Nuorten MM-kisojen televisioinnit

  • 1 270
  • 5

salla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ciccobuccit
Mitähän tää nyt oikein tarkoittaa? Tuoreimmassa Jääkiekkolehdessä oli pieni artikkeli kisojen televisioinneista.
"Jos Suomi pelaa kullasta, niin lähetys tulee suorana alkaen noin aamukahdelta. Jos pronssiottelussa, niin sekin tulee osin suorana myöhään sunnuntai-iltana."
Väliin höpötystä Baltika-turnauksesta, kunnes:
"Nuorten MM-kisojen loppuvaiheiden lähetyajat eivät luonnollisesti ole vielä tiedossa. Jos Suomi jää pronssiotteluun, ei loppuottelua näytetä siinä tapauksessa lainkaan, vaan seuraavana aamuna näytetään kooste pronssiottelusta."

Öh, mulla ei oikein mene päähän tuo logiikka. Eijummarra. Sinänsä myös aika säälittävää jättää loppuottelu kokonaan pois, jos Suomi ei sinne pääse. Tosin pakko melkein hattua nostaa Ylen suuntaan, että edes alkusarjan otteluista (Suomen lohkosta) näytetään 45 minuutin koosteet ja Suomi-Kanada jopa kokonaan.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Nämä MM-kisat kieltämättä kiinnostaisivat kotisohvaltakin käsin. Itse asiassa huomattavasti enemmän, kuin aikuisten samalla nimellä markkinoitavat kekkerit. Toivottavasti Yle näyttää mahdollisimman paljon Suomen otteluita ja ilman muuta myös finaalin riippumatta siitä, ovatko meikäläiset mukana.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Oloneuvos
Nämä MM-kisat kieltämättä kiinnostaisivat kotisohvaltakin käsin. Itse asiassa huomattavasti enemmän, kuin aikuisten samalla nimellä markkinoitavat kekkerit. Toivottavasti Yle näyttää mahdollisimman paljon Suomen otteluita ja ilman muuta myös finaalin riippumatta siitä, ovatko meikäläiset mukana.

Tismalleen ja täsmälleen. Sääli, ettei Suomessa arvosteta riittävästi kakskymppisten kisoja.

Kanadassa kekkerit ovat valtava mediatapahtuma, joka kerää kunnioitettavat määrät katsojia ja kiinnostusta. Peli on vauhdikasta ja yleisöystävällistä. Siellä näkee nyt ne kaverit, jotka ovat Staroja parin vuoden päästä.

Hintojen ei luulisi olevan este lähetyksiin. Kiekkokulttuuri taitaa vielä valitettavasti olla suurempi selitys. Sääli.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Senior
Kiekkokulttuuri taitaa vielä valitettavasti olla suurempi selitys. Sääli.

Älä muuta virka. Tämä on oikeastaan viimeinen kerta, kun eri maiden todellinen taso mitataan ennen aikuisten olympiaturnausta. Niitä joka vuosi pelattavia aikuisten "MM-kisoja" en oikein laske miksikään. Nuorten MM-kisat taas ovat äärimmäisen mielenkiintoinen tapahtuma. Sen paremmin kykyjenetsijöitä, kuin uusia kykyjäkään ei takuulla puutu.
 

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Viestin lähetti Oloneuvos
Tämä on oikeastaan viimeinen kerta, kun eri maiden todellinen taso mitataan ennen aikuisten olympiaturnausta.

World Cup 2004, unohditko tämän vai etkö pidä tätä turnausta minään?

Samoilla linjoilla olette kuin minä. Olen jo pidemmän aikaa seurannut suuremmalla mielenkiinnolla ja tunteella nuorten MM-kisoja kuin aikuisten jämä-ämmämää. Kuten Seniorkin totesi, niin tämä turnaus on mahdollisuus nähdä pelaajia, jotka puhkeavat täyteen kukkaansa vasta 3-5 vuoden päästä. Joillakin kehitys kestää jopa kauemminkin ennen kuin saamme nähdä heidät tähtinä myös aikuisten tasolla. Joitakin emme näe koskaan tarpeeksi hyvinä miesten kanssa, vaikka poikia vastaan pelatessa hän näyttäisi pysäyttämättömältä. Tämä on mielestäni ehdottomasti yksi mielenkiintoa herättävistä asioista.

Jos Suomen nuoret menevät finaaliin, niin minä ainakin herään kello kaksi yöllä peliä katsomaan. Jos aikuiset pelaisivat MM-kisoja tuohon aikaan, niin en satavarmasti viitsisi herätä.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Habby
World Cup 2004, unohditko tämän vai etkö pidä tätä turnausta minään?

Tottahan toki. Unohtui vaan yön tunteina silmät ristissä väsätystä kirjoituksesta. Törkeä huolimattomuusvirhe minulta. ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös