Nimimerkkihakemukset - millä tavalla sait tunnuksesi?

  • 5 089
  • 41

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kirjoitusoikeuksien myöntäminen minulle on ollut virhe. Mitään lisäarvoa en ole palstalle tuonut ja johan ne oikeudet kerran on jo poistettu, kunnes ilmeisesti moderaattorit tajusivat ymmärtäneensä väärin viestini, tai sitten vain sattui olemaan hyviä puolestapuhujia ja oikeudet palautettiin.

"Kommentoin ja kirjoitan viestejä harvakseltaan, pyrkimyksenä kuitenkin aina kirjoittaa asiallisesti."

No, on ainakin ollut lyhyt hakemus. Nyt jälkeenpäin voin viisastella, että jälkimmäinen lause taisi olla huuhaata.

Pitäisiköhän sitä käydä tekemässä joitain viiltäviä kommentteja kiekkopuolelle, ettei modet heitä mua mäkeen ja näin jäisi hienot JWC:t, Summer Breezet ja Jatkoajan Tamperelaiset osaltani taakse.

Ei se mitään auta. Peli on menetetty. Nyt vaan toivot että joku Vierumäelle tulevista on mode, juotetaan se känniin / hakataan (valinnan vapaus on hieno asia) ja laitetaan kädet ristiin.

Ja jos ei onnistu, tehdään joukkopako Pasila-forumille
 

Hybbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, MUFC, FCUM
Olen lukenut palstaa jo pitkälti toista vuotta ja tahtoisin osallistua mukaan keskusteluihin enkä vain lukea muiden mielipiteitä.

Viidessä vuodessa 114 postausta, aika ahkerasti tullut osallistuttua keskusteluihin. Luettua tulee kyllä yhä päivittäin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Onko tämä nyt se paljon puhuttu pelikirja :D

jpp. tällä ifk pelasi koko kauden

niin ja asiaan liittyen, mulla toi kenttä on hoidettu kanssa välilyönnillä
 
Viimeksi muokattu:

Viljuri

Jäsen
Mielestäni olen kiteyttänyt oman panokseni aika lailla osuvasti 2003, vaikken siis mikään ennustaja olekaan:

Perustelen kirjoitusoikeuksien hakemista lyhyellä virkkeellä, joka osoittaa suomen kielen osittaista hallintaa. Perustelujen kirjoittaminen ei ole helppoa sortumatta monimutkaisiin lauserakenteisiin, mistä huolimatta uskallan asettaa kirjoitusoikeuteni arvoisien moderaattorien päätettäviksi

Eikä sanakaan kiekosta!
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
"On vasta elokuu ja odotan kiekon tippumista."

Sitä edeltävänä pieni litania paskaa muusta kirjoitushistoriasta. On se kyllä perkele, kun Jatkoajan hakemuksestakin piti yrittää tehdä jotain kirjallista taideteosta. Ja Kalsarikänniketjuun menee varmaan puolet viesteistä.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Eeei helvetti mitä myötähäpeää...

Olen seurannut jääkiekkoa aktiivisesti viimeiset 20 vuotta. Lisäksi kirjalliset taitoni riittävät itseilmaisuun julkisillakin forumeilla.

Uskoisin että minulla on jotakin annettavaa myös Jatkoaika- sivuston lukijoille

Itseilmaisuun...EI JUMALAUTA. Muutenkin on tosiaan ollut paljonkin tuota annettavaa...
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melko asiallinen näytti kirjoitusoikeusien anomukseni olevan. Pientä ylimielisyyttä on ehkä havaittavissa post scriptumissa:

"ps. Armoa (ja näemmä Jatkoajan kirjoitusoikeutta) anotaan, muita asioita HAETAAN.

Silloin joskus tuo tosiaan oli kirjoitusoikeuksien anomus. Nyt oli tietysti pakko tarkistaa nykyinen rekisteröitymisen sanamuoto. Vaihdettu on, nykyään kirjoitusoikeuksia siis haetaan. Ninqu mul olis jotai krediittii valittaa kirjotusasust. :)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mulla ei oo hakemusta ollenkaan, muistaakseni tänne ei ihan alussa tarvinnut hakemusta tehdä?

Näköjään oon 300. rekisteröitynyt. Oman numeronsa näkee ainakin pistämällä hiiren osoittimen oman nimimerkin päälle, linkissä viimeisenä oleva numero on rekisteröitymisnumero.


Sama vika. Kiekkopesästä suoraan siirtyneet saivat suoraan paikkansa auringossa. Eli ei tarvinnut tehdä hakemusta. En muista missä vaiheessa tuo tuli eteen uusille hakijoille. Alussahan oli kaikenlaista säätöä Jatkoajan hakuehdoissa.

Mää oon muuten numero 243.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Sama vika. Kiekkopesästä suoraan siirtyneet saivat suoraan paikkansa auringossa. Eli ei tarvinnut tehdä hakemusta. En muista missä vaiheessa tuo tuli eteen uusille hakijoille. Alussahan oli kaikenlaista säätöä Jatkoajan hakuehdoissa.

Mää oon muuten numero 243.

Mulla näyttää olevan 154.
 
Viimeksi muokattu:

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Voin kyllä rehellisesti sanoa, että kirjoitusoikeuksien myöntäminen minulle on ollut virhe. Mitään lisäarvoa en ole palstalle tuonut ja...

Suurin osa täällä lienee kuitenkin ihan omaksi ilokseen eikä sydänvertaan vuodattamassa jonkinlaisen mystisen palstatason nostamiseksi? Kunhan keskustelu rullaa jne.

Oma hakemukseni:
Olen seurannut jääkiekkoa lapsuusiästä lähtien, aluksi lähinnä Kärppien edesottamuksia, sittemmin myös kansainvälisiä koitoksia ja NHL:ää. Aktiivisesti jääkiekkoa seuranneena minulla on myös asiantuntemusta ja mielipiteitä, joita mielelläni jakaisin muiden käyttäjien kanssa laadukkaimmassa jääkiekkoaiheisessa keskustelufoorumissa, jonka netistä olen löytänyt. Minulla on annettavaa tälle keskustelupalstalle ja sillä minulle.

No huoh. Tällä kuitenkin sisään, mahtoi olla toinen hakemus unohdettuani aktivoida ensimmäisen tunnukseni...
 

Ferris

Jäsen
Sama vika. Kiekkopesästä suoraan siirtyneet saivat suoraan paikkansa auringossa. Eli ei tarvinnut tehdä hakemusta. En muista missä vaiheessa tuo tuli eteen uusille hakijoille. Alussahan oli kaikenlaista säätöä Jatkoajan hakuehdoissa.

Mää oon muuten numero 243.

Näinhän se meni juu. Itse on tullut varmaan oltua aamuyöstä lähtien jonossa, kun aikanaan on tullut saatua kirjoitusoikat numerolla 5.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla näyttää olevan 154.
Oot kylläkin numero 148 :D

Joo kiekkopesästä tänne tuli aikoinaan rekisteröidyttyä kun saittia ei ollut muistaakseni vielä virallisesti edes avattu, vaan haettiin testikäyttäjiä.

edit: 810 käyttäjää näköjään tullut palstalle ensimmäisenä päivänä, joka on siis 19.3.2001.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oot kylläkin numero 148 :D

Joo kiekkopesästä tänne tuli aikoinaan rekisteröidyttyä kun saittia ei ollut muistaakseni vielä virallisesti edes avattu, vaan haettiin testikäyttäjiä.

Mitäköhän helvettiä. Enkä oo vielä edes humalassa. Tästä tuleekin hauska perjantai
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
810 käyttäjää näköjään tullut palstalle ensimmäisenä päivänä, joka on siis 19.3.2001.


N*ssitaan pilkkua sen verran, että Jatkoaika.com näki päivänvalonsa tammikuussa 2001 ja keskustelupalsta koki suurmuutoksen 19.3.2001. Joten tammikuun ja maaliskuun puolivälin aikana palstalle kerkesi juuri tuo 810 henkilöä rekisteröitymään, mutta avauspäivänä tammikuussa 2001 liittyneiden määrästä ei ole tarkkaa hajua.
 

Doaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arizona Coyotes, Shane Doan
Ei vittu, ihan hävettää. Miten tälläisellä paskalla sai oikeudet heti ekalla kerralla. Slurps, ruskee kieli paistaa
Minulle pitäisi myöntää kirjoitusoikeus koska olen todella kova jääkiekko fani. Etenkin NHL:ää seuraan todella tarkasti. Osaan käyttäytyä ja kirjottaa antamienne sääntöjen mukaan ja tulen noudattamaan sääntöjänne joka viestissäni.
 

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Kolmella sanalla viekkaasti huijasin moderaattoreita:

Osaan kirjoittaa asiallisesti.

Lyhyestä virsi kaunis, tosin asiallisuutta en ole kirjoituksistani kovin paljoa vielä tähän päivään mennessä löytänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös