No jopas joku saa kiksejä, että pääsee pätemään. Hyvä, että onni löytyy pienistä asioista!No tietämyksesi laajenee ja paranee, kun luet vaikka ihan vaan pari edellistä viestiä. Sen enempää ei tarvitsisi. Ymmärrän kyllä näillä spekseillä, ettei tietämyksesi liene kovin laajaa tai kovasti laajene, jos et lukea osaa. Oletko poliisi? Ja parista se joka osaa vain kirjoittaa. Niinkin eksoottisesta maasta kuin Islannista (tiedätkö sen, semmoinen pohjoismaa) ja nuuskasta on ollut keskustelua ennenkin. Viimeeksi tosiaan noin kaksi viestiä sitten. Islantiin ei saa ruotsalaista nuuskaa viedä.
Myönnän toki, että viestisi jäi lukematta, mutta tuskin jatkossakaan jätän skippaamatta.
Itseäni toisaalta kuumottaisi juuri tykin kuskailu noihin tiukkojen huumelakien maihin. Ainakaan mitään paskaisia apteekkitykkejä en itse uskaltaisi kuskailla. Oikein paskalla tuurilla joku päiväkin tyyliin Thaimaassa kiinniotettuna voisi olla semmoinen kokemus, että mielelläni minimoisin itse teoreettisenkin riskin siihen, että tuolla joutuisi turhaan pulaan.
On tullut roudattua mm. Malesiaan, jossa lain mukaan muistaakseni pää katkeaa, mikäli hallusta löytyy kilo pilveä. Tosin tätä en voi väittää tietona, koska en ole sattuneesta syystä tutustunut tarkemmin kyseisen maan huumelakiin. Toisin sanoen luotan kuulopuheisiin, joita kanssareissaajat ovat minulle kertoneet. Joka tapauksessa teräksinen nuuskatykki herätti ihmettelyä, notta mihin tarkoitukseen tällaista kapistusta on kannettava lentokoneessa. Englantia puhumalla selvisi vallan mainiosti.