin saattaa riittää koko joukkueen sukeltamiseen, jos valmennus ei tällaista laita ruotuun.
Ei toki kaikki viestit näy yleisellä palstalla. Miun osalta tämä on tässä.

Kaikkea parasta Nuutille Raumalle!
 
Kyllä me tai ainakin minä uskon, että Viitasalo oli SaiPassa huono sen loukkaantumisen jälkeen. Jotain Sahlstedt kuitenkin Viitasalossa näkee ja ilmeisesti joku Malmössa myös, koska kahteen kertaan sinne ottivat.

Eli katsotaan nyt. Pitsissä ne ekat tuomiot Nuutti tulee jokatapauksessa saamaan:D
Mitä itse tiedän niin ei paljon Nuuttia kiinnostanut SaiPassa pelailla tämän kauden alkua kun eivät kesällä suostuneet purkamaan sopimusta ja päästämään jo silloin Malmöön mukaan.
 
Mitä itse tiedän niin ei paljon Nuuttia kiinnostanut SaiPassa pelailla tämän kauden alkua kun eivät kesällä suostuneet purkamaan sopimusta ja päästämään jo silloin Malmöön mukaan.

Ja Malmössä oli huono, koska ei kiinnostanut pelata sielläkään kun olisi halunnut jo Raumalle?

Olihan tämä kausi Viitasalolta heikko. Mutta nuori pelaaja edelleen ja varmasti pystyy nähtyä parempaan.
 
Ja Malmössä oli huono, koska ei kiinnostanut pelata sielläkään kun olisi halunnut jo Raumalle?

Olihan tämä kausi Viitasalolta heikko. Mutta nuori pelaaja edelleen ja varmasti pystyy nähtyä parempaa
En tainnut näin väittää missään?

Toki vaikea kausi ja Malmön puolustus oli kuitenkin suhteellisen nimekäs niin sitä kautta rooli jäi valitettavan pieneksi. Täytyy kuitenkin muistaa että Malmö on halunnut hommata Nuutin nyt 2 kautta putkeen sinne kesken kauden eli kyllä hekin hänessä jotain on huomannut, toisin kun moni tällä palstalla.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Olikos tuo suora 2 vuoden sopimus?
Jos niin, minusta olisi ollut viisaampi tehdä 1+1 Lukon optiolla. Vaikka Kalle kuinka tuntee kaverin.
 

M3st4ri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olikos tuo suora 2 vuoden sopimus?
Jos niin, minusta olisi ollut viisaampi tehdä 1+1 Lukon optiolla. Vaikka Kalle kuinka tuntee kaverin.
On tämä hauska palsta. Se on aivan sama miten miksi milloin ja millä tavalla niin täältä kyllä löytyy osaamista ja tietotaitoa kertoa että 2 vuoden pahvi on väärässä muodossa jo ennen kuin on luistin edes koskenut Äijänsuohon.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viitasalo on jonkinlaisessa tienristeyksessä sen osalta minkälainen pelaaja miehestä kehittyy. On väläyttänyt kiekollista osaamistakin ja mielestäni selvä projektipelaaja. Hyvällä valmennuksella ja roolituksella voi rikkoa 30 pisteen rajan, huonolla kerää miinuksia ja jää alle 10 pisteen. Viitasalo osaa nimenomaan pelata. Itseluottamus kuntoon ja kaikki on mahdollista.
 
Viimeksi muokattu:
Et niin. Se vaan sopi tuohon jatkoksi hyvin kun peilaa hänen heikkoa kautta Malmössä.

Tuossa yllä hyvä viesti siitä, missä mennään. Oikeassa ympäristössä ja valmennuksessa tästä saadaan se EHT-tason vakionimi ja toisessa päässä häämöttää sitten hukkuminen marginaaliin.
Malmössä kumminkin 31 peliin +7, mikä on lähes joukkueen kärjessä. Samoihin aikoihin kokoonpanoon nostettu Badinka -9. Eli ei se kausi nyt niin huonosti siellä kumminkaan mennyt.
 
Malmössä kumminkin 31 peliin +7, mikä on lähes joukkueen kärjessä. Samoihin aikoihin kokoonpanoon nostettu Badinka -9. Eli ei se kausi nyt niin huonosti siellä kumminkaan mennyt.

Peliaikaa 10 min per ottelu. Pelejä yhteensä 31 ja huilattua pelejä siten yli 20. Kyllä tuo minulle kertoo, että ihan putkeen ei mennyt. Jäi täysin statistiksi joukkueessa, joka oli sarjan heikoimpia. Siksi askel taaksepäin on tässä kohtaa uraa varmasti erinomainen liike.
 
Peliaikaa 10 min per ottelu. Pelejä yhteensä 31 ja huilattua pelejä siten yli 20. Kyllä tuo minulle kertoo, että ihan putkeen ei mennyt. Jäi täysin statistiksi joukkueessa, joka oli sarjan heikoimpia. Siksi askel taaksepäin on tässä kohtaa uraa varmasti erinomainen liike.
Huilattuja pelejä yli 20? Missä? Siirtyi kumminkin Malmöön kun runkosarjaa oli pelattu se ~20 peliä.

En tainnut näin väittää missään?

Toki vaikea kausi ja Malmön puolustus oli kuitenkin suhteellisen nimekäs niin sitä kautta rooli jäi valitettavan pieneksi. Täytyy kuitenkin muistaa että Malmö on halunnut hommata Nuutin nyt 2 kautta putkeen sinne kesken kauden eli kyllä hekin hänessä jotain on huomannut, toisin kun moni tällä palstalla.
Ja tuossahan on selitys pienelle peliajalle. En silti väitä että olisi ollut tykkikausi, muttei se ihan niin huonokaan ollut. Ja kyllä varmasti tässä kohtaa uraa askel taaksepäin on hyvä liike, siitä olen samaa mieltä.
 
Huilattuja pelejä yli 20? Missä? Siirtyi kumminkin Malmöön kun runkosarjaa oli pelattu se ~20 peliä.

Hyvä tarkennus. Muutettakoon se muotoon: huilattuja pelejäkin kertyi eli ei aina mahtunut kokoonpanoon.

Ja siis tottakai selitys pienelle peliajalle tulee siinä, että valmennuksen mielestä siellä oli monta parempaa edellä. Mutta kyllä sen mielestäni voi ihan rehdisti pettymykseksi laskea, että ei kyennyt ottamaan isompaa roolia tuolta.
 

Strongbow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko Rauma
Hyvä tarkennus. Muutettakoon se muotoon: huilattuja pelejäkin kertyi eli ei aina mahtunut kokoonpanoon.

Ja siis tottakai selitys pienelle peliajalle tulee siinä, että valmennuksen mielestä siellä oli monta parempaa edellä. Mutta kyllä sen mielestäni voi ihan rehdisti pettymykseksi laskea, että ei kyennyt ottamaan isompaa roolia tuolta.

Jos joukkueella menee kuin Saipalla, niin herätystä myös aina haetaan penkittämällä tai siirtämällä Luleåån? Minne ilmeisesti halusi jo kesällä, pois tulevasta runkosarjan viimeisestä. Mä jotenkin ymmärrän häntä, kun tietää jo ennen kautta vitutuksen pelata puolet kaudesta merkityksettömiä pelejä.
Peliaikaa 10 min per ottelu. Pelejä yhteensä 31 ja huilattua pelejä siten yli 20. Kyllä tuo minulle kertoo, että ihan putkeen ei mennyt. Jäi täysin statistiksi joukkueessa, joka oli sarjan heikoimpia. Siksi askel taaksepäin on tässä kohtaa uraa varmasti erinomainen liike.

Askel taaksepäin on siirto jostain mestistason keskinkertaisesta joukkueesta (konkurssi lähellä?) yhteen Suomen Liigan parhaimmista?

En tunne pelaajaa kovin hyvin joten en odota muuta kuin Ervastin kanssa taistelua peliajasta, mutta melko paska se ilmeisesti on, että eipä ole odotukset korkealla.
 
Hyvä tarkennus. Muutettakoon se muotoon: huilattuja pelejäkin kertyi eli ei aina mahtunut kokoonpanoon.

Ja siis tottakai selitys pienelle peliajalle tulee siinä, että valmennuksen mielestä siellä oli monta parempaa edellä. Mutta kyllä sen mielestäni voi ihan rehdisti pettymykseksi laskea, että ei kyennyt ottamaan isompaa roolia tuolta.
Nuuttihan hankittiin Malmöön korvaamaan loukkaantuneita puolustajia, ja kun heitä palasi takaisin kokoonpanoon, niin jäi Nude ulos/pienemmälle peliajalle.
Ja kyllä ehkä pieneksi pettymykseksi voi tuon mainitsemasi laskea, mutta silti ei se reissu ihan penkin alle mennyt. Toivotaan parasta, että Raumalla homma lähtisi kunnolla rullaamaan ja saadaan miehestä potentiaali irti.
 
Askel taaksepäin on siirto jostain mestistason keskinkertaisesta joukkueesta (konkurssi lähellä?) yhteen Suomen Liigan parhaimmista?

No siinä mielessä kyllä, että siirtyy heikompaan sarjaan. En suoraan joukkueita ala vertailemaan ja tiedän varsin läheltä, että Lukko on oikein hyvin hoidettu organisaatio. En siis tarkoittanut tätä mitenkään negalla.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
On tämä hauska palsta. Se on aivan sama miten miksi milloin ja millä tavalla niin täältä kyllä löytyy osaamista ja tietotaitoa kertoa että 2 vuoden pahvi on väärässä muodossa jo ennen kuin on luistin edes koskenut Äijänsuohon.
On se vaan hassua, eikä olellekkin. Sinä annat ymmärtää, että se on tässä tapausessa ilmeisesti varmasti hyvä diili?
Kuten esim. mm. Lebefeff, Westerholmien Lämsänkin 2 v diilit.

