Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 204 626
  • 34 446

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Itselläni leffabondit alkaa Octopussystä, jonka kävin isäni kanssa katsomassa reilusti alaikäisenä, äidin vastusteluista huolimatta.

Senkö takia susta tuli tommonen?

(:
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko tässä nappisilmiä ollenkaan?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kyllä se näköjään Latuskassakin saattaa olla pehmeää pelti jos on kultasormielokuvan Mustangissakin. Mutta onpas ihan sattumalta tullut monenlaista Philipsin sähkövimpainta vastaan Jameksin laitteissa. Vastapuolella varmaan sitten Boschia.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Onko tässä nappisilmiä ollenkaan?

Ainakin siviiliversioita oli kuvissa. Poliiseilla näyttäisi olevan 1500:ia.

Skoda 120 myös siviiliversiona bongattu!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse tuli käytyä 2020 lätkän junnukisoissa... Siinä isossa ostoskeskuksessa oli hyvät ruokapaikat
MY GOD mä olin siellä kanssa. Kaksi Suomen peliä siellä Trinecissä, Suomi-Slovakia ja Suomi-Kazakstan. Ostravassa sitten Kanada-Venäjä ja USA-Venäjä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt oli niin nolo kysymys että suosittelisin poistumaan takavasemmalle ja menemään metsään huutamaan @Turha Kaukalo :n kanssa.

Ei.
My God. Olet asian, ytimessä. Ja my maximum Respect to You. @Turha Kaukalo paikka myös Sinun mielestä on metsän reunassa.
Mutta Veljet, pitäisikö hänelle antaa sauma kuitenkin yrittää ykköskentässä...
Nyt kun tulee nämä Daltonin Bondit, niin kertokaas viisaammat, oliko Daltonille suunniteltu kolmatta Bondia? Jostain on minulle tällainen käsitys tullut, mutta mistään en löydä tietoa. Etenkin, kun Licence to Killin ja GoldenEyen välissä oli 6 vuotta.

Eli onko tässä mitään perää, vai onko kyseessä valemuisto, jonka myötä saan painua @Turha Kaukalo :n kanssa metsään parkumaan?


Maximun Respect !! Tehkää perässä - to name a few !!
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Montakohan kertaa noi kinkut hokee Jamesin nimeä näissä leffoissa
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Bond ja mäenlasku. Ihan kuin olisin nähnyt aiemminkin...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse asiassa tämä takaa-ajo on ensimmäinen minkä muistan Bondeista nähneeni.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Ja AK-47:t laulaa. Maailman yleisin ja ehkä luotettavin ase.
 

Löysäranne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Oranje
Täytyy kyllä ihailla miten näissä itäblokin maissa on näköjään ollut komppaniakaupalla hampaisiin asti aseistettuja solttupoikia välittömässä valmiudessa juuri tömänkaltaisten tilanteiden varalta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Komeita limusiini-Mersuja. Tässä on kyllä hienommat autot kuin muistinkaan. Myös Audi 200 taitaa tulla myöhemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös