Nuutti Viitasalo

• 22 038
  • 164

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On tämä vaan niin saatanan paska konsepti tämä eurohöntsä, taas se tuli todettua. Täysin merkityksettömiä pelejä kauden keskelle kera loukkaantumisriskin.
On kyllä ihme hommaa nämä höntsäjutut.
Katsotteko näitä pelejä ,näyttääkö tänään siltä ettei ole tunnetta pelaajilla ja onko huonoa kiekkoviihdettä.
Kaikki ne joiden kanssa olen jutellut tilaisuudesta vetää Leijona-paita päälle ovat olleet siitä innoissaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
On kyllä ihme hommaa nämä höntsäjutut.
Katsotteko näitä pelejä ,näyttääkö tänään siltä ettei ole tunnetta pelaajilla ja onko huonoa kiekkoviihdettä.
Kaikki ne joiden kanssa olen jutellut tilaisuudesta vetää Leijona-paita päälle ovat olleet siitä innoissaan.
Tämän vuoden Karjala kuppi on sarjassa "piristävät poikkeukset". Suomi pelasi raikkaampaa lätkää kuin vuosiin ja pelejä jaksoin jopa katsoakkin.

Ja tottakai se vituttaa, että suurinpiirtein joka toinen kerta kun Lukosta tuonne joku valitaan, niin rikkihän se menee enemmän tai vähemmän. Toivotaan nyt ihan Viitasalon urankin kannalta, että tällä kertaa huili ei ole päiviä tai muutamaa viikkoa enempää.

Kepakko

Jäsen
En minä ainakaan tätä epäile. Liiga-seuran kannalta paskaa, itse pelaajien kannalta välttämättä ei. Luulen, että kokeneet eivät välttämättä lähde aina into piukeana pelaamaan, mutta kyllä varsinkin uusille pelaajille Suomi-paidan päälle vetäminen on edelleen kunnia-asia. Monelta hyvältäkin pelaajalta se jää uran aikana kokematta. Ja onhan se edelleen hyvä näytön paikka.

Ymmärrän kyllä kannattajia, joilla menee tunteisiin. Sen verran usein tullut loukkaantunut pelaaja noista takaisin.

Dani55

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei oo helvetti todellista. Yksi vaivainen peli ja heti kylmänä. Iso huokaus.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämän vuoden Karjala kuppi on sarjassa "piristävät poikkeukset". Suomi pelasi raikkaampaa lätkää kuin vuosiin ja pelejä jaksoin jopa katsoakkin.

Piristävä pelillinen muutos Jalosen aikaan. Tuoko samaa tulosta esim MM-kisoissa, sitä epäilen. Tuolla taktiikalla pelaajamateriaali pitää olla hyvä suhteessa vastustajajiin, ei ns altavastaajan lätkää.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei oo helvetti todellista. Yksi vaivainen peli ja heti kylmänä. Iso huokaus.

Ei sentään kylmänä. Huomenna tutkitaan, turha vielä manailla. Nousiainen palaa kehiin keskiviikkona, ei paniikkia Nuutin paluulla. Lukon loukkaantumistilanne on ollut koko kauden erinomainen, Lämsä on päässyt parhaalla rosterilla iskemään. Monella muulla joukkueella paljon huonompi tilanne.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Piristävä pelillinen muutos Jalosen aikaan. Tuoko samaa tulosta esim MM-kisoissa, sitä epäilen. Tuolla taktiikalla pelaajamateriaali pitää olla hyvä suhteessa vastustajajiin, ei ns altavastaajan lätkää.
Se juuri Jalosen ajassa oli rasittavinta, että pelattiin samaa prosenttilätkää oli vastassa Viro tai Kanada, tai oli miehistö tasoa Liiga, Euroopan parhaat suomalaiset tai edelliset+NHL-pelaajat. Uskoakseni Pennanen nyt vähän enemmän lähtee nykyaikaistamaan pelaamista, kun ei Jalosen lätkällä enää pariin vuoteen ole mitään saavutettu, mitään Jaloselta poisottamatta tai häntä väheksymättä. Ja löytyy sieltä Pendolta työkalupakista ne tylsemmätkin lähestymistavat lätkän pelaamiseen ja varmaan nekin tulevat katsojille tutuksi ajan mittaan.

Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja onhan tuohon tapaan mitä leijonat nyt pelasi, niin niiden NHL jätkienkin tyyliin miljoona kertaa helpompaa hypätä mukaan. Tuollaista kiekkoa kun siellä rapakon takana on pelattu jo pitkään.

Jalosen kiekolla oli aikansa, mutta ainakin minä pidin muutoksesta.

(1)
  • Tykkää
Reactions: #16
Suosikkijoukkue
” Sori - ite en juuri.pelejä seuraa, kirjoittelen”
Jos kiekon blokkaa luistimella niin aika harvoin siinä luita menee. Ennemminkin turvotusta, kipua, joka aiheutuu veren purkaumasta ja estää normaalin kävelyn.

Positiivisesti, loppuviikosta kehissä avarretulla luistimella.

Osmonautti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Panthers
Pelasiko Nuutti pelin loppuun?
En katellut sitä matsia niin en tiedä.
Jos pelasi niin tuskin on mikään vakavampi vamma kuitenkaan jos pystyi jatkamaan. Kyllä se on murtuneella jalalla vaikea pelata vaikka kuinka adrenaliini auttaisikin.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Pelasiko Nuutti pelin loppuun?
En katellut sitä matsia niin en tiedä.
Jos pelasi niin tuskin on mikään vakavampi vamma kuitenkaan jos pystyi jatkamaan. Kyllä se on murtuneella jalalla vaikea pelata vaikka kuinka adrenaliini auttaisikin.
En minäkään katsonut, enkä katsonut muitakaan turnauksen pelejä sekuntiakaan.

Mutta kyllä mä palstalta sen käsityksen eilen sain että pelasi pelin loppuun kyllä.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Se juuri Jalosen ajassa oli rasittavinta, että pelattiin samaa prosenttilätkää oli vastassa Viro tai Kanada, tai oli miehistö tasoa Liiga, Euroopan parhaat suomalaiset tai edelliset+NHL-pelaajat.
Olympialaisten Suomi-Slovakia välierä(?) oli oikeastaan se, jossa jotain meni osaltani rikki Leijonien kannattamisessa. Häpeällinen pelisuunnitelma ja -esitys, olin Slovakian puolella lopussa.
Toki torilla silti.

Tuskin Viitasalo pitkään on pois, jalka turvoksissa otaksun.

(1)
  • Tykkää
Reactions: #16

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei ainakaan pelaajille. Upeaa jääkiekkoa tänään ja tunnetta paljon enemmän, mitä liigan matseissa.
Ai-van sama.

Katsotteko näitä pelejä
En todellakaan. Ja jos olisin diktaattori niin ei katsoisi kukaan muukaan, josko sitten nämä turhuudet saataisiin loppumaan.

No, nyt paljastan heti perään ettei tuo ole ihan totta, koska katsoin eilen sen pelin lopun nähdäkseni palaako Viitasalo askiin. Ei mielestäni palannut, mutta kävi varmaan jäällä kuitenkin pelin jälkeen koska käveli joukkueen mukana koppiin.

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ai-van sama.

En todellakaan. Ja jos olisin diktaattori niin ei katsoisi kukaan muukaan, josko sitten nämä turhuudet saataisiin loppumaan.

No, nyt paljastan heti perään ettei tuo ole ihan totta, koska katsoin eilen sen pelin lopun nähdäkseni palaako Viitasalo askiin. Ei mielestäni palannut, mutta kävi varmaan jäällä kuitenkin pelin jälkeen koska käveli joukkueen mukana koppiin.
Et varmaan katso sitä kirottua Skoda-cuppiakaan,Stanley-höntsäkään ei ole mitään verrattuna vaikka marraskuiseen Jukurit-spektaakkeliin:-)

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Se juuri Jalosen ajassa oli rasittavinta, että pelattiin samaa prosenttilätkää oli vastassa Viro tai Kanada, tai oli miehistö tasoa Liiga, Euroopan parhaat suomalaiset tai edelliset+NHL-pelaajat. Uskoakseni Pennanen nyt vähän enemmän lähtee nykyaikaistamaan pelaamista, kun ei Jalosen lätkällä enää pariin vuoteen ole mitään saavutettu, mitään Jaloselta poisottamatta tai häntä väheksymättä. Ja löytyy sieltä Pendolta työkalupakista ne tylsemmätkin lähestymistavat lätkän pelaamiseen ja varmaan nekin tulevat katsojille tutuksi ajan mittaan.
Anteeksi ot mutta pakko myötäillä. Tuli pitkästä aikaa seurattua EHT-turnausta ja jos Pennasen peli on tätä saanee hän parhaat tarjolla olevat pelaajat kisoihin. Ei tule kieltäytymisiä tylsään pelitapaan liittyen ainakaan. Yllätti minut ainakin se minkälaista lätkää peluutti.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Et varmaan katso sitä kirottua Skoda-cuppiakaan,Stanley-höntsäkään ei ole mitään verrattuna vaikka marraskuiseen Jukurit-spektaakkeliin:-)
Siis marraskuinen Jukurit-Lukko kiinnostaa ainakin minua todella paljon enemmän kuin mikään NHL- tai MM-peli, jos ja kun Lukko ei niissä pelaa. Parhaat-paikalla olympiafinaali voisi mennä edelle.

M.Hatchet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Siis marraskuinen Jukurit-Lukko kiinnostaa ainakin minua todella paljon enemmän kuin mikään NHL- tai MM-peli, jos ja kun Lukko ei niissä pelaa. Parhaat-paikalla olympiafinaali voisi mennä edelle.
No niin ,onneks olkoon .
Tätä herkkua sitten riittää.
Itelle on tärkeää myös pelin taso ja tämän päiväisen ottelun kaltainen väkevä tunne.
Ymmärrän myös kuitenkin hyvin senkin että ei juuri muu kiekko kiinnosta kuin Lukon pelit ja tämän kaltainen kelkoittelu mitä on saatu lähiaikoina nähdä.
Mutta se että dumataan Suomen peli edes katsomatta, tuntuu aika erikoiselta.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä mä sitä kirottua Skoda-cuppia katson, eli ei tässä mistään ns. lätkäelitismistä tai -purismista ole kyse, kuten ehkä vähän vihjaat. En nyt ehkä ihan samalla innolla kuin joskus nuorempana, mutta katson kyllä. Tosin kyllä tuo marraskuinen Lukko-Jukurit edelle menee jos verrataan Suomen alkusarjamatsiin MM-kisoissa.

Mutta mun mielestäni tällaiset täysin panoksettomat ottelut kesken kauden ovat totaalisen turhia ja typeriä.

Edit. Ehkä tuo "höntsä" oli huonosti sanottu, varmasti siellä pelaajilla on kova intensiteetti.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta mun mielestäni tällaiset täysin panoksettomat ottelut kesken kauden ovat totaalisen turhia ja typeriä.

No onhan näitä Liigassakin. Varsinkin nyt, kun lähes kaikki joukkueet pääsevät pleijareihin. Liigan runkosarjassa on minusta liikaa pelejä ja liikaa joukkueita. Pelien taso kärsii.

Ainakin itsellä runkosarjan matseja jää väliin tai katselee puolivaloilla. Pleijareihin herää innostus ja kiinnostus paljon enemmän.

Tällä kaudella onneksi Lukon peli on ollut viihdyttävämpää. Viime kauden trappi puudutti kuin RD:n aikoina.

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mutta se että dumataan Suomen peli edes katsomatta, tuntuu aika erikoiselta.
Ei kai tasoa ole dumattu. Panokseton&tavoitteeton jääkiekko ei vaan ole kovin kiinnostavaa, vaikka olisi tasokastakin. Koskee kyllä monen muunkin lajin harjoitusottelua.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No onhan näitä Liigassakin.
Ei niitä kyllä käytännössä ole. Aina siellä on se kolme pistettä jaossa, vaikka kuinka pääsee 12 joukkuetta pleijareihin. Hyvin harvassa ovat ne pelit, joissa tuloksella ei ole kummallekaan joukkueelle mitään merkitystä, etenkin nyt kun niitä "viivoja" on yksi aiempaa enemmän.

En ole eri mieltä kanssasi tuosta peli- ja joukkuemäärästä. Mutta on niissä peleissä silti panosta, vaikka välillä pienempääkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy