Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 149 954
  • 32 709

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tota en ny oo ihan varma, mut kannataakohan sitä ovea avata ?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Tässähän tulee mieleen vanha satu kilpikonnasta ja skorpionista. Kaikkihan muistavat sen?
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hampaisiin saakka asestautunut sikhi
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jameksella jäsen jo jäykkänä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Totta kai muistaa. MacGyver kertoi sen Petelle ja Jackille hieman vastaavissa olosuhteissa.

Mahtavaa. Tähän viittasinkin itse sadun lisäksi. Taisi olla niitä viimeisiä jaksoja, joita kevät-talvella Foxilta näkyi.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Iski sellainen pieni haikeus jo nyt kun tietää että tuon jälkeen on vain yksi Sir Rogerin Bond jäljellä.

Onneksi sentään Daltonin kaksi Bondia pelastavat sitten seuraavan viikon.

Sen jälkeen meitä ei pelasta enää mikään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onneksi sentään Daltonin kaksi Bondia pelastavat sitten seuraavan viikon.

Sen jälkeen meitä ei pelasta enää mikään.
Daltonin Bondit on kyllä hyviä, mutta toisaalta niistä ei paista kuitenkaan sellainen sama legendaarisuus mitä Rogerin ja Seanin Bondeista.

Ja joo, Brosnanin leffat on kyllä omanlaisiaan. Toki Golden Eye on mielestäni oikeasti hyvä, tosin siitä kyllä näkee selvästi sen että siinä on vielä kasarin ja kylmän sodan jälkihöyryjä vähän jäljellä, vaikka toki 90-luvun puoliväliin meneekin.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Eipä auta kiistellä, kaikki Mooren Bondit on kyllä hyviä. Olisi muuten aika hurja siirtymä, jos mentäisiin suoraan Mooresta Brosnaniin. Niin erilaisia ovat herrojen tulkinnat Bondeista. Onneksi siinä on Dalton välissä pehmentämässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Daltonin Bondit on kyllä hyviä, mutta toisaalta niistä ei paista kuitenkaan sellainen sama legendaarisuus mitä Rogerin ja Seanin Bondeista.

Ja joo, Brosnanin leffat on kyllä omanlaisiaan. Toki Golden Eye on mielestäni oikeasti hyvä, tosin siitä kyllä näkee selvästi sen että siinä on vielä kasarin ja kylmän sodan jälkihöyryjä vähän jäljellä, vaikka toki 90-luvun puoliväliin meneekin.

Olen varmaan sata kertaa jo eri yhteyksissä jo maininnut: kylmä sota oli hienoa aikaa varsinkin Bondeissa. Oli se suuri ja mahtava (liittolaisineen) vastaan muut. Se poistui Neuvostoliiton hajoamisen myötä. Fiilis katosi siinä mukana.

Tokihan Spectrekin hämmentää soppaa aika ajoin, mutta eihän se ole ollenkaan sama asia.

1995 on jo liian "uutta aikaa" minulle Bondeissa. Surullista mutta totta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Täytyy tunnustaa, että en ole varma, olenko nähnyt kyseistä ottelua kertaakaan. Ainakin viime kerrasta on hyvin pitkä aika.


Itse olen tainnut vain kerran katsoa. Se oli kyllä paska. Missä kunnioitus ja ylpeys sekä arvostus koko Bond impeeriumia kohtaan. Mä kysyn ja Mä häpeän. Mä häpeän. En aio nytkään katsoa.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onhan tässä leffassa muutama sellainen suht ylilyönti mutta kokonaisuutena erittäin viihdyttävä.

Omaan makuun aivan liikaa ylilyöntejä. Pidän Goldfingeriä parhaana Bondia, tämä sijoittuu alempaan keskikastiin. Sen näkee siitäkin että Octopussyssa on alelaarin Oddjob, jolle on vain lyöty turbaani päähän, jottei tunnistettaisi halpakopioksi. Toimintakohtauksissa oli aika pahasti yliyrittämiseen makua, kun piti lyödä laudalta kaikki aiemmat Bondit. En mä jaksanut enää kunnolla seurata lopussa sitä over-the-top sähellystä, kaipa Roogeri kuitenkin hoiti voiton himaan. Pääkonna jäi vähän pliisuksi myös, eikä ollut oikein mitään ikimuistoisiksi nousseita kohtauksia.

Propsit kuitenkin ettei ollut mitään teinityttöjä tällä kertaa vaan oli etsitty paremmin Rogerin ikään sopivaa seuraa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: PJPT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös