Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 212 968
  • 35 072

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
On Her Majesty's Secret Service on toiseksi parasta, mitä on v. 1969 tullut - mä olen parasta!
Täällähän lienee runsaasti ns. miehen ikään ehtineitä. Minulla on vielä reilut yhdeksän vuotta matkaa rajapyykkiin.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tuohan on yksi koko elokuvahistorian turhimpia repliikkejä tuo "sille toiselle ei koskaan käynyt näin". Ei se ole hauska one-liner tai mitään, se on vain tyhmä kommentti..

Minkälainen vastaanotto tällä oli aikoinaan? Connerysta Lazenbyyn ja onhn tämä tyyliltäänkin vähän erilainen.

Yksi omista suosikeista kyllä.
Itse asiassa todella yleinen mielipide tuntuisi olevan se, että tämä leffa on koko Bond-sarjan aivan parhaita tarinoita, jonka sitten vain Lazenby "pilaa"
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
En voi kyllä mitään sille että Lazenby on tuon kirveellä veistetyn naamansa kanssa melkoinen karisman musta aukko.
Kiltin alta se todellinen karisma paljastuu!

Kiveksellä veistetty.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Valotaululla vanhoja Jameksi-pätkiä. Samaa temppua käytettiin Spectressä.
 

Alejandro

Jäsen
Tämä on ensimmäinen kerta kun katson leffaa, eli on pakko kysyä heti kättelyssä, että mitä ihmettä nuo nopeutetut kohtaukset olivat? Tuli jotenkin joku 70-luvun turkkilainen Rambo-elokuva mieleen. Kauheaa kohellusta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tätä peliä ei herra Bond pelipöydistä voiteta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Diana Rigg menehtyi vajaat kaksi vuotta sitten. Tuttu myös Game of Thronesista. Omalla kohdalla kyseinen sarja vielä vaiheessa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Sanotaan nyt vielä se että olisihan se ollut ihan hauskaa nähdä Connery machoilemassa tuo aavistuksen gay röyhelöpaita päällään. Toisaalta olisi varmaan sanonut Kukkakaalille että voit pyyhkiä sanonko minkä näihin röyhelöihin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Nyt oli Bondilta vähän kuin Jonne Virtanen olisi neuvonut McDavidia luistelun suhteen.

Ja vihu iholla. Koko illan tulee.
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hemmetti kun säikähdin. Tuli kyllä selän takaa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Sanotaan nyt vielä se että olisihan se ollut ihan hauskaa nähdä Connery machoilemassa tuo aavistuksen gay röyhelöpaita päällään. Toisaalta olisi varmaan sanonut Kukkakaalille että voit pyyhkiä sanonko minkä näihin röyhelöihin.
Kiltti olisi ainakin istunut luonnollisemmin Connerylle. Jostain kumman syystä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Itse olen sitä mieltä ettei edes Lazenby saa tätä pilalle. Toki yritystä on.

Minä pidän Lazenbystä. Jollain tavalla näyttää jo tietä seuraavalle velmummalle Jamekselle. @Roger Moore

Olen aika varma että tähänkin leffaan suhtauduttaisiin ihan eri tavalla jos Lazenby olisi tehnyt sen pari Bondia vielä lisää.
Näin juuri, minustakin mies on ihan jees roolissa. Mutta kun tämä on vain tämä yksi kerta, niin suuri yleisö ei vain kerta kaikkiaan ehtinyt tottua siihen, että Bondia esittää joku ei-britti. Lazenbyn fonetiikasta vain kuulee sen, että hän ei ole britti, kuulostaa niin australialaiselta, että noinkohan mennään monen makuun jo liikaa Crocodile Dundee -osastolle..
 

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kreivitär on kyä hot.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös