Muutama sananen näin yömyöhään ja parin tuopin siivittämänä. ; )
KERÄNEN! Ai että tämä tyty alkaa vaan enemmän ja enemmän fanittaa kyseistä herraa... JEAH!!! Taas muutama hieno harhautus ja muutenkin vahvaa peliä. Pesonen-Vesce-Keränen ei todellakaan huono ketjukoostumus. Itse asiassa aika tasapainoiselta näyttää trio. Löytyy voimaa, juonikkuutta ja taitoa. Toki ainakin yhden negatiivisen asian, jonka tämä ketju saattaa hyvin toimiessaan aiheuttaa, on se, että Rem joutuu taas siirtymään keskelle, koska senttereitä ei vaan ole liikaa... Ainakaan ihan liigatason, joilla mestaruudesta taistellaan. Eli senttereiden pitäisi mennä jotensakin näin: Guolla, Murray, Vesce ja Porthen. Jermu on oikein kelpo neloseen, mutta ainakin koko kauden kolmosen paikka on mielestäni hiinä ja hiinä. Nelosessa oikein hyvä peluri ja stunttaa ihan jees tarvittaessa kolmosessakin, mutta en ihan täysin kolmossenana siis pitäisi. Toivottavasti olen väärässä. Keränenkin toki osaa hyvin sentterin hommat, se nähtiin jo viime kaudella. Kysymys kuuluukin, kumman BB laittaa laitaan JK:n vai RM:n, vai vuorotellaanko ainakin alkuun. Muunmuassa tällaisia ajatuksia heräsi tänään, eikun siis eilen...
Vielä lisää itse matsista ja pelaajista...
Oli vähän samanlainen matsi tänään kuin Frölundaa vastaan, ainakin kun ajattelee kahden erän kulkua. Eka erä hyvää hokia jälleen, mutta toinen erä oli taas paska. Onneksi kolmannessa sentään taas vähän pelattiin, ainakin sen verran että voitto tuli.
Laakkonen oli tänäänKIN pelipäällä. On ollut tasaisimpia pelureita näissä treenimatseissa. Teki paikastaan, eli läpiajosta alivoimalla maalin. On suht luotettava mies muuten näissä maalipaikoissa. Ihan aina ei tietenkään mene, mutta ihan hyvällä prosentilla maaleja takoo, etenkin siis näistä läpiajoista. Varsinkin kun vertaa muihin jengikavereihin. ; ))
Heikkinen jees, hyvää peruspeliä. Saisi vaan laukoa enemmän!
Laakso ok. Teemulta odotan kuitenkin edelleen vielä jonkinmoista tasonnousua. Toivottavasti säästelee liigaan...
Cook ei säväyttänyt suuntaan eikä toiseen, ihan hyvää peruspelaamista, mutta ulkkareilta vaadin aina vähän enemmän ja vielä parempaa siis odotan. Todellinen tasonmittari on toki vasta liigan alkaessa ja kestää hetken, ennenkuin todelliset arviot voidaan antaa, mutta siitä lähdetään, että vahvistuksen ainekset on!
Kovanen oli jälleen muuten ihan jees, mutta voi herrajestas miten miestä viedään fyysisyydellä. Tämä tuskin oli uutta, mutta harmittaa, kun miehestä olisi todellakin ihan kelpo liigapakiksi, jos vaan sitä voimaa olisi enemmän. Nyt paikka on korkeintaan kolmosessa ja Korhoselle ei sitten kyllä tilaa pelaavaan kokoonpanoon jää. Yksi lapanen riittää ja se olkoon Kovanen, jolla on kuitenkin pelisilmää ja kokemusta pelata kolmosparissa. Turunen-Seppänen olisi kuitenkin ehkä enemmän minun makuuni, mutta en valita, vaikka Kovanen kolmospakkipariin laitetaan.
Pesonen teki kaksi maalia ja propsit siitä. Ei kuitenkaan parasta Jussia, oletan, siis toivottavasti. Aika näkymätön oli maaleista huolimatta. Mutta kyllä ihan positiivisin mielin voipi kauden alkua odotella tämänkin herran kohdalla. Hieno laukaus heti Vescen 100-0 aloituksen jälkeen. Sai hiukan jopa mallata mihin laittaa ja ylämummoonhan se meni.
Guolla pelasi parhaimman matsin tänään, tällä treenikaudella ja REM myös. Parempaankin pystyvät herrat toki.
Lennu ja Pikkarainen olivat ihan pihalla mielestäni, makuasioita toki nämä. Purolinna myös.
Junnuhyökkääjistä ei kukaan erottunut. Ei Ahtola ei Wärn yms, vaikka peliaikaa tuli. Jerryltä yksi hieno taklaus, mutta myös tyhmä jäähy, junnumainen sanoisinko. Ei mahdu minun neljään ekaan kenttään, joten kiitos ja näkemiin. Omista löytyy stunttaajia, jos tarve vaatii ja tässä tapauksessa on mielestäni järkevämpää panostaa omiin nuoriin. Neloseen voisi toki olla ajoittain saumat, mutta edellä mielestäni Porthen, Fagerstedt, Nielikäinen, Jouhkimainen... No, mutta Baxter päättää, enkä minä onneksi. =)
Whittu alkais jo se kausi!!!