Nohon palveluissa on myös parannettavaa, mutta toki nykyisisssä olosuhteissa työvoiman saatavuuden haasteet ovat ymmärrettäviä.
Tosin jonotusalueiden toteuttamatta jättäminen, paikoin kylmät ruoat ja etukäteisvalmistelujen puute eivät oikein työvoiman puutteen piikkiin mene. Pikemminkin päinvastoin, nykyisellä henkilökunnalla olisi palveltavissa suurempi määrä asiakkaita ja nopeammin, jos vain haluttaisiin.
Hyvä esimerkki on, että nyt viikonloppuna oli kamppis, lihamuki 6 euroa ja näkyi noita myös menevän. Kuitenkin tilauksen jälkeen tuotetta alettiin vasta valmistamaan ja se ei todellakaan ollut mitään nopeaa, vaikka ruokia odottavia ei ollut kovin montaa. Todellisuudessa olisi ollut erittäin helppoa jo erän aikana esivalmistella tuotteita, vaikka pistämällä niitä lihoja mukeihin ja tuotteet lämpövalon tms. alle.
Hanoistakin juomia myytäneen koko ajan ja valikoima on rajallinen, ei pitäisi olla suuri ongelma laittaa uutta tuoppia hanan alle täyttymään kun edellinen on myyty. Nyt myyjä hoitaa koko homman vasta tilauksen tultua, eikä hanat järin nopeita näytä olevan. Hävikkiä tuskin pahasti tulisi, eikä ehdi kauaa oluet laimentua, kun jono liikkuisi nopeammin.
Yes Box on myös yksi upea suoritus. Tapparan peleissä vähemmän yllättäen suurin osa yleisöstä on kyseisessä päädyssä ja kapein käytävä on saatu sijoitettua juuri kyseiselle alueelle. Koska se ei ole tarpeeksi, niin tottakai välittömästi käytävän läheisyyteen on sijoitettu sekä pöytiä että ravintolan tapahtumanurkkaus. Nurkkaus onkin näppärästi ravintolan katsomon puoleisella laidalla ja käytävä tässä kiinni. Kätevästi haastatteluja sun muuta tullaan sitten seuraamaan siten, että suuri osa ihmisistä sijoittuu juuri siihen kulkuväylälle, eikä jätä sitä väliin tyhjäksi (ja jos jättäisikin, niin eihän he mitään ihmisvirran läpi näkisikään). Tämän myötä ennestään erittäin kapea kulkuväylä kapenee sellaiseksi, että yksi tai kaksi ihmistä pääsee siitä ohi pujotellen. Käytävän siirto voi olla vaikeaa, mutta nurkkaus olisi siirrettävissä areenan ulkopuoliselle seinustalle, joka on paljon tilavampi ja sieltä istumapaikat nykyisen nurkkauksen tilalle. Helpottaisi jo huomattavasti sekin.
Kahvinmyynti on myös erittäin näppärästi organisoitu pieniin kioskeihin, joihin mahtuu tasan yksi asiakas kerrallaan. Ensin kerrot mitä haluat, maksat, kaatelet kahvin ja koko ajan jono odottaa, kun kukaan ei mahdu edes maksamaan samanaikaisesti. Näillä myyntipisteillä ei näytä edes olevan mitään hinnastoa näkyvissä, mikä tuskin edistää myyntiä.
Erikoisena pidän myös sitä, että lauantaina oli juomatarjouksia ennen ja jälkeen pelin, mutta ainut keino tietää näistä oli lukea uutiskirje. Hallilla näistä ei tietoa juuri näkynyt, jos lainkaan. Ehkä pitäisi miettiä ne hinnastonäyttöjen grafiikat sun muut hieman yksinkertaisemmiksi ja helpommin päivitettäviksi, niin saisi suurelle yleisöllekin tietoa tarjouksista.