Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 217 595
  • 35 456

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jameksin uhmapeleistä saa aina mielenkiintoisen näkymän aikansa muotipeleihin. Tai no feikki-Pallosalaman commodoretaistelua ei ole taidettu missään pelata rahasta, mutta alkuperäisessä (ja muistaakseni jossain muussakin alkupään Jameksissa) taisivat tahkota Baccaratia, Timanteissa heitettiin noppaa, tässä on päästy blackjackia ihmettelemään ja Craigilla sitten toki sitä pokeria ensimmäisessä hupailussa.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hans Välimäen näköinen mies muistuttaa vielä enemmän Sampo Terhoa.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Jameksi ei paljoa uusia joukkuekavereita kunnioita ja uusi koutsi muistuttaa että vielä ei ole sopparia edes tarjottu, saati allekirjoitettu.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Taisin sanoa tämän viime vuonnakin, mutta gorillalta puuttuu vain vikset, takatukka ja purukumi, niin yhdennäköisyys The Pentin kanssa olisi ilmeinen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Näpsäkkä mekko daamilla. Tuollaisi shortsejakin on. Olen kuullut.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tais jäädä Jaskalla kohta luu käteen ku luuli pääsevänäsä jyystään Bouvieriä
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Lasit oli takuulla liimattu Jameksen kannattelemaan tarjoiluvatiin.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mitenkäs se Jameksi nyt näin jäi ninja-pinjan jalkoihin vaikka itse Tiikeri koulutti jo aikoja sitten näidenkin saloihin?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Toisaalta ninja-pinja ei oikein osannut sitten varautua muihin vastapelureihin Jameksin lisäksi, sen verran helpolla pääsi Isthmus-maan asevoimat yllättämään kotipesässä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mua hämänny toi ku Santses sano et Chang tjsp ei paljasta "mitään"..
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Hyvä leffa, mutta jo ekan kerran nähdessäni olin hiukan ihmeissäni noista ninjoista tuolla jossain banaanivaltiossa. Eivät jotenkin oikein istu kokonaisuuteen, ovat irrallisia.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Onx toi Funikulaari
Taas Turku edustettuna.

Sanches on kyllä luottavainen epeli, vasta piti hakea eukkoa häntäheikin luota ja nyt pistää viemään Jameksia makkariin vaikka kaikkihan sen tietää mitä siitä seuraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös