Viimeksi muokattu:
Direct klo. 0.00. Jospa sieltä tulisi uuteen Zeldaan asiaa. Toukokuu on kohta täällä.
Eiköhän se Nintendo taas nosta rimaa muille näiden avointen pelien suhteen. BoTW oli suunnannäyttäjä miten se toteutetaan. Pelin pystyy pelaamaan niin monella eritavalla ,ei ole yhtä oikeaa tapaa.Jos uusi Zelda on laadullisesti lähelläkään vanhaa, niin meikäläisen vapaa-ajan suunnitelmat menee uusiksi. Minulle tuo Breath of The Wild käytännössä määritteli avoimen maailman pelit uudelleen. Sen myötä tajusin, mikä on se "joku" mikä minua oli aina häirinnyt muissa kyseisen genren peleissä. Kun BoW:n alussa ei annettu pienintäkään vihjettä siitä mihin pitää mennä ja mitä pitää tehdä, tajusin että tällaisia näiden pitää olla. Ei opasteta kaikkea kädestä pitäen tyyliin "mene tänne-puhu tälle-tapa tämä", vaan pistetään pelaaja itse tutkimaan ja selvittämään että mikä meininki.
Uudesta Zeldasta n. kymmenen minuuttia pelikuvaa. Pelaajana pelin tuottaja Eiji Aonuma. Uusia ominaisuuksia ja taitoja luvassa. Kuume nousee! Enää puolitoista kuukautta.
Videon lopussa esitellään myös uusi TLoZ-kuosinen Switch Oled -konsoli ja Pro Controller.
Laitetaan myös tänne:
The Super Mario Bros. Movie
Nyt oli kyllä sellainen nostalgiapaukku Nintendo-fanille et ei toista. Ei tämmöisestä olisi voinut silloin ysärillä N64-aikoina uneksiakaan. Easter eggiä toisena perään. Juoni nyt oli aika perus, mutta niinhän ne on yleensä Mario-peleissäkin. Pääasiallinen yleisöhän tälle on kuitenkin lapset ja huumori kuitenkin oli kaikenikäisille sopiva, joten aikuisetkin varmaan viihtyy leffan parissa.
The Super Mario Bros. Movie: The Game, olisi aika Street Fighter: The Movie: The Game meininkiä :DOli tosi hyvä! Punch Out rafla oli mainio esimerkiksi. Lapset piti valtavasti myös, ovat suuria Switchin ja Marion ystäviä.
Ihme ettei ole tullut mitään peliä leffaan liittyen samalla julki, markkinointi-failure. Muutenkin Switchille ei ole Mario peliä tullut hetkeen.
Tuli perheen kanssa käytyä tämä katsomassa ensi-illassa viime viikolla. Lapsetkin tykkäsivät kovasti ja rankkasivat jopa Angry Birds -elokuvan yläpuolelle.Laitetaan myös tänne:
The Super Mario Bros. Movie
Nyt oli kyllä sellainen nostalgiapaukku Nintendo-fanille et ei toista. Ei tämmöisestä olisi voinut silloin ysärillä N64-aikoina uneksiakaan. Easter eggiä toisena perään. Juoni nyt oli aika perus, mutta niinhän ne on yleensä Mario-peleissäkin. Pääasiallinen yleisöhän tälle on kuitenkin lapset ja huumori kuitenkin oli kaikenikäisille sopiva, joten aikuisetkin varmaan viihtyy leffan parissa.
Taisi elokuvan ennakkomainosten joukossa olla mainos eri Mario-peleistä Switchille. Lapset bongasivat ja nopeasti huomasivat, että omistamme jo ne kaikki.On kuitenkin tullut pari kertaa vastaan sellainen mainos, jossa mainostetaan kaikkia Switchin Mario-pelejä. Voi olla, että siinä halutaan sitten innostaa leffassa käyneet ostamaan heti useamman Mario-pelin eikä vain yhtä. On ne ovelia.
Toistaiseksi olen vain katsellut sivusta lasten pelaamista. Ovat raukat joutuneet vuorottelemaan omilla tileillään. Olen siis seurannut pelin alkua nyt kaksi erillistä kertaa ja olen todella vaikuttunut. Käytännössä heti alussa pääsee kokeilemaan uusia taitoja pelissä.On tämä vain aikamoinen leikkikenttä! Nopeasti mennyt päivä kun on testaillut mitä kaikkea voi tehdä ja mitä yhdistelmiä pystyy muodostamaan esineistä.
Ja siitä! Ilman tuota livestream osuutta siis.
On pelejä, ja sitten on ylimpänä Zelda.
Muutama poiminta Directistä. Mm. Super Mario Rpg remake ja huhuttu uusi 2D Mario-peli.
Super Mario Bros. Wonder ilmestyy näköjään lokakuussa. Perheen suurimman Mario-fanin synttäritkin ovat viikon sisällä ilmestymisestä, joten lahja on lyöty lukkoon jo nyt.