Nurinpäin parempi

  • 661
  • 1

Hattivatti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin kiteyttää tuntematon ajattelija tänä siunattuna vuonna 2002 jälkeen ristin keksimisen:

===========

"Sen mikä on elämässä epäreiluinta, on tapa, jolla se päättyy. Elämä on itse asiassa yhtä helvettiä. Se vie suurimman osan ajastasi, ja mitä saat kiitokseksi? Kuoleman! Onko se joku bonus vai mikä!?

Minun mielestä elämä pitäisi elää takaperin. Hoidetaan pahin tälli, eli kuolema, pois alta heti alkuun. Tämän jälkeen siirrytään vanhainkotiin, josta sinut passitetaan pihalle koska olet liian nuori ja hyväkuntoinen.

Saat kultakellon ja aloitat työelämäsi korkeimmalta pallilta. Teet töitä 40 vuotta, kunnes aloitat riemukkaan opiskeluelämän. Kuntosi paranee koko ajan, ja näytät päivä päivältä paremmalta. Ryyppäät ja riehut ja seksielämäsi on yhtä sekoilua valmistuessasi yläasteelle menemiseen.

Käyt läpi ylä- ja ala-asteet, jossa koulutehtävät helpottuvat vuosi
vuodelta. Lopussa saat kultaisen tähden vihkoosi kun lasket 1+2 oikein. Olet lapsi ja elät viimeiset vuotesi ilman vastuuta leikkien, syöden ja nukkuen.

Lopuksi kellut äidin vatsassa 9 kuukautta, jonka jälkeen päätät elämäsi orgasmiin! Aamen!"

===========

Tähän ei voi kuin yhtyä !!! :p
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Hattivatti, KIITOS!

Tämä pelasti ainakin minun harmaan torstaipäiväni!
Kun avasin tämän Vapaan keskustelun etusivun, meinasin pottuuntuneena häipyä samantien koska taas kerran puolet otsikoista näyttivät olevan noita erittäin jännittäviä ja mielenkiintoisia äänestyksiä (saako joku todellakin siitä jotakin kiksejä, jos tällä palstalla kerron millä autolla ajan tai minkälaisessa kämpässä asun?), MUTTA löytyihän täältä jotakin muutakin luettavaa, josta Porin Hattivatille kiitokset...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös