Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 212 112
  • 35 070

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Onneksi täällä alkaa muillakin ote lipsumaan. Turnauskestävyyttä!

No nää pitäs olla ihan itsestään selvyyksiä. Ei tommosia pommeja sais tulla. My God. Jos Tamminen ois epäröinyt tai odottanut, niin Sport ei ois noussut...
Eikä Kärpät. My God.

Ehkä ei pitäis koettaa aina olla nokkela. Pitää keskittyä, focus on tärkeä et kestää 60 min pressure.

Mä Häpeän, mä häpeän.
 

Nosebleed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, San Jose Sharks
Tästäkin olen aiemmin jo täällä maininnut: samoihin aikoihin tämän illan Bondin ensi-illan kanssa pyöri Miami Vicen viides ja viimeinen kausi. Se(kin) muuttui viimeisellä kaudellaan todella synkäksi, ei toki aiemminkaan ollut mitään kevyin sarja. Kielenkäyttö, jaksojen aiheet (mm. pedofilia) ja yleinen tunnelmakin muuttui hyvin synkäksi. Jollain tasolla tykkään synkkyydestä, mutta eihän sitäkään liikaa jaksaisi ainakaan kerta-annoksena.

Joko @Nosebleed on ehtinyt Miami Vicen loppuun saakka? Itselläni vielä pahasti vaiheessa.
Joo sain itseasiassa ihan tässä pari päivää sitten katsottua ja nyt pyörii Magnum p.i rinta- ja viiksikarvoineen ruudussa. Sama juttu tämänkin sarjan kohdalla, että 90-luvun saapuessa alkoi muuttua meno synkemmäksi. Musiikkimaailmassa myös alkoi enemmän metalli ja grunge tulemaan pinnalle. 80-luvun hauskuus oli poissa.

Seuraavaa Bondia eli GoldenEyeta pidettiinkin piristysruiskuna sarjalle ja se toi Bondin silloin "nykyaikaan". Mutta sitä odotellessa, vielä kerran Timothy.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Kuin myös. Talisa Soto on jaetulla ykkösijalla omassa Bond-tyttö rankingissa.

No tässä tullaan siihen josta jo aiemmin tein analyysiä.... Eli miten määritellään kuka on se kuumin Bond-tyttö joka sytyttää... Jokaisella on oma mielipide, kauneus on katsojan silmässä. Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä. I assume. Itse alkaa oleen siinä iässä, että turha haaveilla kakskymppisistä, vaikka oman kylän kaupassa on taas nättiä tyttöö töissä. Alkaa melkeen kääntyyn sen puoleen et tommonen 45+ to 50 ei oo paha. Siinäkin kategoriassa on todella hyvin säilynyttä pakkausta. My God, olen sika.

Kautta historian, Bondeissa on ollut todella upeita naisia. Moni on ollut aikakautensa jopa seksisymboleita. Näissä vanhemmissa leffoissa on selkeästi koetettu panostaa juuri tuohon seksikkyyteen. Naisista on tehty, objekteja. On uskomatonta, että kukaan ei vielä ole pahoittanut mieltänsä. Pahasti pelkään, että koettaa vielä se päivä, jolloin Suomessa kyseenalaistetaan nämä leffat....

Koska Bond leffoja on tehty se 25 kpl, No Time to Die tulee olemaan 26s, on myös Bond tyttöjä ollut karkeasti n. 50 kpl. Ja kun mukaan lasketaan muut leffoissa olevat kauniit naiset, puhutaan äkkiä jopa 70 upeasta naisesta. Miten näistä osaat valita sen top 5? Millä perusteella rankkaat jengiä pois.

Lähtisin mielummin "perkaamaan" tätä Bondien perusteella. Mutta koska tässä on vähän kiire ennen illan leffaa ( paljon tehtävää ), pitää "analyysi" jättää tekemättä. No paskaa se ois ollut mut, pahoittelut sekavuudesta

edit. Youtubesta löytyi vähän analyysiä tytöistä. Noita voi fiilistellä ennen illan näytöstä. Mutta nyt tosiaan pyykkihommia, jumppaa, pallien pesua ja safkan valmistelua, että 2100 ollaan valmiina?

Bond tytöt 1962 - 2019 silloin ja nyt

sekä

Top 10 Bond -tytöt
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Olen aina miettinyt, että millainen pelaaja @Niilo oikeasti olisi tämän kauden suorituksilla ollut tuolla taalajäillä. Sellainen isoja minuutteja raatava luottoratsu, jolta tulee aina kiintiönä yksi paha aivopieru per matsi? Yleensä hulvattomin seurauksin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Olen aina miettinyt, että millainen pelaaja @Niilo oikeasti olisi tämän kauden suorituksilla ollut tuolla taalajäillä. Sellainen isoja minuutteja raatava luottoratsu, jolta tulee aina kiintiönä yksi paha aivopieru per matsi? Yleensä hulvattomin seurauksin.
Toivottavasti ei ainakaan maalivahti.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olen aina miettinyt, että millainen pelaaja @Niilo oikeasti olisi tämän kauden suorituksilla ollut tuolla taalajäillä. Sellainen isoja minuutteja raatava luottoratsu, jolta tulee aina kiintiönä yksi paha aivopieru per matsi? Yleensä hulvattomin seurauksin.

My God mikä aivopieru ?? MITÄ tarkoitat =). Mut kiitos kunniasta. Ja to You veli @Roger Moore mä olen juurikin maalivahti meidän höntsykiekossa
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
My God mikä aivopieru ?? MITÄ tarkoitat =). Mut kiitos kunniasta. Ja to You veli @Roger Moore mä olen juurikin maalivahti meidän höntsykiekossa
Semmosta nuorisokieltä. Lähdet hakemaan kiekkoa kulmasta, vaikka se todellisuudessa otti jo kaksi sekuntia sitten kimmarin laidasta ja liruu kohti maalia. Vastapainoksi sitten paraatipelastuksia, jolloin fanit ei oikein tiedä miten päin olla. Lopulta tietysti ollaan kaikki tyytyväisiä ja muistellaan vain naureskellen otteluseurannan vaiheita.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Lupa tapaa taitaa olla ainoa pre-Craig -leffa, jossa Jaskalla on selkeästi oma agenda. This time it's personal. Pääosassa on kosto, hauskat onelinerit ja jopa naisten kanssa vehtaaminen jää hämmentävän vähälle.

Minne Timantit ovat ikuisia unohtui? Tosin siinä kosto hoidetaan pois alta jo ennen tunnusbiisiä, joten agenda ei ole koko elokuvan mittainen, kuten tänään. Kirjasarjassa Tracyn kuolema kostetaan teoksessa Elät vain kahdesti, mutta se on toinen juttu, koska nyt oli puhe leffoista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Michael Kamen on muuten tehnyt musiikit tähän leffaan. Se aseenpiippukohtauksen intromusiikkikin on vähän erilainen. Sellainen uhkaava.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Mitenkäs nämä alkuammuntakohtaukset menikään? Conneryllä (ja Lazembyllä) taisi olla joku randomheppu siinä ampumassa, Mooresta en muista mutta luulen että ampui itse ja Dalton ampui ainakin tämän alussa itse.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Näin IMDb:ssä jonkun Bond-tyttö listauksen jossa oli muistaakseni 120 nimeä.
Lasketaankohan Bond-tytöksi kaikki jotka nyt vaan jonkinlaisen roolin on leffasta saaneet? Ei nyt lasketa mitään M:ää tähän, mutta nuorempia sutturoita. Leffojahan on se 24 (epäviralliset vielä päälle) joten tuo luku on ihan mahdollinen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitenkäs nämä alkuammuntakohtaukset menikään? Conneryllä (ja Lazembyllä) taisi olla joku randomheppu siinä ampumassa, Mooresta en muista mutta luulen että ampui itse ja Dalton ampui ainakin tämän alussa itse.
Lazenby ampui itse ja Connerylla oli joissain ekoissa stuntti. Muuten ampuneet kaikki itse.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Koska Bond leffoja on tehty se 25 kpl, No Time to Die tulee olemaan 26s, on myös Bond tyttöjä ollut karkeasti n. 50 kpl. Ja kun mukaan lasketaan muut leffoissa olevat kauniit naiset, puhutaan äkkiä jopa 70 upeasta naisesta. Miten näistä osaat valita sen top 5? Millä perusteella rankkaat jengiä pois.

Oon miettinyt tätä samaa, ja tällä hetkellä tuntuu siltä, että rsnking nenee sen perusteella, onko "tytöllä" jotain muutakin annettavaa kuin silmänruokaa. Esim. Dr. Goodhead on kaunis ja työskentelee avaruustekniikan parissa. Siten on korkeammalla kuin esim. Honey Rider.

Mutta nyt otteluseurantaan.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ny ollaan valmiina, eväät, lämpimät juustovoileivät uunista, lonkero A.Le Coq (0,0%) kylmää. On muuten pahaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös