Nimimerkkihakemukset - millä tavalla sait tunnuksesi?

  • 5 089
  • 41

tutzba

Jäsen
Jokainen Jatkoaikaan tunnukset saanut tietää, että täytyy olla loistavat perustelut ennen kuin tunnukset saa! Jotkut saattavat nuoleskella moderaattoreita, jotkut ovat rehellisiä. Jotkut - kuten minä - luottavat hämmentävän surkeaan hakemukseen ja siihen mahdollisen säälin herättämiseen.

Käsi sydämelle jatkoaikalainen, millä tarinalla sinä tänne olet päässyt?

Aloitan pelin omallani.

Jääkiekko on todella rakas lajina minulle, ja haluaisin saada keskustella siitä muiden samanlaisten kanssa. Myös haluaisin mahdollisuuden tehdä ns."otteluraportteja" keskustelusivuille, sillä käyn katsomassa -- SM-liiga pelejä Tampereella ja Hämeenlinnassa.

Huomatkaa sanajärjestyksen puuttuminen ja tyylikäs yhdyssanavirhe.

Hakemukset löytyvät kun klikkaat kohtaa "Pikalinkit" ja sieltä "Muokkaa profiiliasi".
 

Hippi Hiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nanna Karalahti
Loistava ketju! Tässä oma mainio tuotokseni:

Hei! Olen innokas SaiPan kannattaja ja jääkiekon seuraaja. Olen lukenut muiden kirjoittajien tekstejä kohta melkein vuoden päivät ja välillä on tehnyt mieli kommentoida asioita itsekin. En luultavasti ole aluksi mikään viiltävien analyysien tekijä, mutta uskon kehittyväni pikkuhiljaa paremmaksi kirjoittajaksi. Erityisesti haluaisin kommentoida SaiPan otteita. Myös maalivahdit kiinnostavat kovasti. Jatkoajan ansiosta olen alkanut päästä sisään NHL:n kuvioihin. Kiitos siitä. Siinähän ne tärkeimmät.

Ihan vuoden päivät kohta, reipas poika. Lopetus on aivan hekumallinen. Pitäisiköhän ottaa käyttöön viestin lopussa? Onkohan wilcon hakemuksen lopussa ollut aina yhtä ilahduttava "että silleen...?"
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Noh menkööt. Tälläinen hakemus tuli väsättyä vuonna 2006, pimeinä helmikuun päivinä. Olympialaiset ja HPK-Ässät finaalit olivat kyseisenä keväänä suuri keskustelun aihe..

Kiinnostaa kommunikoida reaali ajassa lätkästä, varsinkin tällä hetkellä kun olympialaiset ovat vauhdissa!! Olisi mukava päästä itsekkin oma mielipiteensä ilmaisemaan täällä, koska jatkoajan-keskustelu palstalla tuntuu olevan asiallisempi taso kuin eräillä muilla foorumeilla..

Huomatkaa pienimuotoinen perseenuolenta, toki hyvällä maulla toteutettuna.
Huomatkaa sanajärjestyksen puuttuminen ja tyylikäs yhdyssanavirhe.
Kröhm. Ei tainnut minullakaan olla kaikki äidinkielen tunneilta opitut säännöt muistissa tuota rustatessa.
 
Viimeksi muokattu:

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Mulla on varmasti lyhin:

"- edited: 24.05.2006"
Eipäs muuten ole, minun näyttää tällaiselta:

*

Aikanaan kun palstan ulkonäkö laitettiin uusiksi niin tuo hakemusruutu oli jostain syystä tyhjentynyt. Kun muokkasin profiilia niin huomasin että en pystynyt tallentamaan muutoksia kun hakemusruutu oli tyhjä, siksi laitoin sinne tähden.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Tollanen näköjään tullut joskus väsättyä:

"Olen jo vuosia lukenut Jatkoajan keskustelupalstaa ja nyt haluaisin kirjoitusoikeuden palstallenne. Minulla on kokemusta erilaisista foorumeista, joten säännöt ovat minulle tuttuja ja osaan noudattaa niitä. Olen aktiivinen ihminen sekä kiinnostunut monista eri asioista. Kirjoitusoikeus Jatkoajan keskustelupalstalle olisi todella hieno asia."

reps
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täytyy kyllä sanoa että tuo tutzban kielioppi pisti naurattamaan. Pienet ovat vaatimukset jos tuolla hakemuksella on kirjoitusoikeudet annettu.

Muutenkin aika lyhyitä ovat hakemuksenne, jos nuo lainatut pätkät ovat koko hakemusenne. Itse pistin runosuoneni laulamaan ja taiteilin pitkän tarinan. Tässä se valloittavin osio :
Näin kesällä sitä ei taida lätkäfanilla olla paljoa muuta aiheeseen liittyvää tekemistä kuin jauhaa täysin merkityksetöntä paskaa täällä nettifoorumeilla , joten kaipa sitä voisi itsekin kantaa kortensa kekoon.
 

Jokru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hawks, sympatiat Sportille, S-Kiekko
Ei vit..
Sellainen häpeäntunne tuli, ettei sitä kehtaa laittaa... Kunnon nuoleskelua.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Kun halusin muuttaa jotain profiilissani, niin tais tulla bugi tai jotain, kun anelin omaani talla tavalla:

Mulle vois myonta kirjoitusoikeudet siksi, etta mulla on ne ollu jo kohta 10 vuotta...

(mika taa tallanen on, kun haluu muuttaa profiiliaan???)

Viimeksi kun vaihdoin nimimerkkiani, niin perustelin Mats Bedön olevan "paljon parempi" kun silloinen 1Timer.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kuten tuolla nauruketjussa jo tulikin ilmi, olen onnistunut hävittämään oman hakemukseni asetuksistani. Sen verran kuitenkin muistan, että kertasin lätkäkiinnostukseni syntymisen 80-luvun puolivälin maaotteluista lähtien, Calgaryn hopeafiilikset, 90-luvun alkupuolen NHL-heräämisen ja muuta vastaavaa. Pitkällä kaavalla kuitenkin. Tai sitten nämä ovat jääneet vain takaraivoon, koska muistaakseni ensimmäinen hakemukseni jäi jotenkin vahvistamatta ja jouduin kirjoittamaan uuden.

Ensimmäisistä viesteistäni olen sen verran kehittynyt, että aivan rankimmat yhdyssanavirheet ovat jääneet pois. Ja kai sitä jonkinlaista kypsymistä on tapahtunut kirjoittajanakin, mutta omien vanhojen viestiensä lukeminen saa aina hiukan suvaitsemaan uusia palstalaisia.
 

TML

Jäsen
"Koska ilmaisen värikkäästi mielipiteeni eri jääkiekkoon liittyviin asioihin."

No jaa.. Melko ytimekäs jotta pääsen ineen mutta onko tuota nyt sitten toteutettu?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Eipäs muuten ole, minun näyttää tällaiselta:

*

Aikanaan kun palstan ulkonäkö laitettiin uusiksi niin tuo hakemusruutu oli jostain syystä tyhjentynyt. Kun muokkasin profiilia niin huomasin että en pystynyt tallentamaan muutoksia kun hakemusruutu oli tyhjä, siksi laitoin sinne tähden.
Voi olla että mun tilanne liittyy samoihin systeemeihin. Tosin minulla ei ole kuin välilyönti tuossa hakemuskentässä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Jaa paljastetaan se omakin hakemukseni vaikka siitä loppu on kadonnut jonnekin bittiavaruuteen:

Hyvin oudoksi rakentunut viharakkaus-suhde jääkiekkoon, jossa jääkiekko on kiinteällä tavalla osa elämääni kuitenkaan hallitsematta sitä, kaikesta huolimatta punavalkoinen (Red Wings) sydämeni sykkii iäti vaikka juuri nyt - runkosarja menestyksestä hu

eli hu... jälkeen tuli vielä rimpsu tekstiä mutta kadonnut jonnekin tms.

Ja huomioikaa, ei perseennuolentaa - enhän minä nyt sellaista harrasta...

vlad.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
~KLIPS~Tai sitten nämä ovat jääneet vain takaraivoon, koska muistaakseni ensimmäinen hakemukseni jäi jotenkin vahvistamatta ja jouduin kirjoittamaan uuden.

Ensimmäisistä viesteistäni olen sen verran kehittynyt, että aivan rankimmat yhdyssanavirheet ovat jääneet pois. Ja kai sitä jonkinlaista kypsymistä on tapahtunut kirjoittajanakin, mutta omien vanhojen viestiensä lukeminen saa aina hiukan suvaitsemaan uusia palstalaisia.
Nyt muuten muistui mieleeni että samoin kävi minullekin! Ensimmäisestä hakemuksesta tuli hylsy, mitähän sinne on tullut rustattua kun tuo toinenkaan ei kovin timanttinen ollut.

Toinen juttu mitä olen miettinyt on se että mistä tämä oma nimimerkki on tullut. Siinä kun ei ole päätä eikä häntää! Mitä helvettiä päässäni on liikkunut kun tälläisen nimimerkin hakemukseen lisäsin?!? Oikeasti, ei minkäänlaista hajua mistä Orman tai sitten Mollis on mieleeni tullut.. Mollis niminen baari oli kyllä aikoinaa, mutta Orman? Hämärää..

Sama homma muuten kuin Sampiollakin, itse ainakin muistelen aina omia viestejä alussa ennenkuin alan kommentoimaan uusien palstalaisten viestejä.

Ketju on varsin aiheellinen, kun lukee tuota otteluseurantaa. Moderaattoreille voisi perustaa oman ketjun, jossa perustelevat, minkä takia muutamat nimimerkit saavat pitää kirjoitusoikeutensa. Täysin mautonta provoa lentää joka suuntaan, eikä keskustelusta ole tietoakaan.
Niin, tuo otteluseurantaketjuhan on vähän vapaampi alue kuin muut. Siellä tuo keskustelun taso on kuin suoraan Suomi24:lta yleensä. Onneksi muuten taso on pysynyt kohtuu hyvänä, varsinkin NHL-puolella keskustelu on harvoin provon kylvämistä ja vapaallakin puolella keskustelu on nykyään aika rauhallista. Toisaalta olisi mukava nähdä taas TOJ ja Awekin vapaalla, vähän väritöntä välillä tämä touhu..
 
Viimeksi muokattu:

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen ajatellut rekisteröityä jo aiemmin, mutta hankittuani tietokoneen ja internetin myös kotiini, pystyn lukemaan ja kirjottamaan palstalle useammin. Olen seurannut jääkiekkoa, erityisesti Sm-liigaa yli 10 vuotta, ja minulla on mielipiteitä, jotka osaan esittää värkevällä tavalla. Luen palstaa nykyään päivittäin, mutta mielenkiintoa lisäisi paljon, jos saisin myös itse kirjoittaa.
Tällaisella meikäläisen oikeudet on perusteltu. Hienosti on näköjään jokaisen lauseen alkuun osattu lyödä kaksi välilyöntiä ja pilkkua käytetty lauseenvastikkeen kanssa. Naurattaa vähän myös tuo mielipiteiden esittäminen järkevällä tavalla. Onkohan toteutunut?

Ketju on varsin aiheellinen, kun lukee tuota otteluseurantaa. Moderaattoreille voisi perustaa oman ketjun, jossa perustelevat, minkä takia muutamat nimimerkit saavat pitää kirjoitusoikeutensa. Täysin mautonta provoa lentää joka suuntaan, eikä keskustelusta ole tietoakaan. Vaikka tunteella eletään mukana, niin ei jokaisesta Jokereihin kohdistuneesta jutusta tarvitse itkeä noin paljon.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Tällaista oli mielessä alkuvuonna 2002:

pala kirjoitti:
Olen innokas jääkiekon seuraaja ja otan mielelläni kantaa päivän polttaviin kysymyksiin. Nettietiketti on minulla myös hallussa

Jääkiekkoa onkin seurattu ja välillä edelleen myös innokkaasti. Päivän polttaviin kysymyksiin on täällä tullut harvemmin otettua kantaa. Viimeinen kohta onkin sitten ollut ainakin totta, koska yhtään pelikieltoa saati edes varoitusta ei ole tilillä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nyt muuten muistui mieleeni että samoin kävi minullekin! Ensimmäisestä hakemuksesta tuli hylsy, mitähän sinne on tullut rustattua kun tuo toinenkaan ei kovin timanttinen ollut.
Mulla ei käsittääkseni ollut kyseessä hylkäys, vaan en ollut tajunnut vahvistaa jotain tjsp. Ihmettelin asiaa itse jonkin ajan kuluttua hakemukseni lähettämisestä, kun mitään ei kuulunut palstan puolelta. En tiedä olenko aivan hakoteillä muistoissani, hyvin mahdollista sekin.
 

Turder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Parannan parhaani mukaan erityisesti NHL-osion aiheita raudanlujalla änäritiedolla ja erityisesti kivikovalla Leafs asiantuntemuksella.

Toisto, itsensä yliarviointi ja linkkumaiset sanavalinnat toimii aina.

Edittiä sen verran, että muistaakseni tuo hakemus piti laittaa kahteen kertaan. Joskus olin aiemmin laittanut hakemuksen ja tunnuksia ei tullut. Taisi tulla jotain mailiin, että yritä uudelleen tai perustele lisää tms. Sitten asia jäi kuukausiksi, saattoi olla jopa vuosi. Joskus myöhemmin sitten tuli laitettua hakemusta vetämään ja tunnukset tulivat heti.
 
Viimeksi muokattu:

vetoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia, Bolts
Olen seurannut jatkoajan keskustelua jo pitkään ja olen tullut siihen tulokseen että olisi korkea aika ilmaista oma mielipiteeni asiasta. Aloitin jääkiekon seuraamisen jo 15 vuotta sitten ja en ollut silloin edes kouluikäinen !

Toivonkin että saisin oik

Tosta menee poikki, en muista mitä hakemuksessa oli "oik" jälkeen. Mainittakoon, että hakemukseni meni läpi vasta toisella uusintakerralla.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Mulla ei käsittääkseni ollut kyseessä hylkäys, vaan en ollut tajunnut vahvistaa jotain tjsp. Ihmettelin asiaa itse jonkin ajan kuluttua hakemukseni lähettämisestä, kun mitään ei kuulunut palstan puolelta. En tiedä olenko aivan hakoteillä muistoissani, hyvin mahdollista sekin.

Toisaalta ei minullekkaan tainnut mitään virallista hylkäystä tulla, tai ei siitä ainakaan ilmoitettu. Muistelin vain että siihen ei tullut minkäänsortin vastausta, josta päättelin että ei tainnut napata.

Itsellänikin on tosin aika hatarat muistikuvat, on tuosta jo kuitenkin kolmisen vuotta (ja hieman päälle) aikaa.
 

tutzba

Jäsen
On muuten mielenkiintoista, sillä itse hain muistaakseni ainakin yhden kerran tunnuksia turhaan. Taisi siis olla toinen tai kolmas kerta kun sellaiset minulle myönnettiin. Hupaisaa on kuitenkin se, että aina käytin samaa hakuperustetta. Joko siellä kyllästyttiin kun sama helvetin tutzba häiriköi koko ajan, tai sitten niillä hakemuksilla ei oikeastaan ole mitään väliä.
 

Zago

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minulle pitäisi myöntää kirjoitusoikeudet, koska olen nuori ja innokas fani ja haluan jakaa omat mielipiteeni ja tietoni muiden jääkiekkokannattajien kanssa. Olen lukenut palstaa jo melko pitkään ja huomannut sen olevan paras lätkä-aiheinen palsta. Siksi haluan myös itse saada kirjoittaa tänne.

Tällaisella on oikeudet saatu. Ensimmäisellä yrittämällä tulivat muistaakseni. 3,5 vuotta on tästäkin jo vierähtänyt ja kieli tosiaankin näyttää sellaiselta 15-vuotiaan tasoiselta. Ensi huuman jälkeen kirjoittelu vähän jäi, mutta viimeinen puoli vuotta on taas ollut aktiivisempaa, vaikka enemmän olen vain lukenut kuin kirjoitellut. Hyvä systeemi tämä hakemuksella haku on, koska silloin tuntee olevansa valittu ja pitää ehkä huoltakin siitä, ettei menettäisi kirjoitusoikeuksia.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
Tervehdys!
Olen jo pidemmän aikaa seurannut sivujanne, ja nyt on jo vähitellen korkea aika minunkin avata sanainen arkkuni. Seuraan todella paljon kaikenlaista urheilua, ja luulen että minulla tulee vielä paljon annettavaa sivuillenne.
Lisäksi voisin mainita tyttöystäväni olevan aivan hermoromahduksen partaalla koskien suhdettani urheiluun.Vietän muka liikaa aikaa tekstitv:n kanssa.

Tällä sisään.
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Mulla ei oo hakemusta ollenkaan, muistaakseni tänne ei ihan alussa tarvinnut hakemusta tehdä?

Näköjään oon 300. rekisteröitynyt. Oman numeronsa näkee ainakin pistämällä hiiren osoittimen oman nimimerkin päälle, linkissä viimeisenä oleva numero on rekisteröitymisnumero.
 

HockeyNator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, kaikki junnut
Olen lukenut pitkän aikaa Jatkoaikaa ja nyt mieleni tekisi myös itse päästä keskustelemaan. Olen innokas jääkiekon seuraaja ja toivottavasti hakemani kirjoitusoikeudet auttavat minua kehittämään jääkiekkotietämystäni ja kirjoitustaitojani. Jatkoajan, sen laajan sekä asiantuntevan käyttäjäkunnan takia, pitäisi olla oikea paikka näihin tarkoituksiin.

Näin viime kesänä. Kolmas kerta toden sanoi. Ensimmäisellä kerralla sain sähköpostiin viestin, mutta se linkki, josta hyväksyminen piti varmentaa, ei toiminut. Toisella kerralla en edes muista mikä meni pieleen. Sen muistan, että modet saivat pari vihaista viestiä alkaen sanoilla: "ei tää jumalauta voi olla niin vaikeeta", hehe.

Tajusin juuri, että normaali nimimerkkini "kekkone" olisi vapaana. Tuolla nickillä hain kaksi ekaa kertaa ja kolmannella keksin muovisen HockeyNatorin. Nyt ei voi enää vaihtaa, kun tuossa seinällä roikkuu #88 HOCKEYNATOR...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös