TuleeEnnenaikaisesti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Em mää tiedä, mutta itsen mielestä aika ei ole näitä Daltonin Bondeja parantanut. Yritin mutta...
Toimintakohtaukset olivat jo ajassaan vanhanaikaisesti koreograafisen noloja kaikemmaailman kömpelöine ohipotkuineen ja kaveri-kerkiää-väistää-viivytyksineen. Lisäksi erityisesti Living Daylightsissa kaikki perinteiset bondimaisuudet olivat myötähäpeällisen väkinäisiä. Kaiken tämän ylikäymättömän teennäisyyden johdosta sairaalahelikopterikohtaukseen asti tätä taas kyki.
007 ja Lupa Tappaa (Lighting to Kill, Britannia-USA ´89) elokuvassa edellä mainitun lisäksi - hieman poikkeuksellisesti - rasitti kuvanlaatua hämmentävästi keinotekoistanut valaistus. What the hell, James? Joka kohtaus oli aivan luvattoman ööveristi ylivalaistu. Heittimet porotti pitkin poikin poloisten poskia eikä koskaan esim. tullut vaikutelmaa ihmisten olevan illan hämärässä vaan illan hämärässä kuvausryhmän kirkkaasti valaisemana; normi huonetilat oli kuin galleriasta; naamat oli valaistu kuin värkit pornossa ja sillälailla poies. Kyseisestä syystä kokonaisuuskin näytti joltain Myrskylinnuilta. Bonuksena vielä luodit vihelsi villisti kuin 60-luvun länkkäreissä.
Oikein joutui kesken tsekkaan, jotta mikäs se valmistusvuosi olikaan ja aikalaisiinsa verraten voi todeta Bond-tuotannon olleen tuolloin ajastaan about raakasti perässä. Ajatelkaa nyt, edellisenä vuonna oli tehty Die Hard. Tietty epäreilua verrata mitään tuohon, mutta... Whaat?
Toimintakohtaukset olivat jo ajassaan vanhanaikaisesti koreograafisen noloja kaikemmaailman kömpelöine ohipotkuineen ja kaveri-kerkiää-väistää-viivytyksineen. Lisäksi erityisesti Living Daylightsissa kaikki perinteiset bondimaisuudet olivat myötähäpeällisen väkinäisiä. Kaiken tämän ylikäymättömän teennäisyyden johdosta sairaalahelikopterikohtaukseen asti tätä taas kyki.
007 ja Lupa Tappaa (Lighting to Kill, Britannia-USA ´89) elokuvassa edellä mainitun lisäksi - hieman poikkeuksellisesti - rasitti kuvanlaatua hämmentävästi keinotekoistanut valaistus. What the hell, James? Joka kohtaus oli aivan luvattoman ööveristi ylivalaistu. Heittimet porotti pitkin poikin poloisten poskia eikä koskaan esim. tullut vaikutelmaa ihmisten olevan illan hämärässä vaan illan hämärässä kuvausryhmän kirkkaasti valaisemana; normi huonetilat oli kuin galleriasta; naamat oli valaistu kuin värkit pornossa ja sillälailla poies. Kyseisestä syystä kokonaisuuskin näytti joltain Myrskylinnuilta. Bonuksena vielä luodit vihelsi villisti kuin 60-luvun länkkäreissä.
Oikein joutui kesken tsekkaan, jotta mikäs se valmistusvuosi olikaan ja aikalaisiinsa verraten voi todeta Bond-tuotannon olleen tuolloin ajastaan about raakasti perässä. Ajatelkaa nyt, edellisenä vuonna oli tehty Die Hard. Tietty epäreilua verrata mitään tuohon, mutta... Whaat?
Viimeksi muokattu: