kone82 kirjoitti:Itse olen miettinyt asian niin että Kärpät hyötyi merkittävästi siitä että pääsi "korkkaamaan" Färjestadin ja Frölundan kaudet. Näin minä ainakin kannattamani joukkueen heikohkoa menestystä selittelen itselleni.
Infernal kirjoitti:Pitää myös ottaa huomioon Ruotsin ulkomaalaiskiintiö, joka on aivan älytön. Eli EU-maiden pelaajia ei lasketa ulkomaalaisiksi.
Dhearted kirjoitti:Tämä nimenomaan on kaikkea muuta kuin älytön. Sama käytäntö Suomeen. Saatas vähän tasoa lisää tähän liigaan.
Satuinpa työmatkalle pääkaupunkiseudulle ja livahdin peliin. Tässäpä ratkaisumaalista kännyvideotunnelmia: http://www.youtube.com/watch?v=1QHbbK1UAH0Lauriman kirjoitti:Kärpät sitten varmisti paikkansa Nordic Trophyn finaalissa kukistamalla Hifkin jatkoajalla 3-2. Finaalissa vastassa on hyvin suurella todennäköisyydellä Färjestad BK. Saas nähdä onnistuuko Kärppien nyt voittaa titteli vaikka yleensähän suomalaisjoukkue häviää aina finaalin, oli turnaus mikä tahansa.
Dhearted kirjoitti:Tämä nimenomaan on kaikkea muuta kuin älytön. Sama käytäntö Suomeen. Saatas vähän tasoa lisää tähän liigaan.
Lauriman kirjoitti:Paskat. Färjestad sitten vei Nordic Trophyn maalein 5-1. Mikä vittu siinä on että suomalaisjoukkue häviää aina joka saatanan finaalin? Mikä siinä on?
Lauriman kirjoitti:Mikä siinä on?
rossoblu kirjoitti:Vastustajat ovat parempia?
Lauriman kirjoitti:Ja silti joku kehtaa vielä vakavalla naamalla sanoa että SM-Liiga on Euroopan kovin liiga?
Artsi kirjoitti:On kuitenkin muistettava, että Suomea edustaneet joukkueet eivät kuuluneet sarjamme kärkijoukkueisiin, vaan Kärpät on kolmonen, Hifk nelonen, Tappara vitonen ja TPS ties mitä.
Artsi kirjoitti:On kuitenkin muistettava, että Suomea edustaneet joukkueet eivät kuuluneet sarjamme kärkijoukkueisiin, vaan Kärpät on kolmonen, Hifk nelonen, Tappara vitonen ja TPS ties mitä.
Nojoo. Ässät ei todennäköisesti olisi tuota voittanut, vaikka olisi mukana ollut, mutta tuskin olisi flopannut silti yhtä pahasti kuin HIFK. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä Jokerit ja HPK ko. kekkereissä esim. TPS:n ja HIFK:n tilalla.Bloogi kirjoitti:Niin viimekauden hopea joukkue Ässät olisi vienyt Nordich Trophyn varmasti ja saanut aikaan hirveän kansan juhlan Porissa.