Viitasalo kuuluu minusta siihen kategoriaan, jolta itse olisin odottanut 1 vuoden näytöt ja siksi optio olisi ollut järkevä ratkaisu. Mutta sinä ja muut voitte vapaasti olla erimieltä.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viitasalo kuuluu minusta siihen kategoriaan, jolta itse olisin odottanut 1 vuoden näytöt ja siksi optio olisi ollut järkevä ratkaisu. Mutta sinä ja muut voitte vapaasti olla erimieltä.
Olen samaa mieltä, 1+1 seuran optiolla olisi ollut paras vaihtoehto, koska Viitasalo ei missään nimessä ole mikään varma kortti.

Voi kuitenkin olla, että tuollaisella sopimuksella Viitasalo ei olisi koskaan Raumalle tullut. Koska vaikka viimeiset kaksi kautta eivät olleet mikään erityinen suksee, niin veikkaan kysyntää olleen kuitenkin muuallakin, koska sitä kuuluisaa potentiaalia kyllä riittää. Ja silloin jää aika todennäköisesti luu käteen, kun joku muu tarjoaa suoraa kahden vuoden sopparia.
 

Sinkilä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, ManU, Pesäkarhut, SoJy, Valepa, Narukerä
Sahlstedt tuntee Viitasalon hyvin nuoresta alkaen sekä urheilijana, jääkiekkoilijana että ihmisenä.
Miten ihmeessä tällä palstalla joku meistä tietäisi paremmin, miten pitkä paperi ja millaisilla optioilla Viitasalolle kannattaa tehdä?
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sahlstedt tuntee Viitasalon hyvin nuoresta alkaen sekä urheilijana, jääkiekkoilijana että ihmisenä.
Miten ihmeessä tällä palstalla joku meistä tietäisi paremmin, miten pitkä paperi ja millaisilla optioilla Viitasalolle kannattaa tehdä?
Sama homma oli Reunasen kanssa, tuttu jo junnuista asti ja Nåde yhteys olemassa myös. Taren kohdalla odotukset olivat kovat mutta ei niitä ihan ole lunastanut. Viitasalosta ei mitään virtuoosia odoteta.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Sama homma oli Reunasen kanssa, tuttu jo junnuista asti ja Nåde yhteys olemassa myös. Taren kohdalla odotukset olivat kovat mutta ei niitä ihan ole lunastanut. Viitasalosta ei mitään virtuoosia odoteta.
En tiedä mistä odotuksista puhut mutta käsittääkseni Reunanen pelasi ihan tarunhohtoisessakin. Kyllä siinä nyt jonkun sortin lunastusta varmaankin tapahtui. Viime kausi ei ollut ihan suuri suksee mutta eipä se ollut sitä muulla joukkueellakaan.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En tiedä mistä odotuksista puhut mutta käsittääkseni Reunanen pelasi ihan tarunhohtoisessakin. Kyllä siinä nyt jonkun sortin lunastusta varmaankin tapahtui. Viime kausi ei ollut ihan suuri suksee mutta eipä se ollut sitä muulla joukkueellakaan.
Pelasi se muutaman ottelun. Kai ne odotukset Lukossa nyt oli siinä että olisi johtava kiekollinen puolustaja ja palaisi sinne tarunhohtoiseen?
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Pelasi se muutaman ottelun. Kai ne odotukset Lukossa nyt oli siinä että olisi johtava kiekollinen puolustaja ja palaisi sinne tarunhohtoiseen?
Tottakai odotukset oli ja on korkealla. Minusta kuulostaa jonkin verran oudolta sanoa että ”pelasi se muutaman ottelun”. Ei niitä ”muutaman ottelun pelanneita” nyt ihan jonoksi asti ole Raumalle tulossa. Se ettei onnistunut just nyt viime kaudella ei poista mahdollisuutta palata Atlantin taakse. Itse en usko että Tare saa siellä toista mahdollisuutta mutta onhan hän nyt liigaan kovan luokan tekijä. Halutessaan.
 

Karajan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tottakai odotukset oli ja on korkealla. Minusta kuulostaa jonkin verran oudolta sanoa että ”pelasi se muutaman ottelun”. Ei niitä ”muutaman ottelun pelanneita” nyt ihan jonoksi asti ole Raumalle tulossa. Se ettei onnistunut just nyt viime kaudella ei poista mahdollisuutta palata Atlantin taakse. Itse en usko että Tare saa siellä toista mahdollisuutta mutta onhan hän nyt liigaan kovan luokan tekijä. Halutessaan.
Tossa sun tekstissä on mun mielestä tärkein toi viimeinen sana .Potentiaalia on mutta tarvii varmaan uuden alun jossain muualla. Jos jatkaa Lukossa niin kyllä sekin mulle käy.
 

SFedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Tossa sun tekstissä on mun mielestä tärkein toi viimeinen sana .Potentiaalia on mutta tarvii varmaan uuden alun jossain muualla. Jos jatkaa Lukossa niin kyllä sekin mulle käy.
Siksi sen siihen laitoinkin. Taitoa on vaikka muille jakaa mutta välillä on moti vähän hakusessa. Mahtuu minun Lukkoon mutta tarvitsee kunnon herätyksen.

Ollaan Nuutti Viitasalon ketjussa. On vissiin hieman väärä estraadi…..:)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös