Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 224 840
  • 35 861

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Octopussy nousee monilla muuten esiin kun puhutaan ekasta nähdystä Jameksista. Itselläkin varmaan top3, Vaaran vyöhykkeellä taisi olla eka ja sitten luultavasti tämä tai Dr. No.
Minäkin olen miettinyt tätä suurta kysymystä. Lupa tappaa tuli ainakin suhteellisen tuoreeltaan nähtyä vuokrafilmiltä. Ei voi enää muistaa varmaksi.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Minäkin olen miettinyt tätä suurta kysymystä. Lupa tappaa tuli ainakin suhteellisen tuoreeltaan nähtyä vuokrafilmiltä. Ei voi enää muistaa varmaksi.
Itellä taitaa olla Kuoleman katse se ensimmäinen. Isä oli käyny katselemassa siihen asti melkein kaikki aina leffateatterissa ja sitten näytti pojilleen perintönä uutta Jameksia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Itellä taitaa olla Kuoleman katse se ensimmäinen. Isä oli käyny katselemassa siihen asti melkein kaikki aina leffateatterissa ja sitten näytti pojilleen perintönä uutta Jameksia.
Minäkin sain isältäni Bond-kipinän jo 80-90 -lukujen vaihteessa. Ei vain millään muista tuliko ennen Lupa tappaa -leffaa katsottua esimerkiksi aiempia Rookerin Bondeja. Varmaan kaikki vanhemmatkin Bondit olen kyllä lapsena katsonut. Valitettavasti en voi tätä tärkeää asiaa enää tiedustella. Aina tosiaan asioita jää sanomatta ja kysymättä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Bondille ei ole ongelma piilotella lihan välissä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eka Bondi leffassa nähtynä oli "Erittäin Salainen" ja tämä kertaa kolme. Valkokankaalla tuli kolmesti katsottua myös Impriumin Vastaisku, Aliens2, Amadeus, Indyn Lost of ja Leathal weapon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös