Itsekin sain tuon N8:n viime viikolla ja osan noista widgeteistä olen myös käynyt Ovi-palvelusta lataamassa. Onko muilla vinkkejä hyviin ja hyödyllisiin widgetteihin? Tai jotain sivustoa missä on käyttökokemuksia?
Ja onko ideoita miten videoita saa ladattua Facebookin sivuille? Omaan profiiliin onnistuu mutta siis firmojen ym sivuille joissa on itse adminina. Pixelpipellä sain kuvia ladattua mutta videoille en ainakaan vielä keinoa keksinyt.
Ensimmäinen kysymyksesi on riippuvainen ihan siitä mihin puhelinta haluat käyttää; Ovi-palvelun kommentit on monasti hyödyttömiä onelinereita, mutta kyllä siellä joskus saa jotain hyödyllistäkin irti. Kokeilemalla itse selviää.
Toinen kohta: eikös tuo onnistu ihan Nokian oman Facebook-applikaation kautta? Kirjaudut sinne sisään ja jaat videota samasta mistä jaat vaikka kuvat. En tosin tiedä toimiiko se muutoin kuin omalle sivulle, kokeilemalla varmaan selviää sekin. En muista onko Socially, Snaptü tms. parempi tässä, mutta tuskin.
Edit. Näköjään Qikin kautta pystyy laittamaan videota Facebookiin, Twitteriin, jne., mutta vaatinee Premium-version. Tosin ko. softa on niin hyvä jo ilmaisenakin, että jos tarvetta on, niin uskaltanee sijoittaa siihen.
Viimeksi muokattu: