Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 224 973
  • 35 861

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
49 vuotta tämän elokuvan jälkeen valkoinen mies, musta nainen-yhdistelmä tuntuu edelleen olevan ongelma liian monelle.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jenkeissä rotuerottelu oli vielä 60-luvulla aikamoisen ajankohtainen. Etelävaltioissa toki varmasti myöhemminkin.

Mä ajattelen asian niin, että vanhoja elokuvia ei pitäisi hyllyttää sen takia että ne eroavat nykyhetkestä. Ne on tehty omalla aikakaudellaan
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mä ajattelen asian niin, että vanhoja elokuvia ei pitäisi hyllyttää sen takia että ne eroavat nykyhetkestä. Ne on tehty omalla aikakaudellaan
En kai minä ole mitään hyllyttämässä. Pohdin vain onko ollut aikoinaan kohua tästä rotujen välisestä "ystävyydestä".
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
"Clothes off".

Ainoa minkä herra Bond rekisteröi aidosti.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Äsken oli muuten ikkunassa kovan kuopiolaisen bändin mainos. @Roger Moore osaa varmaan sanoa minkä.


E
Itse asiassa se olikin Tervolasta.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En kai minä ole mitään hyllyttämässä. Pohdin vain onko ollut aikoinaan kohua tästä rotujen välisestä "ystävyydestä".
Jos 2020-luvulla samaisesta "ystävyydestä" syntyy kohua, niin varmasti myös 1970-luvulla. Tietty useimmat pitivät ajatukset mielissään, kun somen virkaa toimitti lehtien yleisöpalstat.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Rookeri ei taida läpsiä tai lyödä naisia edeltäjänsä tapaan?
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Jaska pani ennen kuin osoitti aseella. Tämä James ei siis ole raiskari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös