Pukki toi vaikka mitä kivaa:
- Villapaidan
- Bodyshopin hajustetta
- Rukkaset ( tyttöystävältä jonka kihlaan uudenvuoden aattona, toivottavasti ei ollut vihje...)
- 10 juomalasia ( yhteiset rakkaan kanssa)
- 2 iittalan glögilasia ( nämäkin yhteiset)
- Meisselin ( isiltä, kuulemma varalle jos oma ei riitä)
- Sukupuoliyhteys taidenautinnoksi- kirjasen vuodelta 1909 ( yhteinen tyttöystävän kanssa, isin huumoria taas)
- Suomenruotsalaisen erotiikkalehden (yhteinen, kiitos sisko)
- Mustat sukat
- Paketin suklaata ( yhteinen, eli ei onneksi itse tarvitse syödä)
- Mummin tekemän kynttilänjalan
- Pullon hyvää valkkaria (yhteinen)
- Pullon hyvää punkkua
- Pullon vsop konjakkia
- Viinipullon avaajan
- Kylpyrakeita
- Ja viimeisenä mutta tärkeinpänä, ihkaoikean kissanpennun. Oikeastaan "lahja" toimitetaan vasta tammikuun lopulla, mutta kumminkin oli joululahjana äiti sen antoi.
Itse pukista sen verran, että paljastui veijari Hifk- faniksi. Itse en tapahtumaa todistanut, mutta pukin takin alta kuulemma pilkisti "keep your head up!"-paita. Tapahtuma on videoitu. Itse juuri pukin vierailun "satuin" olemaan ulkona kävelyllä.
EDIT: Sen verran vielä, että ei pukki vieläkään tuonut autorataa, vaikka kuinka koitin vihjailla ja kirjat jäi saamatta. Tylsä joululoma tulossa... kiitti vaan ;)
- Villapaidan
- Bodyshopin hajustetta
- Rukkaset ( tyttöystävältä jonka kihlaan uudenvuoden aattona, toivottavasti ei ollut vihje...)
- 10 juomalasia ( yhteiset rakkaan kanssa)
- 2 iittalan glögilasia ( nämäkin yhteiset)
- Meisselin ( isiltä, kuulemma varalle jos oma ei riitä)
- Sukupuoliyhteys taidenautinnoksi- kirjasen vuodelta 1909 ( yhteinen tyttöystävän kanssa, isin huumoria taas)
- Suomenruotsalaisen erotiikkalehden (yhteinen, kiitos sisko)
- Mustat sukat
- Paketin suklaata ( yhteinen, eli ei onneksi itse tarvitse syödä)
- Mummin tekemän kynttilänjalan
- Pullon hyvää valkkaria (yhteinen)
- Pullon hyvää punkkua
- Pullon vsop konjakkia
- Viinipullon avaajan
- Kylpyrakeita
- Ja viimeisenä mutta tärkeinpänä, ihkaoikean kissanpennun. Oikeastaan "lahja" toimitetaan vasta tammikuun lopulla, mutta kumminkin oli joululahjana äiti sen antoi.
Itse pukista sen verran, että paljastui veijari Hifk- faniksi. Itse en tapahtumaa todistanut, mutta pukin takin alta kuulemma pilkisti "keep your head up!"-paita. Tapahtuma on videoitu. Itse juuri pukin vierailun "satuin" olemaan ulkona kävelyllä.
EDIT: Sen verran vielä, että ei pukki vieläkään tuonut autorataa, vaikka kuinka koitin vihjailla ja kirjat jäi saamatta. Tylsä joululoma tulossa... kiitti vaan ;)