Jos tämä on harppu, soittaisin sitä ilomielin!Sama harppu, Paula Ivanova Kuoleman katseessa?
Jos tämä on harppu, soittaisin sitä ilomielin!Sama harppu, Paula Ivanova Kuoleman katseessa?
Ja tätä reissua et muista vai?Tulee ihan omat Levin reissut mieleen tuosta alppimajasta.
Nyt muuten mennään melkoisen pienen Ruudun (sic) taktiikalla. Koitetaan tihrustaa! Sivutissi saattaa tosin mennä ohi...
Ei ole sama daami kyseessä.Sama harppu, Paula Ivanova Kuoleman katseessa?
Edelleenkin ovat valitettavan hyvissä väleissä itävaltalaisten kanssa.Tähän aikaan itänaapurit hyökkäsivät kunniakkaasti vain Itävallassa oleviin laskettelumökkeihin. Nykyään on toisenlainen meininki.
Mutta se päivän uutisista.
Maggie tuli virkaan vasta Kuuraketin aikoihin, 1979.Hetkinen muuten, sanoiko M puhelimessa äsken "Yes Mr. prime minister" ? Jos en väärässä ole, niin Thatcher taisi olla vallassa jo tämän dokkarin aikaan.
Mutta tunnariin asti olikin ihan timanttinen alku.Tunnari on ihan paska
Totta kai. Yleensä aloitan matsit tällä tavalla ja myöhemmin siirrytään telkkarin ääreen.Siis näkyykö nää ruudussakin, netissä?
Eiku perkele Joo. Mitähän mä sekoilen. Oli kyllä puolueensa johdossa jo toki tähän aikaan, mutta luonnollisesti PM vasta -79.Maggie tuli virkaan vasta Kuuraketin aikoihin, 1979.
Ja timantit, ne ovat tunnetusti ikuisia.Mutta tunnariin asti olikin ihan timanttinen alku.
Ja kyllähän tätä tunnaria katsoo ilman ääntä.
Olen monesti ihmetellyt, miksei Jameksi irrota suksia vasta sitten, kun varjo on auennut.Tässä hypyssä suksi meinas leikata laskuvarjon, eivät ottaneet kuvauksissa huomioon
Tunnari on ihan paska
Sitä se ikääntyminen ja pitkään agentin tehtävässä toimiminen teettää. Eikä jatkuva alkoholin nauttiminenkaan hyvästä ole...Eiku perkele Joo. Mitähän mä sekoilen. Oli kyllä puolueensa johdossa jo toki tähän aikaan, mutta luonnollisesti PM vasta -79.
110% sitoutumista tämä. Ihailen.Totta kai. Yleensä aloitan matsit tällä tavalla ja myöhemmin siirrytään telkkarin ääreen.
Nyt oli kakkospuhelin jäänyt lataamatta ja mennään ykköspuhelimen pikkuruutu + Jatkoaika -kombolla. Ruudun koko lienee luokkaa 2-3 tuumaa...
Missä Ahvenanmaa?Suomi, Torille.