Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 212 562
  • 35 072

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Siinä missä Craigin Bond joutuu tappelun jälkeen paikkailemaan itseään, tämä Bond vain pikkuisen korjaa rusettia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Eka vedetään turpaan ja sen jälkeen mennään panemaan. Tää on kuin vanha kotimainen elokuva.
 

Majoneesi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki voijjaan tuhota
Itselleni ei ole koskaan pirkot todenneet, jotta kohtele minua kuin ostettua naista. Kreivittäriä en ole käsittääkseni tosin laittanut, joten se selittänee.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Yllättävän vitsikkäällä ja puheliaalla päällä Jameksi on muilutuksen aikana.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Pyssy sanomalehden takana piilossa, toimii aina.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Itselleni ei ole koskaan pirkot todenneet, jotta kohtele minua kuin ostettua naista. Kreivittäriä en ole käsittääkseni tosin laittanut, joten se selittänee.
Kalliit naiset vaatii kalliit huvit, sanotaan Tallinnan strippiklubilla. Kai.
 

Waluigi

Jäsen
Itselleni ei ole koskaan pirkot todenneet, jotta kohtele minua kuin ostettua naista. Kreivittäriä en ole käsittääkseni tosin laittanut, joten se selittänee.
Tykkäähän se Trumpikin tulla piiskatuksi.

Enemmän olisin huolissani jos yhden illan jutun jälkeen kuskattaisiin muikkelin isää tapaamaan. Tunnelma ei ehkä parhaimmillaan.
 

jäämies-70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Die Mannschaft
Ennen avoautoissa pystyi laittamaan katon kiinni isommassa vauhdissa, näköjään..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös