Nummelin?

• 3 819
  • 26
Suosikkijoukkue
Pelicans, Fc Lahti, Manchester United, La Lakers
Joo ne jotka väittävät, että Nummelin ei kelpaa Sm-liiga joukkueisiin niin puhuvat skeidaa ainakin mun mielestä. Tosin enpä usko, että haluamispäätös ei koidu muitten kun Tepsin "huoleksi". Ainakin mulle on jäänyt positiivinen kuva kaverista, mutta vuodet Sveitsissä on ainakin unohduttanut miehen mun osalta...

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti toxteth_terror
Elyséen katossa roikkuu paita Numerolla 3, johon pojalla on käyttöoikeus, mutta Petu pelaa Blyysissä... Isipappa pelannut sekä jalkapalloa että jääkiekkoa mustavalkoisissa ja on seuran kaikkien aikojen ikoni, mutta poika kerää makkaramiljoonia pääkaupunkiseudulla. Voin kuvitella tunnelman Nummelinien joulupöydässä. :D

Vuosia ison rahan kaukaloissa alkaa olla takana jo sen verran, ettei ihan pienen palkankorotuksen takia tarvitse Blyysiin mennä tahkoamaan. Toisaalta TPS myös lienee valmis maksamaan toisen polven pelurilleen asianmukaisen korvauksen pelaamisesta eikä sokeasti luota pelkkään seurauskollisuuteen. TPS:llä on tarjota mahdollisuus menestykseen eikä seura ole mukana liigassa vain tehdäkseen taloudellista tulosta, joten en keksi syytä, miksi Petu Suomen St Louisiin pelikassinsa raahaisi. Bonuksena olisi tosin mukavat 4 matkaa runkosarjassa isin jäädytettyä paitaa katsomaan...

Naulan kantaan.
Ei tosiaan vanhoilla muistoilla tms. tulevaisuutta turvata, mutta kyllä TPS:llä sen verran rahaa on että tulevaisuuden pystyy turvaamaan.
Eikä niiden pelaajien tarvitse mitään 70000 miljardia saadakaan, kyllä he palkoillaan nytkin elävät.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy