Tuli otettua varman päälle ja käytyä lauantaina..Vähän myöhänen vastaus, mutta se Shelli siinä lähellä liikenneympyrää tais olla 24h öppna. Ja pirun laajat valikoimat!!
Kyllä shellin valikoima kalpenee nuuskatukun vastaavalle 6-0 :)
Tuli otettua varman päälle ja käytyä lauantaina..Vähän myöhänen vastaus, mutta se Shelli siinä lähellä liikenneympyrää tais olla 24h öppna. Ja pirun laajat valikoimat!!
Nyt on poijjaat hätä kädessä, nuuskaa ei ole tulossa mistään ja viimeisessä purkissa on KAKSI (2) pussia jäljellä..:eek:
Nyt on poijjaat hätä kädessä, nuuskaa ei ole tulossa mistään ja viimeisessä purkissa on KAKSI (2) pussia jäljellä..:eek:
Anteeksi vittumaisuuteni, mutta pitäisikö kaikkia kiinnostaa. Jos päästät asiat kriittiseen pisteeseen, niin voivoi. Jos käyttää nautintoaineita, joita on vaikea saada, niin kannattaa hommata lisää, kun viimeinen torni napsahtaa auki.
Olenko ymmärtänyt oikein, että jos tilaan tuolta snusworldwidesta tavaraa, niin siinä hinnassa on tullimaksu mukana ja täällä ei pitäisi tulla tullin kanssa mitään epäselvyyksiä?
Olenko ymmärtänyt oikein, että jos tilaan tuolta snusworldwidesta tavaraa, niin siinä hinnassa on tullimaksu mukana ja täällä ei pitäisi tulla tullin kanssa mitään epäselvyyksiä?
Heh, et ole. Tai siis onhan siinä hinnassa mukana verot Ruotsiin yms tullimaksut, ja yksi erittäin iso mutta.
Tavarat tulivat nätisti ja nopeasti, mutta parin viikon päästä tipahti laskua tullista. Tupakka-, valmiste- ja muut mahdolliset verot lyöty päälle. Ovelinta toimintaa oli, että koko roska perustui arvioverotukseen, jonka mukaan nuuskapurkin jälleenmyyntihinta Suomessa on 5-6 euroa. Miten helvetissä voi laskea jälleenmyyntihinnan tuotteelle, jota ei lain mukaan saa myydä?
T: Nimim 2 tornia à 140€
Heh, et ole. Tai siis onhan siinä hinnassa mukana verot Ruotsiin yms tullimaksut, ja yksi erittäin iso mutta.
Tavarat tulivat nätisti ja nopeasti, mutta parin viikon päästä tipahti laskua tullista. Tupakka-, valmiste- ja muut mahdolliset verot lyöty päälle. Ovelinta toimintaa oli, että koko roska perustui arvioverotukseen, jonka mukaan nuuskapurkin jälleenmyyntihinta Suomessa on 5-6 euroa. Miten helvetissä voi laskea jälleenmyyntihinnan tuotteelle, jota ei lain mukaan saa myydä?
T: Nimim 2 tornia à 140€
Ihan tosi? Mulla on tohon satamaan matkaa 5km ja laivamatkojakin saisi ilmaiseksi, mutta aikaa puuttuu ja sitä ei saa millään rahalla. Toiseksi kukaan tuttukaan ei ehdi/viitsi lähteä, niin toi tilaaminen on ainut vaihtoehto. Heinäkuussa jos ehtisi hakea pakastimen täyteen niin hyvä homma. Joskus on vaan tilanteita, mitä ei voi rahalla mitata, narkkari kun on.Tulee paljon halvemmaksi lähteä laivalle hakemaan nuuskaa kuin että tilaat tuolta snusworldwide:sta.
Meikäläinenkin joskus pari vuotta sitten tilasi kaverin kanssa kolme tornia eikä paljon tutustuttu tulli ym maksuihin...
Tullin lappuhan siinä sitten oli kyljessä kun haimme nuuskia postista. Tornin hinnaksi tuli noin 74e.
Ihan tosi? Mulla on tohon satamaan matkaa 5km ja laivamatkojakin saisi ilmaiseksi, mutta aikaa puuttuu ja sitä ei saa millään rahalla. Toiseksi kukaan tuttukaan ei ehdi/viitsi lähteä, niin toi tilaaminen on ainut vaihtoehto. Heinäkuussa jos ehtisi hakea pakastimen täyteen niin hyvä homma. Joskus on vaan tilanteita, mitä ei voi rahalla mitata, narkkari kun on.
Ihan tosi? Mulla on tohon satamaan matkaa 5km ja laivamatkojakin saisi ilmaiseksi, mutta aikaa puuttuu ja sitä ei saa millään rahalla. Toiseksi kukaan tuttukaan ei ehdi/viitsi lähteä, niin toi tilaaminen on ainut vaihtoehto. Heinäkuussa jos ehtisi hakea pakastimen täyteen niin hyvä homma. Joskus on vaan tilanteita, mitä ei voi rahalla mitata, narkkari kun on.
Saan ja vieläpä kevyesti, mutta en putkeen. Lisäksi laivamatka kestää 23 tuntia+muut hässäkät. Ja työnantaja ei tykkää, jos olen yhtäkkiä pois arkisin ja valitettavasti hautajaisiin ja syntymäpäiville on pakko mennä viikonloppuisin. Olisi tosiaan helpompi olla joku pummi niin olisi viikossa 168 tuntia vapaata.Kiirettä pitää jos ei viikosta saa 20 tuntia vapaaksi. Harmillista.
Ja työnantaja ei tykkää, jos olen yhtäkkiä pois arkisin ja valitettavasti hautajaisiin ja syntymäpäiville on pakko mennä viikonloppuisin.
Suvussasi on ilmeisesti melkomoinen syntyvyys ja kuolleisuus...
Ja asiaan. Olen lähdössä nyt viikon sisällä. Olikos siellä nyt niitä tuontirajoituksia, vai vieläkö mennään "omaan käyttöön" periaatteella? Voinko siis tuoda esim. 20 sinkoa ilman, että tullimies pahoittaa mielensä jos nyt sattuisivat jostain syystä minut ratsaamaan.
Onkos kukaan lähiaikoina käynyt turusta laivalla hakeen nuuskaa? Ois kiva tietää millon ois tarjous 5 punttia neljän hinnalla ni vois parikymmentä tornia taas hakee.