Nuorisotyö ja yhteisöpedagogiliike

  • 664
  • 0

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Olen tässä ensi jouluna valmistumassa MAMKista yhteisöpedagogiksi ja mietin että onko Jatkoajassa muita yhteisöpetoja. Myös kaikki muut nuorisotyöntekijät, -ohjaajat kunnallisilla, järjetöillä, yksityisillä jne tervetuloa keskustelemaan eri teemoista nuorisotyössä. Itseäni kiinnostaa abaut kaikki, mikä tähän alaan liittyy, mielellään olisi mahdollisimman paljon tietotaitoa työelämään siirryttäessä.

Myös kaikki nuorisotyöhön liittyvät ilmiöt, nuorisobarometrit, facebookyhteisöt ja muut aiheeseen liittyvät keskustelut ja aihepiirit tänne, olen facebookissa muutamaan ryhmään liittynyt ja paljon mielenkiintoista tutkimustietoa ja lukemisen arvoisia linkkejä sieltä löytänyt.

Erityisesti olen kiinnostunut elämys- ja seikkailupedagogiikasta. Kävin juuri vastikään Vierumäellä tutustumassa tsekkiläiseen elämyspedagogiikkaan ja esimerkiksi tuon kaltaisista kouluttautumismahdollisuuksista olisi kiva kuulla lisää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös