Nintendo Wii

  • 12 584
  • 46
Avataanpa nyt saman tien ketju tällekin konsolille, kun kerran pleikkaripojilla ja halonhakkaajillakin on omansa. Kysymykseni kuuluukin, että kuinka moni jatkoaikalainen on Wiinsä hankkinut ja onko tykännyt?

Itse en ole vielä raaskinut vehjettä ostaa, vaikka uusin Zelda himottaakin hurjasti. Ehkä sitten viimeistään uuden Marion tullessa ulos, mene ja tiedä. Itse en ainakaan jaksa enää tällä iällä takoa mitään NHL 2015:sta tai Halko VII:tä vuodesta toiseen, vaan mieli tekisi jotain hieman tuoreempaa. Strategiat ja räiskinnät on mielestäni luontevampaa hoitaa PC:llä.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Wii
 

enigma

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuusKi, Nikerit
Itse olen hankkinut Wiin joskus muutama kuukausi sitten ja tuollahan se hyllyssä pölyttyy tällä hetkellä. Syystä että pelivalikoima on vielä todella surkea, syksyä ja talvea odotellessa..

Pakkohankintoja on ainakin: Super paper mario, Mario Galaxy, Guitar Hero 3, Dragon Quest, Resident Evil, Final Fantasy..

Grafiikoiltaan konsoli elää kyllä edellisessä sukupolvessa mutta onneksi minua ei kiinnosta näyttävät pelit vaan se itse pelattavuus ja sisältö vain. Eli ihan tyytyväinen tulen EHKÄ olemaan sitten kun pelejä alkaa tulla markkinoille.
 

ruoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Real Madrid,Skellefteå AIK
Löytyy kyllä kyseinen konsoli, ja ostaminen ei ole kaduttanut.. Partypeleja hauska pelata porukassa muutaman olusen kera.
Nyt koneessa pyörii Resident Evil4 Wii edition.. Tattitähtäykset voi työntää syvälle peräsuoleen, sillä wiimotella tähtäily tuo peliin paljon lisää ja varsinkin kun pelin GC versio on jäänyt testaamatta niin pelikin on uusi.
Live pelien ilmestymistä odottaessa.. Mario charged football taitaa olla tällä hetkellä ainoa?
Muita pelattuja mm. Driver,Zelda, COD3,Rayman..
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Live pelien ilmestymistä odottaessa.. Mario charged football taitaa olla tällä hetkellä ainoa?

Taitaa olla ainoa joo. Tuota Charged Footballia juuri eilen (tai siis viime yönä) pelattiin kavereiden kanssa (joista yksi omistaa Wiin, minä en), ja verkon kanssa oli valtavia ongelmia. Milloin ei saanut yhteyttä ollenkaan, milloin katkaisi kesken pelin. Ja silloin kun verkko toimi, peli pätki ihan jumalattomasti, niin ettei pelaamisesta tullut oikein mitään. Tiedä sitten missä päässä vika oli mutta muut Wiin verkkosovellukset ovat kuulemma kyllä toimineet ihan ongelmitta.
 

Mr. Penguin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins, Blues, Kärpät, Leksand
Wiin hankin vähän aikaa sitten ja olen tykännyt aivan helvetin paljon. Vaikka pelivalikoima on vielä aikamoisen surkea, niin kyllä tuo Zelda ja nuo Virtual Console-pelit (vanhat NES, SNES ja N64 klassikot) antavat tarpeeksi tekemistä niitä huippupelejä odotellessa. Mutta annas olla kun Metroid Prime 3, Mario Galaxy ja Smash Bros. Brawl saapuvat Suomeen...!

Sanotaanpa muuten Wiistä vielä sen verran että kone myy helvetin hyvin pelivalikoimastaan huolimatta. Saa nähdä kuinka kuumaa kamaa kone on kun nuo edellä mainitsemani pelit julkaistaan. Nintendo on vuosikaudet ollut pilkan kohde ja ollut kaukana Pleikan ja Xboxin myyntiluvuista, mutta hyvin pian Wii on eniten myynyt konsoli tämän sukupuolen konsoleista.
 
Itse en vielä ole omaani saanut hankittua mutta jossain vaiheessa tulee hommattua, sehän on selvä. Zelda löytyy kyllä jo GameCubelle ja ei voi muuta kun kehua kyseistä peliä maasta taivaaseen, mahtavaa olisi testata Wiin ohjauksella.

Tässä muuten hieman viimeisintä tietoa, joka kertoo kuka hallitsee tätä ns. "konsolisotaa".

"Nintendo DS jatkaa Japanin konsolimyynnin kärjessä. Pieni mutta pippurinen käsikonsoli on myynyt enemmän kuin muut pelikoneet yhteensä.

Toisena tulee saman yhtiön Wii, joka myi tuplasti PSP:hen verrattuna ja lähes kuusinkertaisesti PS2:een verrattuna. PS3:n myynti takkuaa edelleen PS2:een verrattuna, mutta peittoaa Xbox 360:n myynnin kolminkertaisesti."

Japanin konsolimyynti 18.-24.6:

Nintendo DS Lite - 163 888
Wii - 65 582
PSP - 32 984
PlayStation 2 - 11 962
PlayStation 3 - 9 581
Xbox 360 - 3 369
Game Boy Micro - 284
Game Boy Advance SP - 130

PS: Kuten Wikipediasta voidaan todeta: "Nintendo Wiitä on myyty maailmanlaajuisesti kevääseen 2007 mennessä 6,80+ miljoonaa yksikköä. Pohjois-Amerikassa konsoleita on myyty 2 342 880+ yksikköä 7. huhtikuuta 2007 mennessä Japanissa 2 371 824 yksikköä 6. toukokuuta 2007 mennessä Euroopassa 2 000 000+ yksikköä 13. huhtikuuta 2007 mennessä ja Australiassa sekä Uudessa Seelannissa 80 000 / 6 000 yksikköä 31. maaliskuuta 2007 mennessä."
 
Viimeksi muokattu:

jpet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks
Täällä kanssa yksi Wiin omistaja. Laite tuli hankittua täysin harkitsematta pari kuukautta sitten, enkä ole ostanut siihen kuin pari virtual consol peliä. Lähinnä olenkin pelannut Wii Sportsin keilapeliä vaimoni kanssa ja tennistä ja golfia itsekseni silloin tällöin. Nyt kesäloman aikana laitetta ovat käyttäneet lähinnä sukuloimassa olleet lapset. Itse olen tykästynyt Wiin internet-selaukseen ja etenkin google videon ja youtuben dokkareiden katsomiseen kyseisellä laitteella plasmatelkkariin liitettynä. Netti pelaa todella hyvin ja Wiin ohjain on mitä mainioin kapula tätä tarkoitusta varten. Laite ei vie paljoakaan virtaa, eikä pidä ääntä, joten sen voi huoletta antaa olla vaikka päällä koko ajan, ja nettiin pääsee siten todella nopeasti. Wii on parhaimmillaan kun se on liitettynä suureen töllöön, joka on sijoitettuna seinälle. Etenkin tuo sportsin keilailu on lähes aidon tuntuista suuressa huoneessa jossa on tilaa ottaa askeleetkin. Suosittelen lämpimästi.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Tässä muuten hieman viimeisintä tietoa, joka kertoo kuka hallitsee tätä ns. "konsolisotaa".

Japani nyt ei välttämättä ole paras vertailukohde kun siellä perinteisesti suotitaan kotimaisia tuotteita, niin koneita kuin pelejä. Jenkeissä esim. 360:llä menee "hiukan" paremmin kuin Japanissa. Tosin Wiin suurin menestyssyy on sama minkä takia vanha PS2 myy edelleen: hinta. Keskiverto perheenisä/-äiti ostaa mieluummin sen halvemman vaihtoehdon kun HD-telkkuakaan tuskin löytyy niin monesta kodista. Tosin yhä enemmän saa lukea keskustelupalstoilta kommentteja että "Wii pölyttyy tuolla nurkassa kun sille ei ole mitään kunnon pelejä tullut". Monet ovat kuitenkin olleet tyytyväisiä että valitisvat Wii60 eli Wii:n ja 360:n kun kummatkin saa PS3:n hinnalla.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Nyt olen itsekin onnellinen Wiin omistaja. Toistaiseksi löytyy vain Sports (tietysti) ja Play paketti (tuli toisen ohjaimen kanssa, tietysti). Hauskaa on mutta nyt pitäisi löytää lisää pelejä. Mitäs suosittelisitte? Joku peli joka käyttää kunnolla liikeentunnistusta ja jota voisi pelata kaverin kanssa mutta joka toimii hyvin myös yksinpelinä. Tasohyppelyt ei oikein kiinnosta joten Mariot saa jäädä hyllyyn.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Nyt olen itsekin onnellinen Wiin omistaja. Toistaiseksi löytyy vain Sports (tietysti) ja Play paketti (tuli toisen ohjaimen kanssa, tietysti). Hauskaa on mutta nyt pitäisi löytää lisää pelejä. Mitäs suosittelisitte? Joku peli joka käyttää kunnolla liikeentunnistusta ja jota voisi pelata kaverin kanssa mutta joka toimii hyvin myös yksinpelinä. Tasohyppelyt ei oikein kiinnosta joten Mariot saa jäädä hyllyyn.

Itse en Wiitä omista mutta sen mitä olen kaverilla pelaillut, niin voin suositella ainakin Mario Charged Footballia, joka toimii hienosti sekä yksin- että varsinkin moninpelinä. Ja jos mäiskintä kiinnostaa, Mortal Kombat: Armageddon käyttää Wiimotea aika mielenkiintoisella tavalla ja on muutenkin laadukas tappelupeli.

Red Steel on myös aivan loistava peli, joka käyttää Wiimotea innovatiivisesti perinteisessä first person shooterissa, mutta sen moninpelimahdollisuuksista en osaa sanoa mitään. Killeri yksinpelinä tosin.

Ja sitten sitä Legend of Zelda: Twilight Princessiä on joka paikassa kehuttu mutta itse en ole siihen syttynyt (kuten en koko Zelda-sarjaan). Ja sehän on sitten ihan puhdas yksinpeli.
 

#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK
Itse en Wiitä omista mutta sen mitä olen kaverilla pelaillut, niin voin suositella ainakin Mario Charged Footballia, joka toimii hienosti sekä yksin- että varsinkin moninpelinä. Ja jos mäiskintä kiinnostaa, Mortal Kombat: Armageddon käyttää Wiimotea aika mielenkiintoisella tavalla ja on muutenkin laadukas tappelupeli.

Red Steel on myös aivan loistava peli, joka käyttää Wiimotea innovatiivisesti perinteisessä first person shooterissa, mutta sen moninpelimahdollisuuksista en osaa sanoa mitään. Killeri yksinpelinä tosin.

Ja sitten sitä Legend of Zelda: Twilight Princessiä on joka paikassa kehuttu mutta itse en ole siihen syttynyt (kuten en koko Zelda-sarjaan). Ja sehän on sitten ihan puhdas yksinpeli.

Just luin ko. pelien arvostelut. Kai se Zelda pitää hankkia, ja ehkä Mortal Kombat.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Itselläni ollut Wii n. kuukauden verran ja toistaiseksi omistan vain yhden pelin, eli sen Sports pelin joka tulee matkassa. Aivan loistava moninpelinä, suoraan sanottuna nerokas!

Nyt olenkin miettinyt mikä peli pukinkonttiin pitäis lipsauttaa. Super Mario Galaxy, Zelda vai Metroid? Tai sitten tämä Carnival Games missä on 25 pienpeliä..


Onko kukaan muuten kokeillut modata Wii:tä? Mitä hyötyä haittaa siitä on? Sen verran tiedän että vanhassa xboxissa tämä oli tosi yleistä...
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Nyt olenkin miettinyt mikä peli pukinkonttiin pitäis lipsauttaa. Super Mario Galaxy, Zelda vai Metroid? Tai sitten tämä Carnival Games missä on 25 pienpeliä..
Ehdottomasti Galaxy, koska siinä on sitten Sportsin jälkeen parhaiten toteutettu Wiin erikoisominaisuuksien käyttö.
 
Ehdottomasti Galaxy, koska siinä on sitten Sportsin jälkeen parhaiten toteutettu Wiin erikoisominaisuuksien käyttö.
Valitsisin jomman kumman Zeldan ja Marion väliltä. Jos taloudesta löytyy pikkuväkeä niin jälkimmäinen, mutta jos roolipeli/seikkailuhemmoja niin ensin mainittu. Ei sillä että Mario olisi pelkästään lasten peli, Zelda vaan sattuu olemaan huikean hyvä seikkailu. Eivätkä kaikki välttämättä pidä tasoloikista tasosta huolimatta.

Itse en ainakaan ole oikein syttynyt näille uudemmille Metroideille. Kyseisessä pelissä lähinnä tutkiskellaan paikkoja ja räiskitään silloin tällöin öhkömönkiäisiä, eli tahti on aika hidastempoista.
 

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Näin itse livenä ekaa kertaa Wiin Prismassa tällä viikolla ja olipas se pienikokoinen, kun on tottunut Xboxin kokoon. Tuli oikein halu osaa itselleen, vaikka pienen testin jälkeen se kapulan heiluttelu ei ihan luihin ja ytimiin vielä iskostunutkaan.

Mutta sitten funtsin pelejä ja tajusin että siihen on vain kourallinen pelejä jotka ovat kelpotavaraa: Super Paper Mario, Metroid, Super Mario Galaxy ja Zelda. Nämä siis pelejä joita ei muilta koneilta löydy eikä ole käännöksiä vanhan sukupolven konsoleista. Ja taitaa olla kaikki itse Nintendon tuottamiakin... Jäi vielä toistaiseksi mietintäasteelle Wiin osto.
Jotenkin saisi Nintendokin vähän potkia perseelle itseään ja myöntää(/ostaa) niitä lupia muiltakin firmoilta, ettei vallan omiin muniin puhalteluksi jäisi tämä Wii.

Onko kukaan muuten kokeillut modata Wii:tä? Mitä hyötyä/haittaa siitä on? Sen verran tiedän että vanhassa xboxissa tämä oli tosi yleistä...
No hyödyn varmaan tietää jo siinä vaiheessa jos mieleen edes tulee modailut. Eli voi pelata ("varmuus")kopioituja pelejä. Wiin modaus tapahtuu juottamalla piirilevy koneen sisään. Yleisesti näillä uusilla konsoleilla ei muuta pystykään modilla tekemään, eli tuo vanhan modatun Xboxin rajoittamattomuus on historiaa.
Pelit myös vievät Wiillä ainoastaan normi DVD:n joten siitä myös plussaa, toisin kuin kahdessa muussa uudessa konsolissa.

Haittaa on ainakin se että takuut menevät sen sileän tien, modauksissa kun joudutaan availemaan konsoli. Myös koneen voi saada huonolla mäihällä muutenkin sekaisin jos pelien päivitykset ei olekaan yhteensopivia modien kanssa, tai jotain muuta menee pieleen.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kertokaas muuten asiantuntijat, että pelataanko Wiitä yhdellä kädellä tai onko edes osa peleistä pelattavissa yhdellä handulla. Lahjansaajan toinen käsi on tässä tapauksessa umpihalvaantunut, joten käykö Wii?
 

Arttu#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tässä muuten hieman viimeisintä tietoa, joka kertoo kuka hallitsee tätä ns. "konsolisotaa".

"Nintendo DS jatkaa Japanin konsolimyynnin kärjessä. Pieni mutta pippurinen käsikonsoli on myynyt enemmän kuin muut pelikoneet yhteensä.

Toisena tulee saman yhtiön Wii, joka myi tuplasti PSP:hen verrattuna ja lähes kuusinkertaisesti PS2:een verrattuna. PS3:n myynti takkuaa edelleen PS2:een verrattuna, mutta peittoaa Xbox 360:n myynnin kolminkertaisesti."

Mikä on Xbox -360 maine tuolla Aasiassa? Kuten tilastot näyttävät aasialaiset näköjään ostavat mielellään noita Wii ja DS "konsoleita", samalla tottakai suosivat "omia" tuotteita. Yllättävää on että Sonyn PS3 ei siellä lyö kunnolla läpi mutta luultavasti paikallinen ostaa mielummin halvan Wii:n tai DS kuin kalliin PS3 puhumattakaan USA:n tuotteesta.
 

KoJu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kertokaas muuten asiantuntijat, että pelataanko Wiitä yhdellä kädellä tai onko edes osa peleistä pelattavissa yhdellä handulla. Lahjansaajan toinen käsi on tässä tapauksessa umpihalvaantunut, joten käykö Wii?

Mukana tulevan Sports-pelin peleistä vain yksi tarvitsee molemmat kädet. Itsellä ollut ainakin hauskaa konsolin kanssa.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Itsellänihän on ollut Wii alkuvuodesta lähtien ja olen tykännyt laitteesta. Pelejäkin on jo muutama tuonne hyllyyn kerääntynyt. Minusta Wiin pelivalikoimaa ja laatua on turha vielä kovasti morkata, koska laite on uusi ja pelinkehittäjillä kestää aikaa ennenkuin oppivat tekemään Wiille sopivia pelejä. Poikkeuksena tästä tietysti Nintendon omat pelintekijät. Ovat varmasti saaneet hyvän etumatkan.

Tässä hieman mielipiteitä Wiin peleistä jotka olen ostanut:

Wii play (Tulee lisäohjaimen mukana.)
6/10. Semmoinen wiimoten harjoittelupeli 9 minipelillä. Jos ei ole taloudessa lapsia, niin minusta ei kannata sijoittaa tähän vaan ostaa lisäohjain ilman peliä ja säästää muutamia euroja. Biljardi ja cowrace on ihan kivoja.

Super monkey ball banana blitz
8/10. Ensimmäinen peli jonka ostin. Ihan mukava pelata ja tukee hyvin Wiin liikkeentunnistusta. Tietysti jos ei tukisi, niin olisi aivan paska. Eli pelissähän pitää apina joka on kuplan sisällä ohjata kentän läpi. Bonuksena 50 minipeliä joita voi tahkota maksimissaan 4 kaverin kanssa. Vaatii jokaiselle omat ohjaimet, joten siitä hieman miinusta. Jos halvemmalla saa jonkun toisen partypelin, niin varmaan siihen enemmin kannattaisi lantit sijoittaa.

Zelda: Twilight Princess
9/10. Ainoa miinuspiste tulee siitä, että kun pelin pelaa läpi ei voi enää jäädä vapaasti seikkailemaan vaikka alitehtäviä olisi suorittamatta, vaan joutuu pelaamaan jostain tallennuksesta. Todella hyvä ja laaja peli. Saa varmasti vastinetta rahoille. Itselläni taisi mennä 60-70 tuntia läpipeluuseen ja vielä jäi koluttavaa. Muutamia tunteja meni hyppimiseen ympäri pelimaailmaa ja hieman vähemmän koomailuun kun aivot eivät sanoneet mitä pitää seuraavaksi tehdä.

Resident evil 4
8/10. Kävin Zeldan jälkeen pelaamaan, joten alussa oli hieman kontrolllit hukassa, mutta muutaman tunnin jälkeen kävi sujumaan pelailu. Hieman huono kuvakulma saa minulta miinuspisteitä. Jää joskus alueita kuolleeseen kulmaan. Tässäkin pelattavaa riittää. Hyvät bonusmateriaalit antavat hyvin lisää peliaikaa.

Guitar hero 3
9/10. Miinuspiste tulee siitä, että mediumin ja hardin tasoero on kova. Tai sitten minun pikkurillissä on vikaa. ;)

Super Mario Galaxy
10/10. Viime keskiviikkona ostettu, joten voin vain hehkuttaa kyseistä peliä. tuli pelatessa semmoinen olo, että ei olisi ikinä uskonut että tämmöinen peli voisi tulla kauppoihin. Todella hyvin tehty ohjaus. Jos oisin Nintendon fanboy, hehkuttaisin että tämä peli tekee samanlaista historiaa, kuin alkuperäinen Mario matolaatikolle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Itselläni ollut kyseinen konsoli nyt viikon ajan. Kyllä täytyy kehua laitetta ja sen ohjaimia. Itsekkin olen pelaillut Sporttia, joka tulee konsolin mukana sekä Super Mario Galaxya, joka on aivan mahtava peli.
Pelien hinnat on hirveät, tosin esim. cdon.comilla on tarjouksia, kuten Red Steel hintaan 17.95 ja Rayman Raving Rabbids hintaan 14.95. Kannattaa käyttää hyväksi jos on tarvetta kyseisille peleille.
En haluaisi mainostaa mitään firmaa, mutta pelien hinnat ovat yleensä poskettomia, joten en voi olla mainitsematta noista tarjouspeleistä.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Ostin itsekin tänään Wiin. Toistaiseksi paketti pysyy kiinni (ks. Kalsarikänni-ketjusta syy). Huomenissa aukenee ja testaus alkaa.
Ostin lisäohjaimen, jossa tulee jotain pelejä. Ainakin biljardi sekä ammunta näyttivät kivoilta.
Call Of Duty 3 ehti tulla tukkuriltakin ajoissa, niin sitäkin pitää testata.
Kokemuksia ehkä ensi viikolla.
 

Morrison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Master chiefiltä tuli YV:n tällainen mielenkiintoinen linkki:

Head Tracking for Desktop VR Displays using the WiiRemote

Täytyy sanoa, että jos tuosta sovelluksesta saadaan joskus tehtyä toimiva peli, niin se on todellakin pakko-ostos! Toinen asia, miten joku voi edes keksiä tuommoista! Noh, toiset on vaan fiksumpia kuin toiset.
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältäkin löytyy Wiin omistaja. Ostin oman Wiini jo julkaisussa ja silloin tuli pelattua konsolilla eniten, nyt sen pelaaminen on vähän jäänyt taka-alalle, kun ostin Playstation 3:sen ja ei Wiin pelivalikoimakaan päätä huimaa. Omistan seuraavia pelejä:

- RE4 Wii-edition, kerkesin pelaaman tämän jo muutamaan kertaan Cubella läpi, ja loistava peli se onkin. Tosin pidän Cuben versiosta enemmän nostalgian takia. 9/10, cube-versio 10/10

- Zelda Twilight Princess, loistava peli, mutta jokin jäi puuttumaan. Suosittelen jokaiselle Zelda-sarjan fanille ja seikkailupelien ystäville. 9/10

- Mario Galaxy, oman genrensä kiistatta paras peli. Moni voi kokea tämän liian lapselliseksi, mutta kannattaa silti rohkeasti kokeilla, yllätytte varmasti. 10/10

- Red Steel, älkää missään nimessä menkö tuhlaamaan rahojanne tähän kuten minä tein! Aivan surkea tekele. 0/10

- The Godfather: Blackhand Edition, mukiin menevä tekele. GTA-peleistä tykkäävillle hyvää viihdettä, vaikkei yllä kyseisen sarjan tasolle vähimmissäkään määrin. 7/10

- Metroi Prime 3, Wiin paras FPS-peli, joka kuitenkin on enemmän seikkailupelien tyylinen. Mustbuy jokaiselle Wii-omistajalle. 9/10

- Harry Potter and The Order Of The Phoenix, Potter-sarjan faneille lähinnä. Muiden kannattaa pysyä kaukana tästä. 7/10

- Wii Sports, joka tulee pelin mukana on mukiinmenevä moninpeli, yksinpelinä ei jaksa kiinnostaa. Moninpeli 8/10, yksinpeli 5/10.

Wii on loistava konsoli, jolla on paljon tarjottavaa niille, jotka eivät ole vielä sen pelejä pelanneet. Mutta pidemmän päälle Wiin pelivalikoima rupeaa loppumaan kesken ja aluerajoitusten takia me eurooppalaiset saamme odotella pitkän aikaa uusia pelejä, kuten Fire Emblemiä.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Nostetaanpas tätäkin ketjua ylös kun olisi käytettynä edullisehko Wii tarjolla ja harkitsen tässä nyt hieman sen ostamista..
Onkos jotain uutta länsirintamalla Wiin suhteen? Eipä ole ilmeisesti mitään kummempia uusia pelejäkään tullut nyt markkinoille, kuten ei kyllä millekään konsolille Joulun jälkeen.

Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure tulee mieleen uusimmasta Pelit lehdestä jossa sai 91 pistettä ja Pelit suosittelee -leiman. Kyseessä on siis jonkinnäköinen old-school -tyylinen seikkailupeli pulmanratkomisineen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös