No mitäs pukki toi?

  • 228 821
  • 1 620

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ensimmäinen satsi avattu:

- Rahaa
- Koru
- London Playboy partavesi
- JVG:n levy (vittuilua?)
- Carcassonne lautapeli

Illalla vielä toinen avaussessio. Jospa sieltä tulisi ne pakolliset villasukat ja suklaat.
 
Viimeksi muokattu:

DefenceX

Jäsen
Jumpsuit :D. Ei ole todellista.
Äläs nyt :) Varsin mukava kotona päällä, sekä lämmittää oikein mukavasti. Julkisilla paikoilla pukua ei päälläni tulla näkemään, mutta kotona on varmasti useampaan otteeseen päällä!

Hetki sitten saatiin perheen kesken syötyä ja jaettua lahjat. Ilmeisesti olin ollut melkoisen kiltti, sillä yllättävän paljon paketteja löytyi, joissa oma nimi kyljessä.

- Partakone
- Jean Paul Galtierin hajuste
- Lämpökerrasto
- Kirja (joku äidinkielen :D)
- Muutama paita
- Lapaset
- Suklaata
- Arpoja
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Olen ollut ilmeisesti tavallistakin syntisempi tämän vuoden, tai sitten pukki vihaa meikäläistä. Sain kolmet (hyvälaatuiset tosin) boxerit, tyynyn (mitvit?) ja pari kirjekuorta. Noh, huomenna voi tulla kyllä vielä hyvää settiä, kun "muksuilta" tulee paketit. Tosin loppupeleissä olen kyllä maksanut ne itse.

Meikäläisen joulu on huomenna, kun näen nuorimmaisen ilmeen tämän avatessa paketin, josta vihdoinkin se Air Soft ase löytyy. Ei ole epäilystäkään kuka on maailman paras faija sen jälkeen. Ja mikään perkeleen pukki ei saa siitä glooriasta murustakaan.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh, en onneksi saanut mitään lahjoja ja kun itse ostin joulunviettoporukkaan kuuluneilla lapsille lahjoja, meni just nappiin. Eli onneksi kukaan aikuisista ei ostanut lahjoja aikuisille, hyvä niin.
 

Eleanor

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Devils
No nyt on lahjat avattu! Sieltä tuli:

-Rahaa
-Boksereita
-Huppari
-PS3-peli
-Sukkia enemmän kuin laki sallii
-Luistimet
 

Taikakaulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
parit bokserit, karkkia, hanskat ja liian pieni paita. Pitää ens vuonna olla kiltimpi!

Noh, vieläkin ollaan oltu tuhmana. Parit bokserit tuli taas, liian pienen paidan kera. Näiden lisäksi sain hieman suklaata, vyön ja ilmeisesti jonkinlaisen meikkipussin (öö?). Noh, käyttöönhän nuo kaikki tulee, paitsi ehkä tuo viimeksi mainittu, joten tyytyväinen olen lahjoihin.

Hyvät joulut kaikille jatkoaikalaisille!
 
Viimeksi muokattu:

Altec

Jäsen
Eipä mitään erikoisia.

- Reinot
- Collegehousut
- Rahaa
- Arpoja
- Suklaata
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja kaikkia kiinnostaa:

-Huppari
-Käynnistyskaapelit (heh)
-Kalsarit
-Suklaata
-Lahjakortti.

Lahjoja sain sen sijaan antaa tänä vuonna useampia, kun olin pukkina muutamassa talossa. Kyllä se lasten riemun todistaminen taisi kuitenkin olla se paras lahja tänä vuonna.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En sitten yhtään mitään ja erittäin hyvä näin.

Tuli ostettua kaksi lahjaa tosin kyllä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olenpas ollut kilttinä, ohhoh!

-Esko Valtaojan "Kaiken käsikirja"
-Jan Jalutsin "Ammattina vankikarkuri"
-Minun lahja itselleni ja veljelle: "Minä Zlatan Ibrahimovic"
-Mikko-Pekka Heikkisen "Terveisiä Kutturasta"
-Ratian kasvo- ja vartalopyyhe
-Iittalan HotCool laseja
-Sukkia
-Rahaa
-Ristikkolehti
-Pölyhuiska

Paljon tuli luettavaa, mutta hyvin mielenkiintoisia kirjoja!
 

Sakic#19

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jukurit, Avalanche
-Nokian nastarenkaat autoon
-Rahaa
-Arpoja
-Jääkiekon maailma 2013 -kirja
-Luhta-pyyhesetti
-Muki
-Suklaata

Olen erittäin tyytyväinen.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Minäkin olen ollut ilmeisen kiltti:

- paljon vaatteita (mm. SJ Sharksin pipo pään lämmikkeeksi)
- Sami Hedbergin stand-up dvd
- Minä, Zlatan Ibrahimovic -kirja
- Jääkiekon maailma -kirja
- paljon suklaata
- IS Veikkaajan tilaus
- pari kirjekuorta

Täytyy kyllä olla tyytyväinen, vaikka viime vuoden saldoon en päässytkään. Joo, silloin tuli aika jäätävästi tavaraa. Mm. telkkari ja hokkarit. Kun mitään ei odota, niin on varmasti tyytyväinen.
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Lahjasetti vol 2:

- Pitkiä kalsareita
- Suklaata
- Duudsonit lautapeli
- Kuningas Litmanen DVD
- Cheekin levy
- Kimi Räikkönen: Leave me alone. I know what I'm doing! t-paita
- Shampoo/Body Spray pakkauksia

Viimeisenä lahjana sain Certina 1888 X02 260.7182.42.56 rannekellon. Ensimmäinen rannekelloni ikinä. En tiedä, onko miten laadukas, mutta ensimmäinen kello on aina ensimmäinen.
 
Viimeksi muokattu:

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Pukki muisti minua muutamalla lahjalla:

3 konvehtirasiaa, joista yksi työnantajalta.
Kari Enqvist: Uskomaton matka uskovien maailmaan.
Kitty Ferguson: Stephen Hawking - Elämä.
Pullo saksalaista valkoviiniä.

vlad.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sain tyttöystävältä kallista ja hyvää hiusvahaa, sekä saman firman hiuslakkaa. Tulevat ihan tarpeeseen sillä tämä pehko vaatii aina hieman asettelua. Lisäksi yllätyin totaalisesti kun pehmeä paketti ei ollutkaan paska paketti. Sieltä paljastui uunituore Arsenalin pelipaita, numerolla ja tekstillä, 12 Giroud. Ilmeisesti jonkin sortin stalkkausta oltiin siellä päässä harrastettu sillä aikalaisen nappiin meni valinta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Kyllä sitä vain jo näin aikuisiällä arvostaa käytännöllisiä lahjoja, kuten näitä:

- kaulaliina ja hanskat (etenkin ensin mainittu on erittäin käytännöllinen, koska omistinkin enää tasan yhden kaulaliinan)
- uudet uimabokserit
- Manaaja-DVD, oikein extended-cut versiona
- 150€ lahjakortti S-ryhmän kaupoille

Hienot lahjat, hieno olo.. ei tässä iässä enää se määrä, vaan se laatu :)
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Polvisuojat. Ihan käsittämätön osuma. Entiset oli polvesta haljenneet ja olin ääneen ihmetellyt asiaa. Emäntä oli ottanut mitat ylös ja kiertänyt kauppoja. Nyt on uudet entistä ehommat. Taas voi uudella innolla blokata laukauksia vähemmillä mustelmilla. Itseni hankkimat lahjat osuivat myös kohdilleen. Voipi olla että on molemmilla saanti kohdillaan lähiaikoina.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pari pulloa viiniä, sukat, pyyheliina, kauluspaita, suklaata ja oloasu. Oikeastaan samalla ihmetyttää tämä listaaminen. Miksi ihmeessä kukaan olisi kiinnostunut jonkin nimimerkin joululahjoista?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Arpoja, joita en ole vielä raaputtanut, Keno-kupongin, suklaalevyn ja konjakkipullon.
Tyytyväinen olen.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihan mukavasti tänä jouluna, pari ylläriäkin mukana:

- Rahaa
- Charles Fergusonin "Rosvojen valtio" -kirja
- Michael Crichtonin "Mikro" -kirja
- OBH Nordican leipägrilli
- Huppari
- Neule
- Kauluspaita
- KuPS:n kaulaliina
- Villasukat
- Suklaata
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kiitos, pukki. Tänä vuonna sain tarpeellisia täsmäostoksia. Hyvää musiikkia, laadukkaat kuulokkeet ja muuta tyylikästä punavalkoista kamaa. Olen hyvin tyytyväinen näihin, eikä tarvii esittää näennäisen kiitollista mistään rumista alkkareista.

Yleensähän olen hyvin anti-joulumies, mutta tänä vuonna pitkästä aikaa sain oikeasti mieluisia lahjoja ja todennäköisesti pystyin myös niille harvoille läheisillekin mukavia lahjoja antamaan.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
- Uusi talvitakki. Tämä tosin oli tiedossa, olin nimittäin mukana sovittamassa ja valitsemassa mallia. Juuri mitä tarvitsin ja täysin sellainen, minkä halusin.
- Uusi kaiutin+subbari-setti. Rehellisesti sanottuna aika hyödytön, kuulokkeet kun ovat laatukamaa ja kaiuttimia tulee käytettyä vain ja ainoastaan silloin, kun joku on vierailulla.
- Pari uutta kauluspaitaa ja T-paitaa. Ainahan noille on käyttöä, joten mikäs siinä. Enemmän noille on käyttöä kuin sukille tai boxereille.
- Muutama kirja. Mukaan tuli luonnollisesti "se pakollinen" Remes. Jännä juttu, kuinka lähes koko Remeksen tuotanto on hyllyssä ja omaa rahaa ei ole yhtään mennyt.
- Pari lahjakorttia, aihepiirin voisi vaikka rajata sanoin "aiheellinen" ja "tarpeellinen". Kaikin puolin parempi laitaa lahjakorttia kuin lähteä arpomaan ilman tarkempia speksejä. Yleensä vähänkään henkilökohtaisempien lahjojen kanssa on lopputuloksessa ollut enemmän tai vähemmän valitettavaa ellei lahjusta valitessa ole oltua konsulttina tai kerrottua aivan täydelliset tiedot tarpeista.

edit: Lahjojen puolesta harvinaisen hyvä joulu puolin ja toisin. Kummasti aina helpottaa se, että avoimesti kerrotaan mitä halutaan. Eipä paljon tarvitse arpoa kun yksi sanoo mitä haluaa ja toinen pyytää mukaan kauppaan valitsemaan mieleistä. Ainakaan itselleni "yllätysmomentti" ei ole niin suuri asia, että sen takia kieltäytyisin toiveiden kuuntelemisesta ja ostaisin paskaa.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Oikeastaan samalla ihmetyttää tämä listaaminen. Miksi ihmeessä kukaan olisi kiinnostunut jonkin nimimerkin joululahjoista?

Sehän on sitä vertailua itsensä ja muiden kanssa, kuten monissa muissakin asioissa. Samalla voisi kysyä, että miksi kukaan olisi kiinnostunut jonkin nimimerkin melan pituudesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös