No mitäs pukki toi?

  • 228 042
  • 1 620

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Lukumäärällisesti vähän toi, mutta ihan riittävästi:
OnePlus Nord -luuri + suojakuori
Green Bay Packers-tupsupipo (VM 2020)
kaksi pussia Cheetos cheddar jalapeno-spsejä
partageeliä
6 pulloa erikoisoluita Alkon valikoimasta
 

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Pallivahaa sain rouvalta. Sitten itse tilasin Sami Yaffalta tämän sarjakuvan. Siihen kylkeen Yaffa laittoi oikein makoisat omistuskirjoitukset. Porukoilta tuli muutama satanen rahaa
 
Itse ostamani pyjama, ja pojalta omimani Asterix. Tuhmana on oltu.
 

Glove

Jäsen
Suklaata paljastui paperin alta. Mutta minäpä saan paketteja vielä huomenna ja tapaninakin (toivottavasti) kun vanhemmat lapset käy kylässä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toiveena oli, ettei mitään tulisi. Pukki toi kuitenkin Dimexin talvityöhousut, jotka sopii myös kelkkailuun. Lisäksi Mariannemix -karkkirasian sain. Kiitos pukille!
 

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kirjan, paidan, pipon ja parit sukat

Vähä vaisu, mut sain rakentaa jälkikasvulle lahjaksi tulleita legoja koko illan. Kivaa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Testaan tässä nyt meidän uutta tablettia. Kyllä se puhelin on kätevämpi tähän hommaan.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään. Sovittiin taas että aikuisten kesken ei lahjoja osteta, tällä kertaa ei edes vaimon kanssa lahjoja vaihdettu. Lähipiirin ainoa lapsikin on meillä, eli mukavan helpolla pääsi kun ei tarvinnut kauppoja kiertää tuskanhiessä löytääkseen muille jotain edes puolijärkevää. Tyttärelle kertyi melkoinen lahjaröykkiö. Pipsa Possu on kova juttu joka muodossa, palapelinä, pehmoleluna jne. Lapsen ilo lahjoista ja ensimmäisestä joulupukin vierailusta oli itselle paras mahdollinen lahja.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulupukki ei tuonut tänä vuonna mitään. Isäni sanoi ensin että hän ei tänä vuonna mene lahjaostoksille koronapelon vuoksi ja minä seurasin sitten häntä ja tein saman päätöksen. Hankittiin isän kanssa yhdessä sitten vain siskon lapsille 100 euron lahjakortit, tytölle Cubukseen ja pojalle Sentrumiin.

Tein päätöksen hyvissä ajoin että en osta kuin siskon lapsille tänä vuonna lahjoja ja en myöskään sellaisia odota saavani. Työpaikalla sain kuitenkin jotain pientä kuten kahvia ja suklaata työkavereilta ja sen tuotekassin työmaalta.

Onhan tämä nyt oudolta toisaalta tuntunut kun lahjoja ei päässytkään tänä vuonna avaamaan ja jännittämään toisaalta sitä mitä toiset ovat mieltä minun hankkimista lahjoista mutta toisaalta, rahallsesti tappiolle olen tuossa jo muutenkin useampana vuonna jäännyt. Olen hankkinut rahallisesti enemmän lahjoja kuin mitä olen saanut.

No antoi sisko joulumuistamisena joulutähden. Sen otin ilolla vastaan sillä joulukukkanen asunnostani vielä puuttuikin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tequilaa, sukkia, kirjan, boksereita ja tohvelit. Sitten naposteltavaa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Vaatteita, rahaa, suihkugeeliä sekä lahjakortti ravintolaan. Ei hassumpi maku pukilla taaskaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Rahaa tän ikäiselle sekä partavaahtoa siskolta mitä en edes käytä
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Huomenna vasta (vissiin sinä virallisesti oikeana päivänä?) avataan joululahjat, koska isosisko perheineen tulee tänne Joensuuhun. Yhdestä "pukin" tuomasta joululahjasta on kyllä sellainen etäinen, että mitä se voisi sisältää.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös