Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 163 221
  • 32 751

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kaikki hyvin, onnellinen loppu, voi mennä nukkumaan.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Vesper kyllä yrittää ihan tosissaan saada Jaskan jättämään peliuran raakseen. Miten Jaska saa honeymoonin jälkeen aikansa kulumaan? Ryhtyy kommentaattoriksi ja tuijottaa kaukalon laidalla mikki kädessä?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä Venetsian-reissua ei tiettävästi ollut kirjassa. Istanbulissa ja Kuuraketissakaan Fleming ei sijoittanut pelireissua Venetsiaan, jos isot pojat hallin tupakkapaikalla oli oikeassa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Oon käyny Markuksen aukiolla, tais olla 86. Tuli vitullinen vesisade ja koko tori ui.
Taidettiin olla Aurinkomatkojen matkalla. Olin 5 v silloin
 

lunde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Chicago Blackhawks, naiskiekko
Oon käyny Markuksen aukiolla, tais olla 86. Tuli vitullinen vesisade ja koko tori ui.
Taidettiin olla Aurinkomatkojen matkalla. Olin 5 v silloin
Ylen Prismassa tuli jokin aika sitten mielenkiintoinen dokkari Venetsian(lahden?) tulvaporteista. Ovat asentaneet sellaisia meren pohjaan ja vaarallisen tulvan aiheuttavien erityisen isojen nousuvesien aikana pumppaavat ilmaa portteihin ja toinen pää nousee ylös muodostaen portin lahden suuaukoille. Laivaväylän liikenteen aiheuttama eroosio syö suoaluetta, joka voisi hillitä tulvia.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Montakohan ottoa Craig on mokannut tahallaan tässä elvytyskohtauksessa?
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Jameksin kannattaisi mennä hengenpelastuskurssille, kun tekohengitys ei tunnu tuottavan tulosta. Ei sitä koskaan tiedä, vaikka joutuisi toistekin noihin puuhiin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ylen Prismassa tuli jokin aika sitten mielenkiintoinen dokkari Venetsian(lahden?) tulvaporteista. Ovat asentaneet sellaisia meren pohjaan ja vaarallisen tulvan aiheuttavien erityisen isojen nousuvesien aikana pumppaavat ilmaa portteihin ja toinen pää nousee ylös muodostaen portin lahden suuaukoille. Laivaväylän liikenteen aiheuttama eroosio syö suoaluetta, joka voisi hillitä tulvia.

Tuo ob ollut suunnitteilla tosiaan ikuisuuden siellä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös