No mitäs pukki toi?

  • 228 582
  • 1 620

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Pukki toi vaikka mitä kivaa:

- Villapaidan
- Bodyshopin hajustetta
- Rukkaset ( tyttöystävältä jonka kihlaan uudenvuoden aattona, toivottavasti ei ollut vihje...)
- 10 juomalasia ( yhteiset rakkaan kanssa)
- 2 iittalan glögilasia ( nämäkin yhteiset)
- Meisselin ( isiltä, kuulemma varalle jos oma ei riitä)
- Sukupuoliyhteys taidenautinnoksi- kirjasen vuodelta 1909 ( yhteinen tyttöystävän kanssa, isin huumoria taas)
- Suomenruotsalaisen erotiikkalehden (yhteinen, kiitos sisko)
- Mustat sukat
- Paketin suklaata ( yhteinen, eli ei onneksi itse tarvitse syödä)
- Mummin tekemän kynttilänjalan
- Pullon hyvää valkkaria (yhteinen)
- Pullon hyvää punkkua
- Pullon vsop konjakkia
- Viinipullon avaajan
- Kylpyrakeita
- Ja viimeisenä mutta tärkeinpänä, ihkaoikean kissanpennun. Oikeastaan "lahja" toimitetaan vasta tammikuun lopulla, mutta kumminkin oli joululahjana äiti sen antoi.

Itse pukista sen verran, että paljastui veijari Hifk- faniksi. Itse en tapahtumaa todistanut, mutta pukin takin alta kuulemma pilkisti "keep your head up!"-paita. Tapahtuma on videoitu. Itse juuri pukin vierailun "satuin" olemaan ulkona kävelyllä.

EDIT: Sen verran vielä, että ei pukki vieläkään tuonut autorataa, vaikka kuinka koitin vihjailla ja kirjat jäi saamatta. Tylsä joululoma tulossa... kiitti vaan ;)
 
- Kummisetä-boxi
- Ilkka Remeksen Ikiyö
- suklaata
- dödöä
- uusin Taskukirja
- Pro Hockey, Jääkiekkolehti, Pelit
- Suuri Solvaussanakirja (xD)
- iso säkki Bonbonin tikkareita

Niin ja ostin pari päivää aikasemmin uuden kännykän.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tärkeimpänä kaikista pääsin todistamaan oman ensimmäisen lapsen ensimmäistä joulua. Muutenkin oli hyvää meininkiä ja joulumieltä tarjolla yllin kyllin.

Materiaa sain seuraavasti:

- IFK:n t-paita
- Primal Scream - Dirty Hits CD
- Kirjat: Hannu Raittila - Atlantis ja Pirkko Saisio - Punainen erokirja
- Keraaminen pata
- Boxereita ja sukkia
 

Anton

Jäsen
Mitäkös Pukki toi?
Syyslomalta toin vaimoihmiselle laivatuliaisena pullollisen vanhentunutta Lagavulinia, joka sattuu olemaan eräs lempimerkeistäni. Asia, jonka eukkokin on tainnut huomata. Kyseessä lienee jonkinlainen kosto, koska sain kauniissa paketissa itselleni kaikilla nippeleillä ja nappeleilla varustetun höyrysilitysraudan, joulun alla rikkoontuneen tilalle.
Yllättävää havaita moinen piirre näin useamman vuoden tuttavuuden jälkeen, mutta joillakin naisilla saattaa olla jopa huumorintajua?

Olimme Eukon kanssa jouluostoksilla nauraneet kaikille myynnissä oleville turhille sähkövempaimille, kuten: sähköiselle tölkinavaajalle, akkukäyttöiselle viinipullonavaajalle, tiun vetavälle munankeittimelle yms.
Nyt naapurin isäntä, jolle muutama oranki saattaa olla kateellinen karvojen ansiokkaasta kasvattamisesta, sai lahjaksi sähkökäyttöisen karvanpoistajan. Vempain muistuttaa kynälamppua sillä erotuksella, että tämä mahtuu sovinnolla sieraimiin tai korvaan, ilman sen suurempaa väkivaltaa.

Oikeita pukinkontin aarteita… mitähän ”kivaa” muut saivat?
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Lakanoita & pyyhkeitä. Tätä kamaa ei tule ikinä ostettua itse.

Kitararemmin ja kielisetin ynnä kolmenmetrin piuhan.

Plan 9 from outer space-DVD:n. Helmi!

Alivaltiosihteeri-kirjan.

Itsetehdyn lahjakortin hämeenlinnalaiseen Erikoishammashoitolaan. Ts. suodatinpussi, jossa oli 200 euroa viisaudenhammaslaskua varten. Tack mamma.

Tammen kultaiset-sarjan "Viisi pientä palosotilasta". Oli lapsena AIVAN suosikkijuttu. Jännää oli, että tarinaa en muistanut. Kuvat sen sijaan palautuivat välittömästi mieleen. Sekin oli hauskaa, kun 80-vuotias isoäitini luki aattoiltana kirjan ääneen Gagnelle, presiis kuten silloin joskus "Kato kun on lihava täti...".

Punkkua ja miljuuna erilaista juustoa.

Pari ceetä pukki olisi vielä näiden lisäksi voinut tuoda.
 

Sisäliitin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
- villapaidan
- paljon karkkia
- Pizza Enricon cd:n (huumorintajuinen pikkuveli)
- Verenpisaran Happosadetta cd
- kalsareita ja sukkia
- dödöä ja shampoota
- aamiaissetti
- parit pussilakanat
- 40 euroa
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joulupukki oli tänä vuonna viimein huomannut kuinka kiltti oikeasti olenkaan joten lahjoja tuli paljon:

-Digiboksi+50 kanavaa vuodeksi(mm Canal+)
-Digikamera
-Suklaata
-Suklaata
-Suklaata
-Suklaata
-Rahaa 300€
-Pitkät kalsarit
-Jäätelökauhan (sellainen jolla voi tehdä palloja)
-DVD:n (vapaavalintainen stockalta)
-50€ lahjakortin stockalle
-Rannekellon
-kahdet silkkibokserit
-Risteilyn Hki-Tukholma-Hki, Commodore-luokassa
-Hanskat
-Tyynyliinat ja pussilakanan
-Tyhjiä VHS-kasetteja
-Rummikub-lautapelin

tuossa kai noita on hieman..
 

pasil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lauri Törni-kirja
Niskiksen DVD
"Isäntä"-huppari (muijalta :D)
Victorinoxin kokkiveitsi
Lahjakortti fasaanitilalle metsästystä varten

Siinäpä ne tärkeimmät kai oli, lisänä oli tietty pakolliset suklaat, bokserit yms.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
- Lumilapio
- Kahvipurkki+Mitta
- Itsemaalattuja kynttilöitä
- Nahanhoitoaine
- Tarravaateharja
- Lämpimät kengänpohjalliset
- Alivaltiosihteerin opus
- Savonkielinen Aku
- Karkkia/suklaata palttiarallaa 3kg

Eli ei yhtään hyödytöntä rihkamaa. Kiitos pukki!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Juu-u,

- Gantin hajusteita
- Nalle Puh-boxerit ja hyvä punkkupullo mutsilta
- lippu Hanoi Rocksin tämäniltaiselle keikalle Tavastialle, johon valmistautuminen alkaa ihan justiinsa. Olutta kylmässä nääs.
 

menthos #75

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFKSympatiat: Kärpät, Blues
Olin ilmeisesti ollut kiltti!!

-DVD soitin
-Stereoihin langattomat kuulokkeet
-Motörhead The Best Of CD (helmi!) +pari muuta CD:tä
-Partakone
-Leijonien Tarina +pari muuta kirjaa
-dödöä ja shamppoota
-vapaavalintainen DVD
-Urheilulehti vuoden tilauksella
-Kobe Bryantin paita (NBA)
-suklaata,suklaata ja suklaata
-Viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä pikkusysterin itsetekemä tyynyliina, jossa meitsille toivotellaan hyviä unia. =))
Kyllä se lahja tais lämmittää eniten...
 
Kiitos Pukki!
- Läjä Iittalan Ego-teekuppeja ja Tapio-viinilaseja (puolet kuuluvat kai vaimolle)
- Niall Ferguson: Julma sota + 2 muuta kirjaa
- Pakollinen pyjama sekä 3 paria sukkia
- TM:n vuosikerta
- Kattila
- Trio Töykeiden tuore cd
- Sandin kauluspaita
- Jne.
 

Kyynis

Jäsen
Lauri Törnistä kertovan kirjan.
30 cm korkean Wagner pehmolelun. (tämä on todella äijä juttu)
Armanin partavettä.
Keittokirja ja pari muuta ajankulukirjaa.
Kunnon veitsen ja leikkuulaudan.

Ja se pukki todellakin taas kävi. Näkö on huanontunut joutu käyttää isäukon laseja.
 

op777

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juhani Tamminen
Viestin lähetti Kyynis
Lauri Törnistä kertovan kirjan.

Kuten myös. Mukava lukea vaihteeksi jonkun "ulkopuolisen" näkemystä Suomen historiasta. Vielä on sata sivua jäljellä, poistunpa lukemaan.


op777
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Indiana Jones-DVD-boksin
Metallican Live Shit-DVD/CD-boksin
Pipon
Suklaata
Sukkia
Aku Ankan taskarin
Kaikkea avovaimon kanssa yhteistä tarpeellista kamaa kotiin.
Viestin lähetti Moto
- Indiana Jones-boksi (virheellinen sellainen, menee vaihtoon. Avauduin aiheesta jo vitutusketjussa)
Joo mun puoliso oli ostaessaan kassalla huomannut, että siellä oli ollut 2x sama levy, myyjä oli vaihtanut sen ja kironnut, että helvetti kun näitä viallisia riittää, ja että joulun jälkeen tulee sanomista...
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti BigRedBob
Joo mun puoliso oli ostaessaan kassalla huomannut, että siellä oli ollut 2x sama levy, myyjä oli vaihtanut sen ja kironnut, että helvetti kun näitä viallisia riittää, ja että joulun jälkeen tulee sanomista...

Ilmeisesti riittää juu... Lahjan ostanut isipappa kävi lauantaina yrittämässä vaihtoa ostopaikassa Itäkeskuksen Stockalla, mutta boksit olivat päässeet juuri tuosta syystä loppumaan. Keskustan Stockalla niitä onneksi vielä oli, joten pääsinpä sulattelemaan kinkkua Indyn tahtiin jo eilen illalla.
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Hieno satsi

- Partakone
- Kauluspaita
- Villapaita
- Lenkkeilyhanskat
- Sukkia
- Suklaata (Budapest, Paradis)
- Savitaulu, jossa poikani jalanjälki
- Lahjakortti jalkahoitoon
- 150 egeä
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Voi jumankekka! mä oon kyllä kateudesta vihreenä (tai sitten pukki on roijannu mun lahjat jonnekin toisaalle). Kuusen alta löytyi jokunen paketti joista kuorin esille historian suurimmasta panssaritaistelusta kertovan kirjan, "Kaksi tornia" ee-dvd:n, lahjakortin kirjakauppaan (tiedänkin jo mitä ostan) sekä suklaata, jotka on jo kaikki syöty.

Täytynee ryhtyä kiltiksi "pojaksi" niin jospa sitten pukkikin löytäisi tähän osoitteeseen paremmin.

vlad.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Sukkia, suklaata, karkkia, kirja, vessapaperirulla (kyllä, vessapaperirulla) ja jotain yhteistä tavaraa vaimon kanssa, joista minä en ymmärrä juuri mitään. Niin ja vähän rahaa. Oikeastaan melko pitkälti sen sain, mitä toivoin ja tarvitsinkin.

Eniten minua ilahdutti saamani kirja. Se oli nimittäin juuri se Cleverleyn Lauri Törni - Syntynyt sotilaaksi, mitä olin palavasti toivonutkin. Mielenkiintoista tekstiä, varsinkin kun kirjoittaja selvittää myös tapahtumien aikaista maailmaa ja tapahtumien taustoja. Aikaisemmin lukemani Petri Sarjasen Törni-sarja keskittyi enemmän Törnin henkilökuvaan, Cleverley taas tarkastelee tapahtumia laajemmin. Sarjasen tyyli on ehkä helppolukuisempi, mutta Cleverleyn taas avartavampi. Todella hyvä kirja mielestäni, suosittelen.
 

Colin Hunt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Pukki toi seuraavanlaista:

-Suklaata,suklaata ja suklaata
-100€ lahjakortti Stockmannille
-Villasukat ja villapaita (anopilta)
-2 Dvd:tä
-Partakone
-2xlippu Metallican konserttiin
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kattolamppu tuulettimella, jakoavain, rullamitta, valaiseva avaimenperä, pyyhe, vitsikirja, villasukat, suklaakonvehteja.
 

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Arvaan, että saan paistinpannun, jääkiekkohanskat ja seinäkalenterin ja ehkä jotain pikkukivaa vielä lisäksi.

Viestin lähetti Näkkäri
Missä ja koska? Ei kai vaan viime kesäiseen..

Ei millään pahalla, mutta lukuja tauluun, arvon Näkkäri!

Ja hauskaa joulua samalla!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös