NJ Devils ja Tampa Bay tekivät vaihtokaupan

  • 1 219
  • 4

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Devils hommasi Tampasta nuoren puolustaja Andrei Zyuzinin vaihdossa Josef Boumedienneen, Sascha Gociin sekä Anton Butiin. Zyuzin ei ole oikein pystynyt vastaamaan niihin odotuksiin, jotka hän sai niskaansa ollessaan vuoden 1996 draftin toinen varaus. Alunperinhän hänet varasi San Jose, joten 23-vuotias Zyuzin on jo kolmannessa seurassa lyhyellä urallaan. Ehkä siirto huippuseuraan piristää häntä, sillä potentiaalia hänessä pitäisi olla vielä runsaasti. Miehen urakehitys on vain ollut aika lailla Olli Jokisen tapaista, ja motivaatio-ongelmista on huhuiltu kummakin osalta. Boumedienelle ja Gocille kauppa tuli periaatteessa hyvään saumaan, sillä heille olisi tehnyt todella tiukkaa murtautua Devilsin pakistoon. Tampassa kumpikin saa varmasti mahdollisuuden ihan vakiopaikkaan puolustuksessa. Kauppa vaikuttaa tässä vaiheessa hyvältä kummankin kannalta, mutta tulevaisuudessa tilanne voikin olla sitten toinen. Nuorten pelaajien kehittymisestä kun on aika vaikea ennustaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ai että kun Sharks varasti aikoinaan Sundströmin antamalla Zyuzinin (ja kasan passelia) miehestä...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo, aika jännä treidi ja kuten jo todettua tuo on varmasti Bumelle ja Gocille mainio juttu.

Ensimmäinen ajatukseni oli ettei Devils ihan parasta mahdollista diiliä tehnyt mutta on todellakin vaikeaa ennustaa kenenkään tulevaisuutta. Itse olen hehkuttanut Gocia jo pidempään ja olen myös varma Bumen kyvyistä pelata NHL:ää. Devils-fanit eivät oikein ymmärtäneet Buttin osuutta. Kolme pelaaja Zyuzinin kaltaisesta ikuisesta lupauksesta on aika kova hinta mutta kyllähän Zyuzinilla sitä kykyä on ja ehkäpä Fetisov saa miehen toimimaan?


MACK
 

Rize

Jäsen
Olen samaa mieltä, kolme pelaajaa Zyuzinistä on kova hinta. Mutta kyllä Andrei huima pelimies on. Ainakin luisteli on yksi nopeimmista ja sulavimmista koko NHL:ssä.
 

tsei_tsei

Jäsen
Zyuzinistä mitään tietämättä tuntuu kyllä puhtaalta tappiolta New Jerseylle. Boumedienne, Goc ja But ovat kaikki potentiaalisia pelaamaan NHL:ssä hyvällä tasolla. Boumedienne ja Goc ehkä vielä kovemmalla. Onko Zyuzinilla sitten vielä enemmän potentiaalia? Jos on, niin vertaus Jokiseen lienee turha.

EDIT: Pitää vielä sanoa, että New Jersey on kyllä käsittääkseni aikaisemminkin onnistunut tradeissa, jotka alussa eivät ole näyttäneet niin edullisilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös